Meiden.. Vanmorgen was de test wat duidelijker.. Vanmiddag zeer erge krampen gehad en gigantisch misselijk.. Zo kippenvel gevoel.. Nu even gedoucht en tijdens het afdrogen bruin bloed op de handdoek.. Morgen ochtend afspraak bij ha.. Zal toch niet...
wannebemum gefeliciteerd!! rosa, jou wilde ik ook voorzichtig feliciteren maar nu lees ik je laatste berichtje... meis heb je krampen? En zolang het niet rood is, kan het meestal geen kwaad.. Hoop dat het niet doorzet en je kleintje blijft plakken!! biancah nog nieuwe kwaaltjes?? Hier nog altijd geen ongi, en geen kwaaltjes van ongi of zwangerschap... vind het maar raar en heb alle hoop in m'n lichaam wel zo'n beetje verloren...
@amona; echt verschrikkelijke krampen, maar geen rood. Heb voor de zekerheid toch een afspraak bij de ha gemaakt voor morgen.. Hoop zo dat het meevalt! Waren net zo blij dat de test vanmorgen echt duidelijk was! Begon er net in te geloven! Jullie horen het..
Wow, we zijn verhuisd naar de clubjes. Angelaa, je telt vanaf vandaag, de dag dat je echt ongi bent geworden. Het is zelfs zo dat als je eind van de middag (na 16.00) ongi wordt de volgende dag als cd1 moet tellen. Rosa, hopelijk is er niets aan de hand. Er zijn meerdere meiden die bruinverlies hebben in het begin van hun zwangerschap. Heb je nog last van krampen?
@ Rosa.. Ik hoop dat het gewoon goed zit voor je meid... @ Amona Wanneer had je ongie moeten worden? Kop op meid...komt vast wel goed...
Oh rosa hoop voor je dat het goed blijft gaan. Niet teveel stressen want dat is ook niet bevorderlijk. Hoe moeilijk t ook is. Hier nog niet echt nieuwe klachtjes. Alleen dat ik niet kan wachten tot de echo.
hoe is't nu Rosa? Hoop dat't goed blijft gaan meid! biancah, wachten duurt lang he, wanneer is je echo? timon hoe is't met jou? En mogumogu? Ik had 28 en 29 febr. vruchtbaar slijm... zou ik zo'n dom ei hebben die later (na de ei-krampen) pas gesprongen is? Maak me inmiddels wel zorgen of't ooit spontaan zal lukken gezien beide zussen MMM door lopen (hebben) voor alsnog zonder resultaat...(eentje is al "klaar" met MMM).... zucht.
Begin mei. Maar ga toch vragen om eerder ff te kijken. Want mn vriend moet varen waardoor t pas begin mei kon.
Voor degene die zwanger zijn ik wil jullie graag wijzen op een project. Moeders voor moeders. Van de urine van een zwangere vrouw in de eerste 3 maanden kunnen ze injecties maken voor ovulatie van vrouwen die wat hulp nodig hebben om zwanger te raken. Aangezien weinig vrouwen dit doen is dat bijna op en moeten ze chemische injecties gebruiken die minder goed helpen.
Hoi dames, @timon, oke dan klopt het wel dat het vandaag is! Maar het wordt wel al wat mInder, ook de pijn!! @biancah, nou dat is mooi dat het goed met je gaat! @rosa, ojee, rustig aan blijven he, wel goed dat je morgen gelijk naar de ha mag! Hoop dat het niks is verder!! Met mij gaat het verder goed, menstruatie is wel wat minder en de pijn gelukkig ook haha. Ik ben klaar voor de volgende ronde hihi.
Angela op naar een goede ronde! Rosa, hoe is het met je? Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Hoe laat moet je naar de HA? Veel succes iig.
Hee rosa, dat zal ff schrikken zijn geweest... Het kan ook niets ernstigs zijn.. Eerste masnd kan je altijd wat bloed verliezen.. Duim voor je.. Wat zei de ha?? Ik ben vannacht ongi geworden dus op na ronde 3...... Groetjes
Rosa we hopen gauw wat te horen. Begin me nu toch wel zorgen te maken. En als t wel mis is mag je hier er gewoon over praten. Je moet je dan niet opsluiten en afsluiten. Ik hoop dat alles gewoon goed is en je aan t shoppen bent ofzo.