Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha maar goed dat je nu een heel goede reden hebt :D

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Haha ja gelukkig wel.
    Heb hele mooie kinderwagen gezien. We gaan zo ff kijken. Is wel 2e hands maar helemaal mijn smaak en wensen.

3. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Thanx voor de felicitaties girls!!
    @Biancah: Heerlijk he, die rariteiten, haha! Ik heb de afgelopen week al zoveel kleine 'foutjes' gemaakt. Fiets midden in t centrum niet op slot zetten, spraakfoutjes, denken dat je 's avonds een verjaardag hebt en dat is een paar dagen later, enz enz.
    Kinderwagen: Erg leuk maar zover ben ik helemaal nog niet! :p
    Reuk: Ik ruik nog niks bijzonders haha
    Echo: Fijn dat je een datum hebt! Ik ga over 3 weken pas bellen denk ik... Mag toch met 10 weken pas echo? Weet precies hoever ik ben zieje. Hoe werkt dat? :(
    @Amona: Succes met de uitslag... benieuwd wat eruit komt

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Vaak doen ze al bij 8 weken. Ik mag iets eerder omdat mn vriend dan weg is.
    Beste kan je je gelijk aanmelden ander hebben ze misschien geen plek. En je kan al vast wat vragen stellen.
    Zo vertelde ze mij over felle steken dat dat normaal is. Dat zijn je darmen die plek moeten maken. En hartkloppingen die je kan krijgen. Heb ik nu dus al regelmatig. En dan legt ze uit dat sommige dingen die je voelt ook kan komen doordat je bloedvaten wijden worden je duizelig kan worden en moe word.
    Ja ik zag met die kinderwagen mn kans. Heel mooi ding.

5. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Wannabemum; gefeliciteerd!!! Wat super leuk! Hoor graag het verloop van je zwangerschap ;)

All; nogmaals bedankt voor de lieve berichtjes! Voel me redelijk.. Af en toe vlaag verdriet.. En beetje leeg gevoel..
    Twijfel of ik het mijn moeder zou vertellen maar die heeft al zoveel verdriet deze periode.. Weet niet of het verstandig is.. Misschien later.

Biancah; wat voor kinderwagen???!! Leuk!!!

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Rosa laat t verdriet af en toe maar gewoon toe. Het is niet zomaar iets.
    Het is zo combi wagen. Kan bak, buggy en maxicosi op. Hij is creme bruinkleurig.

7. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Biancah; laat het idd maar gewoon komen..
    Zat in de trein tegenover 2 meisjes van jaartje of 17 waarvan eentje dacht dat ze zwanger was en vervolgens vertelde dat ze er dan echt vanaf moest op wat voor manier dan ook... Heb dit gesprek even gevolgd en daarna opgestaan en ergens anders gaan zitten.. Kon er altijd al slecht tegen, zo makkelijk, maar nu pfff had ze kunnen verm**rden denk..

Mooi hoor bruin! Weet je welk merk het is? Ga ik er even een plaatje bij Google..

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

oh ja daar kan ik sowieso slecht tegen idd.

Oh mn vriend zegt net t is sand kleur haha. T is een mutsaerts transporter.
    En heb een zwart/grijze maxicosi.

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Pfff daar zou ik ook niet goed tegen kunnen Rosa en kan me voorstellen dat je er nu nog iets gevoeliger voor bent natuurlijk, sommigen denken er sowieso ergggg makkelijk over om het 'even' weg te halen!

Leuke wagen Biancah!! :) Oh wat zouden we allemaal graag in jouw schoenen staan haha :D

10. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @biancah; Leuk hoor! Mijn buren hebben die ook! Loopt lekker ;)

@all; wat voor kinderwagen zou jullie voorkeur hebben en waarom:).

