Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou dan weet je wat je te doen staat haha.
    Ik had 2 dagen posi en op dag 2 had ik ook werkelijk mn ei. Weet niet of Jij hem voelt?! Soms kan hij ook wat later zijn he.

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @biancah, haha jaaa daar weet ik wel raad mee:p
    Meestal voel ik hem wel jaa dus hoop morgen ook haha.

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou meiden we willen over 2 weken een mooie posi test he!

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Daar hopen wij ook op;)

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Nou moe, heel verhaal getypt, ben ik ineens uitgelogd als ik op Plaatsen klik en met Vorige kon ik ook niet ff mn verhaaltje nog terughalen... :(

Er wordt hier iig flink geoefend lees ik wel ;)

Biancah wat leuk een buikje! Voelde vast goed dat je vriend het zelf zag.

Mogumogu, balen van je tentamen, maar zolang de uitslag niet binnen is, kan het nog meevallen toch? ;) En anders op naar de herkansing! Persoonlijk had ik soms die druk (herkansing - laatste kans etc) nodig om goed te kunnen leren en presteren, weet niet of het bij jou net zo werkt :)

Hier niet veel nieuws, was druk vd week dus niet veel op het forum gepost en gelezen... Zit inmiddels op dag 48 en ben het zat :( maar gelukkig krijg k vd week de uitslag van het eerste bloedonderzoek.

Vandaag naar Phantasialand geweest, manlief was nog nooit bij zoiets geweest, echt erg gezellige dag gehad. Jammer dat het af en toe wat regende en zo bewolkt was, want we hebben het behoorlijk koud gehad :cool: maar des te heerlijker is het nu weer thuis :D
    Wilde eerste 's morgens nog testen, ivm de heftige attracties... maar k weet gewoon dat k niet zwanger ben. Heb dus niet getest voor die tijd, waar ik nu inmiddels weer aan twijfel of dat wijs was haha, maar k voel echt niets wat op een zwangerschap kan duiden, dus ik vertrouw maar even op m'n instinct :D vind het zo zonde om m'n laatste test er ook aan te verspillen...

Oh, manlief heeft toch nog honger.. hihi ik wilde net in chill-stand gaan, toch maar even de keuken in!
    Fijn weekend nog dames!!

6. Appels

Appels Niet meer actief

@ angela
    Nou meid! Je bent goed voorbereid, Hihi :D. Mooi zo! Nog ff en dan zitten we weer op t wachtbankje. Ben deze maand weer wat ongeduldiger heb ik gemerkt :)

@ biancah
    Jaaaa nu mag je een buikkie!! :D sterker nog, nu wil je er 1!! En doe je iets extra's voor de beeb. Vitamines of extra gezond eten?

@ Amona
    Als je bent uitgelogd, gewoon weer inloggen, dan komt word je bericht geplaatst. Heb t ook wel eens :) Ach ja dat tentamen. Komt vast goed :)
    Vervelend dat je nog niets wijzer bent meis. Hoop dat er door de bloedtest snel verandering in komt.
    Oh wat gezellig..!! Wel jammer van t weer idd... Nog bijzondere attracties? Ben r zelf nooit geweest.

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja hij kan wat mij betreft niet snel genoeg dik worden haha.
    Ja ik slik van davitamon compleet mama+ en ik eet over t algemeen gezond. Alleen heb ik veel trek in chocola :s erg fijn met lactose intolerantie

8. Appels

Appels Niet meer actief

Hihi, ja dat kan ik me heel goed voorstellen!! Ok, dus dat zit wel goed. Doe je ook nog iets aan sport? Bij mij op de sportschool is r eentje zwanger, denk dat ze over de helft zit, en die gaat nog helemaal los bij sommige lessen... Vind t erg knap. Oh, dat is lastig... Bestaat er lactosevrije chocolade? Oh, ik zou niet zonder chocolade kunnen!

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik kan helaas niet sporten door mn reuma, maar heb wel fysio.
    Ja pure chocolade maar daar heb ik helemaal geen trek in. Juist melk chocolade. Maar heb nu verstopping dus dan is het niet zo erg haha.

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Goedenmorgen dames,

Nou zitten we dan alweer in de volgende maand haha.
    Maar ik heb een vraagje, ik ben gevraagd om met me schoonmoeder naar disney te gaan maar mn schoonzus zegt dat het niet verstandig is als je zwanger wilt worden, wat vinden jullie daarvan?

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    op wat voor een termijn zou dat zijn Angela? Je kunt ook zwanger erheen, maar miss vind je dat zonde van't geld omdat je dan veel attracties niet in kunt... Als je niet zwanger bent nog op dat moment, is er niks aan de hand...hoewel ik persoonlijk liever in de eerste 2weken van cyclus zou gaan en niet 'n paar dagen voor NOD wanneer je nog niks weet...voor die tijd kan't geen kwaad.
    Je moet dus zelf afwegen of je't ook leuk vindt als je nergens in kan :)

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, dank je wel voor je reactie. Maar je hebt wel gelijk. Nou het is niet binnen nu en 2 weken. Ik wil eerst me nod afwachten. Vandaag is namelijk me eisprong! Vandaar

13. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @Angela; zou idd je nod afwachten.. En zou denk wat er ook gebeurd, wel of niet zwanger wel naar Disney gaan :).. Misschien een aantal attracties overslaan,maar je kan ook een heleboel wel doen :)

@biancah; ahhhhhhh een buikje! Zwangeren vrouwen zijn sexy (vind manlief hahah)

Net een ovu test gedaan.. Streepje 5 min na het testen even donker als de c streep.. Alleen later weer iets lichter na een uur ofzo.. Ben ze aan het bewaren.. Dus is dan wel lastig om terug te zien wele posi waren.. Hoe doen jullie dit??

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja mijn kerel zit steeds aan mn buik en geeft kusjes op mn buik. Ik zal morgen ff foto uploaden. Ook als ik echo heb gehad. Dus word na half 4. Moet er om 3 uur zijn.

De ovu testen drogen idd lichter op. Alsnog kan je ze bewaren en vergelijken. Wat je kan doen is fotos maken. Maar als hij nu net als c is is dat goed teken hihi. Klussen dus!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend morgen Biancah!! