Hoi dames, Hoe is het bij jullie? Hier is het goed, aankomende week, ergens aan het eind de vruchtbare dagen weer! Spannendd!! Nu even lekker genieten een uurtje in het zonnetje haha.
Oh wow dat gaat snel Angelaa, alweer een ei!! Ik wil óók hahaha. Geniet lekker van het zonnetje, ook dat wil ik óóóók!!
Ben weer even Boe gelezen. Ik duim gewoon door voor jullie! Hier de eerste frustraties en irritaties van bemoeienissen al achter de rug. Van opmerkingen als, goh wat heb je al veel klachtjes voor zo prille zwangerschap tot nou als ik Jou was zou ik wel borstvoeding gaan geven tot nou als ik Jou was zou ik gewoon lekker groot trouwen ipv klein ivm de baby. Damn t is mijn leven, mijn kind en mijn keuze. Gelukkig staat mn moppie wel achter me en is hij t met me eens over alles. Ben vandaag weer even bij mn pap geweest in amsterdam vu dus ik ga nu ff liggen, want vanavond ga ik op visite bij vrienden.
nou wat een bemoeienissen zeg Biancah!! Laat je niet gek maken hoor, het is inderdaad jullie leven, kindje en bruiloft! Die goedbedoelde adviezen zouden mij ook gauw de keel uit hangen! Fijne avond meiden.
Wij zouden dan de Mutsy Transporter willen. Het is een mooie hoogte, de stang is niet naar de wagen verstelbaar en makkelijk inklapbaar.
@bianca... Wat die hormonen al niet allemaal doen.. Gelukkig is het wel ten goede van he.. Lees dat je eerder echo hebt.. Fijn, spannend! En trouwen lees ik, leuk wanneer ga je trouwen?? @rosa hoe gaat het nu met je?? Tjaa al die mensen die zo over kinderen denke verschrikkelijk, zo iemand doet er zo gemakkelijk over terwijl het bij andere mensen erg wenselijk is en lang duurt.. Ik heb zelf wel iets vreemds, ben ongi maar heel minimaal, en soms gewoon een halve dag niet en dan komt weer een beetjee.. Terwijl toen ik de pil slikte egt 4dage lang deed bloeden zonder tusse pauzes.. Dit had ik vorige maand ook al.. Iemand idee hoe dit zou kunnen? Andere dames succs met de nieuwe ronde.. Gr L89
Linda, welkom. Wat zit jouw lichaam nu lastig in elkaar. Jammer dat je bij de gyn het gevoel kreeg een soort afgewimpeld te zijn. Hopelijk geven de uitslagen duidelijkheid. Baincah, gaan jullie ook via 2e hands pagina's spullen verzamelen? Soms kom je bijv een mooie babykamer tegen voor niet veel geld. Grappig dat je nicht 2 dagen voor loopt. Amona, jammer dat dromen niet zomaar uitkomen. Dan had je nu al die testen gehad. Ik lees over jullie ei. Die van mij is redelijk regelmatig. Altijd tussen cd 12 en 14. Biancah, jammer dat mensen zich er nu al mee bemoeien. Doe lekker je eigen ding. L89, geen idee waardoor het kan. Misschien dat je lichaam met de pil duidelijkheid had en nu mag 'ie zelf bepalen? Heb je het al eens aan de ha nagevraagd?
@amona, jaa gaat zeker snel maar dat is mooi! @biancah, vervelend die bemoeienissen, niet naar luister en lekker je eigen ding doen, wij willen kinderen dus wij doen hoe wij t willen, en wat anderen zeggen moeten ze zelf weten!! Geniet er lekker van meid het is je (en alle andere zwangeren en die bezig zijn) zeker gegunt!!!
Hey meiden, ik hoop dat jullie ongi's snel over zijn, dat jullie eitjes snel springen en bevrucht worden, en dat jullie snel posi testen! Ik heb de foto van mijn test van vanochtend in mijn album gezet! Ik begin het eindelijk te geloven meiden, het is écht zo!! Ik duim voor jullie dat jullie ook in 2012 nog mama zullen worden!! Fijne dag met dit lekkere weertje!
Idd laat ze maar kletsen. Doe toch lekker wat ik zelf wil. Alle ongis al weer over? Hoop voor kullie een erg vruchtbare maand komende maand. En ik ben zo muts he. Nog zwangerschapstesten gehaald om nog eens te kijken of ik zwanger ben haha. Wat denk je, 2 dikke strepen. Donkerder kan niet. Vind het soms echt zo raar idee nog. Gewoon dat er een baby in mij groeit en dat het ook echt van mij is. Dit is gewoon een wonder waarvan ik bang was het nooit mee te maken. En alsof ik nu in een droom leef waar ik nog wakker moet worden. Ik hoop zo dat jullie ook z'n wonder hebben over een maand. Zo nu genoeg zoetsappig gepraat hihi Geniet van t weekend!
@Biancah: Ja zolang je nog geen echo hebt wil je gewoon bewijs zien! Ik heb ook al 5 testen gedaan sinds vorige week hoor... Wij gaan het na de eerste echo, over een week of 5 vertellen aan anderen. Nu houden we t voor ons 2en. Ben benieuwd of mensen ook met ons gaan bemoeien. Wat een soort, waar bemoeien ze zich mee zeg! Het is toch jullie leven en jullie keuzes! Waarom nou niet gewoon alleen maar blij en positief... Ach trek je er niets van aan, t is toch nooit goed.
Bij mij weet ook nog niet iedereen het, maar alleen een paar in de omgeving. Heb daar nu dus als spijt van dat ik niet nog paar weken heb gewacht. Maar doe lekker mn eigen zin. Heb Jij je al op gegeven bij moeders voor moeders? Of wil je dat niet? Ik heb een vriendin die maar niet zwanger word en dat medicijn nodig heeft waardoor voor mij die stap makkelijker is om wel mee te doen aan dat project. En het geeft mij een goed gevoel dat door mij er weer vrouwen zijn die zwanger kunnen worden.
@bianca, groot gelijk, lekker je eigen dIng blijven doen Voor bij begint eind deze week, vrijdag mn vruchtbare dagen, dus weer spannend. Maar ik ben nu lekker van het weekend aan het genieten!! Ben vandaag voor het eerst op mn neefje passen, dit is echt zo geweldig, net 1jaar. En al zo'n lekker koppie haha. Net lekker buiten geweest, hij op zn autootje en ermee lopen zoo leukk. Nou meiden laat je niet gek maken, gewoon lekker doen zoala je zelf wilt enzo en lekker genieten. Fijn weekend!!
@Biancah: Ik wil wel meedoen met moeders voor moeders, maar van week 10 tot week 16. Dit omdat ik t pas wil gaan doen als ik het verteld heb na de echo. Wij hebben nieuwsgierige buren en bij ons voorom en achterom is best 'open' dus niet dat je de flessen ergens kunt neerzetten zonder dat ze het zien. @Angelaa: Lekker aan t oefenen, leuk!
@wannabemum ja dat snap ik. 6 weken is al beter dan niks. Ik zou je wel op tijd opgeven, want je krijgt eerst nog gesprek enzo.
Hoi meiden, Nu weer eens een berichtje van mij.. Het gaat hier goed.. Bloedingen zijn sinds gister helemaal over.. Heb besloten deze maand aan de slag te gaan met ovutesten, zodat ik goed kan checken of er een eitje komt.. @biancah; laat je idd niet gek maken door de bemoeienissen. Doe je eigen ding! wanneer heb je je eerste echo? Misschien heb ik eroverheen gelezen, excuus dan! Krijg je nu een echo rond? 10 weken? @timon;de mutsy transporter.. ja vind die ook erg mooi! Vind zelf de stokke ook wel handig (omdat hij zo hoog is), toen ik de stokke net zag rijden vond ik het wel een maankarretje maar dat gevoel is weg haha.. @Angela; wanneer zijn je vruchtbare dagen meid? Nu..? Of aankomende week? Iedergeval veel plezier en succes!!
@rosa, ala het goed is vanaf vrijdag dank jee @timon, ik had even gekeken naar t plaatje van de mutsy transporten, maar dat is een hele mooie en ook op goede hoogte! Ik heb op me werk(kinderdagverblijf) ook een babytje met een kinderwagen maar die is echt laaag! Krijg ik echt pijn in me rug van. Maar deze is echt mooi!! En de stokke vind ik ook erg mooi!!
Hé meiden, alles goed hier? Ga die wagens eens googlen als ik niet op tel zit Hier nog altijd geen bloed... oefenen gewoon door je weet nooit waar het goed voor is. Word er wel onzeker van..had zo gehoopt dat ik niet de MMM in hoefde zoals m'n zussen. Kindje lijkt even erg onbereikbaar! Maar dat zet ik wel weer naast me neer Jullie nog leuke weekendplannen? Hier lekker van't weer genoten, het eerste Italiaanse ijsje zit er alweer in verder lekker relaxen!!
Ik vind de Stokke niets an. De Mutsy is op goede hoogte en betaalbaar. Meiden, ga alsjeblieft piesen voor MvM!!!! Wij, mmm meiden, hebben het heel hard nodig. Ze maken er pregnyl van. Het zorgt dat de baarmoederwand gereed is voor innesteling van een bevruchte eicel. Momenteel is een enorm tekort waardoor IUI, IVF en ICSI trajecten is gevaar komen. De vervanging is namelijk ook schaars aan het worden. Wanna, kijk eens of je met de consulente van MvM iets kan regelen. Bijv. ergens afgeven? Rosa, fijn dat de bloedingen zijn gestopt.