Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, jaa dat doen ik zeker!! Ben wel nieuwschierig hoor!!
    Hoop echt dat het goed gaat!!

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik kijk idd ook steeds of rosa al wat gepost heeft.

3. Appels

Appels Niet meer actief

Jeetje, nog niets van Rosa gehoord... hopen dat alles goed gaat.

Uhm, ik mag op rood vandaag. Het zet nog niet door, maar omdat het wel rood is en in de toiletpot terecht komt, ga ik uit van een menstruatie. Vorige maand was het ook al zo raar, pas na 3 dagen zette mijn menstruatie door. De eerste dagen waren bruin...
    Het voelt helemaal niet alsof ik ongie ben.. heel raar... Anyway op naar de volgende ronde...

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, ojeee,, wel jammer:( gun het je echt;)! Op naar de volgende ronde dan!! komt wel goed;)

@Rosa, meid, ik hoop dat het goed was bij de ha?!? Maar we hebben nog niks van je gehoord en worden een beetje zenuwachtig en bezorgd:(, Hoop dat je nog even langs komt!

5. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Lieve meiden..
    Lief dat jullie aan mij gedacht hebben.. Het genieten van mijn roze wolkje is wel beetje over.. Ha vermoed een vmk. het bloeden is nog niet gestopt en is ook alleen als ik plas.. En aangezien ik vannacht/vanmorgen super veel krampen heb gehad is het dus zo goed als zeker.. De zwangerschapstest was ook iets lichter geworden volgens de ha en dat is een goed teken.. (voor wat er nog goed kan zijn na zo'n bericht) Dan wordt het "schoon"..

Dacht dat we wel wat leuks hadden verdient deze maand.. Het was voor korte duur.. We zijn verdrietig dat het mis is gegaan, maar gelukkig met de blijdschap die we hebben gevoeld die korte tijd..

Ha vertelde mij ook dat het heel veel mis gaat rond nod, maar dat een hoop mensen dan nog niet weten of ze zwanger zijn.. Dus ook het verdriet niet hebben..
    Moet vandaag als eerste menstruatie dag rekenen.. En als het stopt met 6 dagen kunnen we gelijk weer proberen..
    We wachten het af..

Hoe gaat het bij jullie?

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh rosa wat verdrietig :(
    Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger bent. En dat het dan ook wel goed gaat.
    Hier gaat alles nog prima. Heb 2 april eerste echo. Erg vroeg, maar dan gaan we kijken of alles goed zit en dan hopen dat het verder ook blijft zitten.
    Meis rustig aan en neem de tijd om het te verwerken he

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Rosa, jeetjee meid, idd verdrietig:(.
    Nou ga maar even rustig aan doen en het verwerken!
    en ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag zijn! Want je verdient het! Nou wel blij(denk ik) dat het dan weer schoon wordt en je weer mag proberen! Maar doe rustig aan meis!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    he rosa, wat verdrietig meis! Lees meermaals op't forum dat sommigen anderen met die reden afraden vroeg te testen, maar daar ben ik het niet mee eens, nu weet je tenminste dat je klachten "echt" waren en als't vaker voor zou komen, kan't eerder onderzocht worden. Hoop natuurlijk voor je dat het eenmalig is, je gauw weer zwanger mag zijn en dan een mooie plakbeeb! Sterkte voor nu! Knuf!

Mogumogu, balen meid!! Toch weer altijd'n shit moment..!! Succes in de volgende ronde!!

Hier nog altijd geen ongi, vandaag 'n paar keer lichte krampen waardoor ik toch hoop dat ik binnenkort ongi word.. moedeloos word je er wel van.

Fijne avond meiden.

9. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Thnx meiden, voor de lieve berichtjes!

En idd haha nu een plakbeeb.. Ben het met je eens over het eerder testen.. Weet dat me lichaam me nu niet voor de gek heeft gehouden en dat ik zwanger kan worden..

We gaan er weer voor.. Samen naar de volgende ronde!
    Fijne avond!! Ga douchen en naar bed:)

10. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve rosa...