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik persoonlijk kijk daar nog niet naar... bang dat ik het bewitch ofzo :cool: Alles op z'n tijd denk ik maar!! Zou zelf ook met 4weken zoals Biancah nog niet gaan kijken, maar snap wel dat als je tegen een goede deal aanloopt dat je er dan wel voor gaat :)

12. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Wat fijn om hier een recent topic te vinden over de klachten die ik zelf ook heb :)
    Ik heb nu zo'n halfjaar een heel rare cyclus met heel veel klachten. Gek genoeg is dat ongeveer even lang als mijn man en ik zwanger proberen te worden van ons tweede kindje (toeval??). Voorheen was ik gewoon heftig ongesteld, maar verder was alles normaal; maar nu snap ik mijn lijf echt niet meer... (Veel buikpijn, misselijk, steken rechts onder in buik, hoofdpijn etc.). Dit begint iets voor mijn (denk ik) eisprong, dat houdt even aan, en dan is het weer even rustig. Tot een week voor mijn NOD, waar ik nu zit, dan komt het weer terug.
    Nu heb ik nog meer last dan anders: heel veel menstruatiepijn, en gek genoeg ook heel veel rugpijn en steken in mijn buik. Ik heb geen idee wat precies mijn NOD is, want vorige keer was ik 5 dagen over tijd, en dat wisselt heel erg. Maar ergens begin volgende week denk ik.

Ik ben al bij de gyn geweest, die kwam meteen met PMS. Ik vond dat ie zich er makkelijk van afmaakte... Ik heb nu wel bloed laten prikken op hormonen en endometriose. Ik hoop dat de uitslagen goed zijn.

Ik ben blij om jullie verhalen te lezen! De pijn is al vervelend genoeg, maar ik zou het er graag voor overhebben om eens dat prachtige 'ZWANGER' op de test te zien staan! :)

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona wij hebben het niet super breed. Wel genoeg in de maand om iedereen te onderhouden, maar alles in een paar maanden aanschaffen word lastig. Dus doen alles verdelen over de maanden.

14. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @amona; kijk er ook nog niet echt naar, maar vriendinnen van mij hebben ook een kindje en veel veschillende wagens.. Dus kan zeggen dat ik bv de bugaboo zelf niet zou kiezen omdat ik hem te laag vind.. Zo bedoel ik meer..

@biancah; persoonlijk zou ik het ook lekker een beetje verdelen hoor.. Komen nog zooo veel dingetjes! Heb je hem gekocht de transporter?

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rosa ja heb hem gekocht. Ben er echt blij mee.

Heb nog een ongemakje erbij. Mn borsten doen pijn! Sommige kennen dit ook van menstruatie, maar heb dat nooit gehad. Ik wil liever niet eens vhp aan, maar moet wel.
    Gisteren leuk nieuwtje gehad. Mn nichtje is 2 dagen langer zwanger dan mij.

Hoe is verder hier met jullie?

16. Appels

Appels Niet meer actief

@ Amona
    Ik heb de combiwagen van mijn dochter nog.. dat was van het Duitse merk Moon. Type Moon S. Geloof ik :( Haha.. Het is een wagen die ik hier weinig heb gezien. Zou bekend staan als de Rolls Royce onder de kinderwagens. Daar weet ik verder niets van hoor. Vond m toen gewoon heel erg mooi... het is een zwarte met lime-groene strepen. Ik weet dus niet of ik nu een andere wagen zou nemen. Maar als ik dat zou doen, zou t waarschijnlijk wel een Quinny worden. Vind ze gewoon erg leuk en vrolijk. Die Bugaboo's vind ik zelf echt niet mooi...

@ Linda
    Ja heel herkenbaar allemaal meid, Zelf ook ongeveer een half jaartje bezig voor eent tweede en alleen maar pijntjes :(. Wel een redelijk regelmatige cyclus.
    Tis erg vervelend, maar het zou inderdaad het woord zwanger op de test zeker waard zijn. Is het misschien door het ontpillen? Of was je daar niet aan? Het lichaam van een vrouw is nogal complex, weinig aan te doen..:)
    Hoe oud is jou zoon/dochter?

@ Biancah
    Ohw, leuk.. Gezellig samen zwanger zijn!! Had ik ook met mn schoonzus.. 2 weken verschil. Samen ervaringen delen enzo.. Vervelend van je pijntjes.. maar t is het allemaal waard!! :D

@ iedereen
    Hier verder nog steeds ongie.. t houdt maar niet op... haha.. Nu zo aan het hopen dat ik dit jaar nog een keer mama mag worden, dus dat ik 2012 nog red :)!
    Gisteren had ik het met mijn dochter erover. Ze wilt graag een zusje (logisch) Haha. Als t een broertje zou worden, had ze een probleem. Ik zeg waarom dan. Ja, waar moet tie dan slapen? Die gaat er al vanuit dat ze met dr zusje op de kamer gaat! Hahah. Ohw ja, enne als t maar geen tweeling wordt, zei ze ook nog. Hahahahah. Dat zit bij mij in de familie vandaar..;)

Fijne dag meiden!

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Biancah, k begrijp het wel hoor, begrijp me niet verkeerd :) Zou het zelf eng vinden zo vroeg ;)

Mogumogu, nog steeds ongi?! Zow! Ik nog steeds niet :(
    Leuk zo'n gesprek met je dochtertje!! Er is nog een kleine kans dat je het jaar nog haalt!! Ik hoop het voor je! Lang genoeg geoefend weer he ;)

Kheb vannacht in m'n droom wel 3 of 4 verschillende posi. zw. testen gedaan haha, zo suf :) Werd haast teleurgesteld wakker!

18. Appels

Appels Niet meer actief

@ Amona..
    Ohw jee meid.. dat is balen zeg.. heb je helemaal geen klachten dan? Er bestaat dus echt geen mogelijkheid dat je zwanger kan zijn? Ik weet je verhaal natuurlijk niet helemaal en ik zie dat je cyclus erg lang kan duren... vandaar dat ik t vraag.

Ja, hier nog ongie.. het zette pas later goed door.. irri is dat. Maar ik loop nu langzaam tegen het einde aan.. hoop ik dan.. :)
    Ja kleine kans idd... maar ja altijd blijven hopen toch.. hihi...

19. Appels

Appels Niet meer actief

Ohw en ik zit mezelf op te eten.. want ik lees dus steeds vaker dat je ei dus gemakkelijk pas op dag 20 van je cyclus kan plaatsvinden. Ook bij een regelmatige cyclus. Dusss.. nu zit ik te denken... zal ik gaan ovutesten.. of gewoon zorgen dat we om de dag gaan klussen.. hahah :(.. toch merk ik het volgens mij wel aan mijn afscheiding dat ik rond de tijd van mn ei echt mn ei heb of toch niet?? Pfff...hahah helup...

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kweet het niet Mogumogu, ik was eerder veel regelmatiger... Heb voor deze ronde het gevoel dat m'n eitje wilde springen op 28/29 feb (vruchtbaarslijm en steken), maar dat ie uiteindelijk niet gesprongen is... weet natuurlijk niet of dit waar is ;) vandaar ook dat ik aan PCOS denk en bloed heb laten prikken als eerste stap.

Weet niet of k zou ovu.testen als ik jou was... die keus moet je zelf maken... Als het soms voorkomt dat er dagenlang niet geklust wordt, kan het misschien een goede uitkomst zijn. Klussen jullie met enige regelmaat dan zou ik er niet zozeer geld in stoppen (issie nu posi of nog net niet die test? Zo ja heb je dan alsnog op de juiste dag geklust?? al die onzekerheid!). Miss vind je tempen fijner (als er sowieso met regelmaat geklust wordt) dan zie je achter af dat je ei geweest is... dus meer voor inzicht niet voor klusprecisie ;) Haha succes met beslissen!!

Deel Deze Pagina