Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appels

Appels Niet meer actief

@ Amona
    Bedankt voor de tip wat betreft het temperaturen. Missschien wel een beter idee inderdaad! Maar dan ben ik nu toch al te laat? Wanneer moet je daar mee starten?
    En meid, vind het allemaal heel vervelend voor je die onzekerheid, maar geef niet op hè!

@ Angela
    Veel suc6 deze maand meid. Ik duim voor je!

@ Rosa
    Fijn dat het bloeden is gestopt :) Ook voor jou veel suc6..

@ Biancah en wanna
    Ja, zolang je geen echo heb gehad, zou je volgens mij wel kunnen blijven testen...:) Haha..

Verder gaat het hier zn gangetje... helaas geen tijd om van het mooie weer te genieten, omdat de tentamens beginnen...:(
    En volgende weekend beginnen de vruchtbare dagen weer... dus kan weer gaan knallen!! Hahah... #wordt dit onze maand..??

Fijne dag meiden!

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heerlijk weertje dames! Straks maar even lekker naar buiten :D

Mogumogu, wat studeer je? Laatste tentamens of moet je nog lang?
    Volgens mij kun je nu nog beginnen met tempen hoor, als je een app of FF gaat gebruiken om het in te vullen, kun je vast aangeven dat't je temp is van bijv. CD8. Je zit nog voor je ei dus dan zou je de stijging zien zodra je ei geweest is. Ik wil/moet ook nog steeds beginnen.
    Succes met leren!

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, dank je wel;) hopen dat dit onze maand wordt:D
    jij ook s6 haha;)

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Biancah, heel goed!:D:D

Mogu, succes met je tentamens!

Ik heb vandaag de ramen aan de buitenkant gelapt. Heerlijk met dit weer. Erna met een boek in de zon gaan zitten. Wat een vreselijke dag!;):D:D

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha dat zeg je goed :D
    Vandaag wel vreselijk om met dit weer te werken, maar het is niet anders ;)
    Nog iets meer dan een maand Timon... zie je er tegenop?

Hier nog steeds geen ongi..:( kheb veelal elke dag wel af en toe wat krampjes, geen idee waarom er dan geen ongi komt (of een niet gesprongen ei?), ach ja.. lekker van het weer genieten (al is het vanuit kantoor ;)).

Geniet ervan ladies :cool::D:p;):)

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona heb je al een nieuwe test gedaan?

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    M'n laatste nega. test was afgelopen woensdag ofzo, toen k naar HA ben geweest.
    Voel me niet zwanger ofzo, dus m'n laatste test verspil ik nog even niet ;) Heb er niet zo'n vertrouwen in dat het ooit spontaan raak gaat zijn.

8. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Meiden,,

@timon; wat heeeeeerlijk! Ben geen fan van ramen lappen, maar had er vandaag ook wel zin in gehad! Heb de hele dag binnen gezeten..

Misschien gekke vraag hoor, maar hoezo moet je voor icsi naar Düsseldorf? Doen wij dat nog niet in nederland?

@amona; hoop het ook voor je! Wanneer ga je mogelijk een andere weg proberen?

@all; nu net ovu test gedaan.. Positief... Dat is wel vroeg hè.. Zal het komen door de mk? Of is dat een rare gedachte..

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rosa ik weet niet op welke dag je nu zit?
    Maar het kan goed mogelijk zijn dat er nog hcg in je lichaam zit. Die laat je dan ook op je ovu posi testen.

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #650 Angelaa1988, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Hoi dames,

Hoe is het met jullie? Nog een beetje van de zon kunnen genieten?
    Hier wel lekker vrij vandaag, even naar primark geweest en een filmpje gekeken haha.

