Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bij mij komt die lage rugpijn steeds als ik zit verder opzetten. Ga ik lopen lijkt het weg. En ga ik weer zitten, komt het terug en dan trekt het ook naar onder in mijn buik. Ik hoop wel dat dit geen nieuw symptoom is in de nadere menstruatie. Zou ervan balen als ik dit elke maand had.

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa idd. Maar ik hoorde net van een collega, zij is ook net zwanger,4/5weken en zij had een kleine week voor der menstruatie ook zon buikpijn enzo en dat dat als t echt doorzet t eitje dat bevrucht moet worden, dat deze buikpijn de innestelingen pijn is. Dus ik weet het ook niet haha. Ik denk toch dat ik een test wel ga doen haha:p

3. Appels

Appels Niet meer actief

@ Babke
    Die steek is verder moeilijk te omschrijven. Ik was aan het lopen en plotseling voelde ik een velle steek in mijn rechter bovenbeen. Tot twee keer toe. Ik heb verder niets meer gevoeld eigenlijk. Ook geen spierpijn, zoals jij hebt. Pfff, en inderdaad als we die klachten steeds moeten hebben voor de menstruatie..daar wordt ik echt niet blij van...

Toen ik nog aan de pil was, heb ik nooit last van die dingen gehad. Ja, een dag voor de menstruatie. Maar goed... moet het er maar mee doen...

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Dat is positief om te horen! Hoe lang heeft het bij jou collega geduurd? Bij mij is het inmiddels al wel een dag of 4/5.....

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @taart, Jaa ook een dag of 3/4. ong. Maar ik blijf twijfelen of ik ga testen ghaha. Als hij nu niet zwanger zou aan geven kan het dan alsnog wel zo zijn dt ik zwanger ben maar gewoon te vroeg ben? mijn nod is zondag? (uiteraard hoop ik niet dat ik ongi wordt haha.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Testje gedaan en negatief 3 dagen voor nod, maar ook pas 8 dpo. Het zal wel niet, maar ben sowieso erg vroeg. Zou dus lekker wachten als je kunt!

7. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Herken zoveel van jullie "klachten"!

@Angela; ik zou testen! Heb nu voor mezelf besloten als ik mijn ttesten binnen heb (vandaag besteld) ga ik ook testen! Hoop niet dat als ze op de deurmat liggen ik ongesteld wordt haha.. Ooooo hoop t zo!!!

Toen ik vannacht in bed lag moest ik plots erg hoesten en dat deed erg zeer aan de linker zijkant van me buik... Echt vreemd!
    Of ik wordt gigantisch voor de gek gehouden door mijn lichaam of er is misschien iets anders:)!!

In welke ronde zitten jullie?

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Babke, Okee, jaa ik 11dagen na dpo. dan wacht ik nog eventjes. maar zoo vervelend die buikpijn pff. dus ik hoop echt wat mijn collega zegt dat het innesteling is anders snap ik niet waarvoor ik t heb haha.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh zit je op 11? Dan zou ik geloof ik wel een poging doen haha. Maar houd rekening met teleurstelling. Er staat niet voor niets op die test, testen vanaf nod. Succes! Laat je het weten?

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Rosa, Okee, maar ik ben dus bang dat ik te vroeg ben en dat er staat niet zwanger, terwijl dat misschien nog wel kan, of kan dat niet? dat er te weinig aangemaakt wordt zodat je het bij een test kan zien.

haha neee joh dat gebeurt niet(hooop ik);). Maar ik heb vandaag ineens gewoon last van mn buik en zeer doet t. en ja wat mn collega zegt kan dus wel zo zijn(innestelingspijn) had zij ook en ze is nu zwanger. maarja dan ga ik natuurlijk alweer hopen:(. Dit is mn 2e ronde. en jij?

Ik hoop dat we niet voor de gek gehouden worden nee, maar ja dat bepalen wij helaas niet!

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    jaa haha zondag is me nod. Oke ik ga het gewoon zondag pas doen haha. Dan is er misschien meer kans (als er een bevruchting is geweest) om een plusje ofzo te zien. omdat er dan meer vrij is gekomen, waardoor je het duidelijk ziet idd.

en jaa als t niet zo is gaan we gewoon weer verder;)

12. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej Angelaa! Ik heb maandag mijn NOD en zit nu op 10 dpo.
    Kwam vandaag ook in de verleiding om een test te doen.... uiteraard negatief. Stomme is dat je weet dat je het beter niet kan doen, maar het toch doet! Bij zoveel dames is er eerst een negatieve test en pas later een positieve..... En toch ben je teleurgesteld... :(
    Ik ga vrijdag wel testen omdat ik een druk feestweekend ga krijgen, dus wil weten of ik kan drinken of niet.

13. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @Angela; mmm lastig. Je zou kunnen testen en mocht je menstruatie weg blijven dat je dan weer test? ( hoop natuurlijk dat er gelijk ZWANGER staat en een tweede test niet nodig is)
    Innestellingspijn, zou kunnen natuurlijk weet niet wat je biologisch klok aangeeft? Heb die app vandaag ook op me iPhone gezet.

Zit trouwens in ronde 1.

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh Taart! Toch ook overstag? Wat zijn we toch erg ongeduldig hè?

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Taart, Jaa daar heb je zeker gelijk in daarom is de teleurstelling altijd zo groot. Maar ik ga het gewoon op me nod doen en dan hopen met een grote H. Wie weet.

@Babke, Jaa die app is echt handig die heb ik ook. en vandaag gaf hij dus aan als tip van de dag dat ik met predictor de vroege zwangerschapstest kan doen, ik weet alleen niet of dat een andere is dan de gewone zeg maar? en als normale tekst gaf hij aan dat mn eitje eventueel bevrucht is haha. en morgen als hij wel eventueel bevrucht is, dan stijgt me progestoron :p.

maar goed hij is wel handig;)

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik vind de app van predictor niet zo. Hij gaat steeds van gemiddeldes uit en niet van wat ik heb ingevuld. Gebruik de app van fertility friend. Zeker nu de derde cyclus heel fijn. Geeft precies aan wanneer ik wat kan verwachten en het klopt nog ook. Ik ben niet bepaald gemiddeld haha. Deze en vorige keer cyclus van 35 en ei op dag 25. Maar 11 dagen later dan die andere app voorspelde :D

17. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ja toch overstag.. Manlief zegt dat ik niet zo moet focussen.
    Mannen snappen denk ik niet precies hoe de belevingswereld van een vrouw is.

Stom eigenlijk dat ik al getest heb. Eigenlijk moet ik gewoon wachten tot NOD, maarja.... Dat kan eigenlijk niet.

18. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    wat een leuke topic mag ik ook mee kletsen heb tussen nu en 3 dagen me nod, had vanochtend met lopen wat krampen dus dacht ik word weer ongi maar gelukkig nog niks te bekennen.
    wel zere borsten maar dat had ik vorige maand ook en werd toen gewoon ongi de maanden daarvoor nooit zere borsten gehad dus ben benieuwd.
    hoop dat we allemaal een mooie positieve test mogen hebben.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Dolfijntje

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @babke, hoe werkt die app dan? heb hem ook geinstalleerd maar kom niet echt verder haha. kan je me tips geven:p

Deel Deze Pagina