@ amona en timon Bedankt... Het is geen pretje, leren met dit mooie weer. Maar goed. Weet waar ik t voor doe. Ik studeer sociaal juridische dienstverlening. Zit net in mijn tweede jaar, dus mag pas over een kleine 3 jaar afstuderen. En dan nog hopen dat ik geen lange studievertraging oploop... En Amona? Al ongie? @ rosa Ik kan me voorstellen hoe je je voelt meid als je t zo graag wilt. Kop op hè. Hopelijk is t snel jullie tijd... Ontzettend lief van je vriend zeg! Geniet r lekker van @ Angela Haha ik zit precies met hetzelfde. Ik heb me vriend wel gewaarschuwd. Ik zei ik heb deze maand de regie in handen. Hahaha. Hier geen nieuws... Wachtende op m'n vruchtbare dagen . En dat temperaturen is nog niets van terecht gekomen. Ik verslaap me bijna de laatste dagen, dus spring vrijwel gelijk onder de douche als ik wakker word! Haha wat is dat toch? Groetjes!
Rosa, snap de zelfbescherming wel... Wat lief van je vriend (zn openheid en zn 'verrassing' ). Mogumogu, je moet dus nog even doorbijten, pittig hoor!~ Hier weer niet met ongi wakker geworden, pffffff! Het voelde echt zo gisteren!! Nouja nog een week dan kan ik bellen over de bloeduitslag...
Hallo allemaal Ik had even geleden hier een reactie geplaatst maar daarna heb ik nooit meer een notificatie ontvangen dus heb een heeele hoop gemist zie ik! Voor de dames die nu zwanger zijn: gefeliciteerd! En veel sterkte gewenst voor degene met een (v)mk Nou hier is mijn lijf helemaal de kluts kwijt geloof ik. Na een paar dagen steken in de buik en allemaal kwaaltjes en roze afscheiding is het helemaal gestopt een week, daarna kwam het weer terug 1 dag en nu weer helemaal niks. Ben niet zwanger, geen blaasontsteking maar ook geen menstruatie :x Beetje frustrerend, maar zit niks anders op dan afwachten helaas. Was begonnen met ovulatietesten maar na 3x ben ik daarmee opgehouden. Anders ben ik daar zo doorheen zonder een ei te spotten. Kan beter eerst mijn eerste ongesteldheid afwachten denk ik?
@mogumogu, hahaha nee hij gaf het zelf ook aan om het niet te zeggen, dus doe ik het ook niet haha ik ben maandag begonnen met tempen en een nieuwe thermometer, die ik had gaf 35 aan dus dat klopte niet helemaal. Nu me nieuwe van braun is helemaal top!! Haha 1april mn ei en jij?
Goede avond dames. Hoe gaat het met jullie? Hier snot verkouden. Verder veel en.grote pukkels, pijnlijke borsten en nog steeds moe. Mn vriend is paar dagen varen en komt vrijdag weer thuis en dan laat ik me lekker vertroetelen t weekend
@ Angela 35 nee dat kan niet goed wezen! Hahaha. Ik ben nog niet begonnen. Ik vergeet t steeds. Dus schiet niet op. Dus misschien volgende maand hoop t niet natuurlijk. Hey ik heb ook me eitje op 1 april! 😃 @ Biancah Vervelend zeg, maar laat je maar lekker vertroetelen ja!! Dat verdien je!
@mogumogu, nee haha dat klopte zeker niet, nu is hij gewoon rond de 37,37,5, dus dat is mooii!! Haha ik ook maar leg hem nu naast me kussen haha!! Jaaa bijna 1 april haha
1 april... Oee gevaarlijke datum haha! Deze week te horen gekregen dat mijn schoonzusje zwanger is. Dus wordt tante! Ook leuk!! Maar wil mama worden!!!! Nog nieuwtjes!! ?? Hebben we allemaal romantische tijden op het moment ?!
Mijn kerel kwam vandaag na 5 dagen weer thuis, zegt hij wat heb je met je buik gedaan. Trekt mn shirt omhoog. Vraagt, groeit hij nu al? Begin dus als buikje te krijgen en had expres niks gezegd en het viel hem dus zelf op. Hoe schattig. Ik ben alleen beetje ziek op t moment lichte verhoging en snotter en nies me rot. Maar meiden jullie mogen t weekend weer klussen! Jullie weten het he met veel liefde en daarna kussentje onder de billen en ff lekker blijven liggen @rosa hoe voel Jij je nu? Gaan jullie deze ronde er gewoon weer voor? En wanneer denk je je ei te hebben? Vaak zeggen ze na een mk gaat t goed.
@rosa, jaaa zeker gevaarlijke datum Hoe gaat het met je? @biancah, aahh zooo leuk, leuk dat hij het ziet, spannendd allemaal he ohjee hoop dat je snel je beter voelt! Haha jaa wij mogen weer klussen hahaha veel liefde en een kussentje, zeker weten
@biancah; ja gaat wel goed opzich.. Af en toe een baaldag maar dat blijft denk wel nog even. We gaan er idd gewoon weer voor! Het is meer dan welkom! Als het goed is heb ik mijn ei maandag of dinsdag.. Hou het nu wel met ovu testen in de gaten.. Weet niet of alles het gelijk weer "doet" na de mk.. Maar volgens de ha ben ik gewoon weer vruchtbaar en moest ik vanaf de eerste bloeding gewoon als ongie week rekenen.. Dus aan de hand daarvan zou ik dus zeggen 2/3 april.. @angela; ja gaat wel opzich! Hoe is het bij jou??!
@ Angela... Hoe gaat t temperaturen? Ik baal wel dat ik niet ben begonnen, had t een beetje in de gaten willen houden. Veel klusplezier! Haha @ Bianca... Nu al een buikje..? Cute . Beterschap.. @ Rosa... Moet kunnen toch zo een baaldag.. Helemaal niet erg. Wel fijn dat jullie er gewoon voor gaan. Good luck! Bijna 1 april!! Geen geintje . T is de vraag of tie wel gaat springen! Vorige week vloog er een ooievaar boven me hoofd en een collega van mn vriend vroeg of tie bezig was voor een kindje. Haha. Hoe grappig. Signs maybe? Verder gaat t wel. M'n tentamen gister verknalt. Wist gewoon niets meer maar goed. Gelukkig bestaan er herkansingen. Groetjes..
@mogumogu, jaa op zich wel goed, hij ligt naast me kussen haha. Zit rond de 37 dus mooi. Hoop ook dat ons eitje springt haha. Ik doe ook de ovu testen, gewoon om het zeker te weten en tot nu toe elke dag goed, wel lichte strepen maar dat maakt niet uit t klopt en dat is goed haha. Jij ook veel klusplezier haha
@rosa een baaldag is denk ik vrij normaal na zoiets zwaars. Ik ga heel hard voor je duimen hoor. @mogumogu ja nu al buikje hihi. Vind het helemaal niet erg dit keer. Nu is het juist de bedoeling dat mn buik dikker word ipv dat ik altijd maar op de lijn lette. @angela streepje moet donker zijn gelijk aan c om posi te zijn he. Weet niet of hij normaal helemaal wit is bij je, maar anders betekend t wel dat ie eraan komt
@biancah, jaa de streepjes zijn duidelijk zichtbaar, ik dacht dat ze bijna niet zichtbaar waren maar na 5 min werd het echt roze, dat sinds 29maart.