Hehe super rot... Sterkte ermee... Hopelijk komt er gauw een nieuwe ronde..
    Doe alles op je tijd...
    Liefss

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jeetje Rosa, wat een rot bericht!! Hoop dat je snel zwanger mag worden en dat de Beeb dan lekker bij je blijft.
    Dit is dan inderdaad wel een nadeel van testen voor NOD.
    sterkte!

12. Appels

Appels Niet meer actief

@ Rosa

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. T is gewoon zwaar balen...:( Ik leef met je mee meid... Take care for now en suc6 voor de komende ronde...

Verder meiden.. Ja jammer van deze ronde, maar vol moed naar de volgende! En als t dan raak is, ben ik uitgerekend op mijn verjaardag!! (volgens de app berkeningen dan hè) Dat wordt m of niet, haha. ;)

Groetjes

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Rosa, heel rot dat het een vmk zal zijn. Ik herken het (helaas) en het voelt zo klote. Wil je op de roze wolk zitten en dan is het ineens weg. Zo oneerlijk!

Angelaa, ik heb dat ook altijd. Cd 1 is enorm heftig en veelal met heftige krampen. Mijn ongi duurt 2 of 3 dagen en dan wat bruinverlies.

Verder zwaai ik, sluit zo af en ga naar bed.

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Goedemorgen meisjes!
    @Mogumogu: O jee, balen zeg! Wat jammer meid... volgende ronde moet m worden voor jullie!!
    @Rosa: :( Jeetje meissie, dat is wel zwaar k#t zeg... Vooral als je positief getest hebt is het echt een domper! Sterkte met t verdriet...
    @All: Een zwaar contrast met de zaken hierboven meiden, maar ik heb de foto van mijn zwangerschapstest van vanmorgen (15 dpo) naast de test van 3 dagen terug (12 dpo) in mijn fotoalbum gezet, hij is gelukkig donkerder! ;)

15. Appels

Appels Niet meer actief

@ Wannabemum
    Ach ja, het is niet anders hè! Maar laten we het hopen voor de volgende ronde! Leuk vroeg of verlaat cadeautje ;)...
    Wat het zwaar contrast betreft...hopelijk komt onze tijd ook nog wel....:) Het is jou in ieder geval van harte gegund. Inderdaad een duidelijk streepje zeg! Geniet ervan meid! :D

Hier verder niets bijzonders... laat de dagen maar lekker om vliegen... kunnen we weer aan het werk! Haha :p

Groetjes!

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    wannabemum duidelijk hoor, gefeliciteerd! Contrast houd je altijd in het leven, het is je van harte gegund, geniet ervan!

rosa, hoe voel jij je nu? Ik zou het ook maar liever weten idd!
    Als het bij wijze van spreke 3x achter elkaar gebeurd en je zou niet vroeg testen zou je denken dat het bij je ongi hoort, nou fijne gedachte! :( Wens je veel geluk voor de komende tijd.

Mogumogu hoop dat de dagen vliegen ;)

Hier nog altijd geen ongi :x Ga vanmiddag naar de HA. Ben het zat :cool:

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rosa hoe is t nu met je meis?

@wannabemum duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd nogmaals.

@amona heb je altijd zo lange cyclus gehad?

Hier gaat alles nogsteeds goed. Ruik word sterker en word echt misselijk van sommige geuren. Weet niet of ik het verteld had, maar 2 april eerste echo.

18. Appels

Appels Niet meer actief

@ amona.. hoe was t bij de ha?

@ Biancah... nu al zwangerschapsdementie?? :p

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    biancah wat fijn dat je nu 2 april alvast kan gaan! Mei duurt nog zo lang!!

Mijn cycli waren eerder iets regelmatiger! Ze hebben nu bloedgeprikt om naar m'n hormonen te kijken, twee weken wachten op de uitslag. En doorverwezen naar dermatoloog vanwege'n wratje op m'n voorhoofd.. We wachten geduldig verder :)

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou om eerlijk te zijn ben ik idd een vergiet.

Deel Deze Pagina