Maar eigenlijk had ik even een vraagje,
    Ze geven op sommige website's aan dat het het beste is om, om de dag de klussen, nU ben ik daar zeg maar gister mee begonnen.
    Volgens mn app is 1april mn ei, dus als ik on de dag klus kom ik uit op de dag ervoor met klussen, maar klussen jullie ook op de dag dan zelf? Of heb je dat gedaan onder de zwangeren hier hihi.
    Ik vind het een beetje lastig, dit wordt de 4e ronde.

Xxliefs!

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik zou gewoon om de dag aan houden. Je kan als je heel zeker weet dat je je eisprong heb t wel doen en dan weer on de dag aanhouden.
    Bij mij wist ik zeker vrijdagavond eisprong te hebben. Heb donderdagavond geklust en zaterdagochtend (om alleen ff rond eisprong op te noemen). En t is dus helemaal goed gekomen. ik zou wel idd lekker vroeg beginnen en nog paar dagrn door gaan

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Oke bianca, thnx voor je advies/tip;)

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi het blijft lastig timen hè ;)
    Succes, hopelijk schieten jullie raak Angelaa :D

Rosa, zijn zw. testen wel alweer helemaal wit?
    Miss heb je vroege eisprong, wel erg snel hoor! Maar zou wel kunnen toch. Of miss reageert de test ergens anders op? Maar het zekere voor het onzekere nemen en samen oefenen.

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    #654 wannabemum, 27 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
    @Angelaa: Ik heb geklust: 4 dagen voor ei,
    3 dagen voor ei, (2 dagen voor ei NIET), 1 dag voor ei, op de dag van ei... :D Succes!

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Amona, Jaaa het blijft zeker lastig!! dank je wel komt wel goed haha. hoop daarna op een positief einde;) :D

@Wannabemum, Okee dat is idd ook netjes haha;). dank je wel:D
    ik heb het mn vriend nu niet verteld wanneer die dagen zijn,dat wij hij niet meer haha want dan was er teveel druk..dus dan maar zo haha is t mijn geheim alleen, wanneer die dagen zijn:p

16. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @amona; ik heb de afgelopen dagen geen zw testen meer gedaan eigenlijk.. Misschien morgenochtend toch nog maar een test doen! Kijken of hij al helemaal wit is.. En inderdaad gewoon oefenen.. Komt het dan komt het.. Mijn gevoel zegt dat het nu wel weer even duurt..

17. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Angelaa: Ja dat doe je goed! :D

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heeft een van jullie interesse in 15% korting bij sensitest? Heb net een code gehad in mn mail.

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha als je vaak wilt, weet je vriend vast genoeg Angelaa :p

Rosa, er zijn relatief veel vrouwen (geloof ik) die na een (v)mk die ronde erg vruchtbaar zijn... maar kan me je voorgevoel (zelfbescherming?) ook goed voorstellen... Kheb wel een goed voorgevoel voor je :D Niet dat je daar veel mee kunt hihi. Hoewel mn intuitie het in de jaren soms wel goed heeft ;)

Biancah, lief aanbod :) Kwoon in DLD dus denk dat ik oversla :D maar gok dat er wel iemand in ons clubje zit die je er erg blij mee kunt maken :D

Hier nog geen ongi, vandaag hevigere ongikrampen, dus hoop morgenochtend met ongi wakker te worden. Dat zou dan op z'n minst het gevoel geven dat er een nieuwe ronde van start gaat met wellicht toch een kans ;)

Slaaplekker meiden!

20. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @amona; je heb gelijk het is een stukje zelfbescherming..

Afgelopen zondag had ik de kleine van mijn vriendin (bijna 1 jaar) waren lekker samen op pad geweest. Toen had ik wel heel erg wil er ook 1!!! En ook wel weer vedriet gehad over de pech die we dan nu gehad hebben.. Mijn vriend had precies hetzelfde hij is van zich zelf wel erg nuchter en "het komt wel goed".. Maar gister kwam alles eruit.. Overigens was hij heel lief voor mij en heeft hij mij verrast met een bon voor de zonnestudio, en massage met happy end uit eigen handen ;)

Deel Deze Pagina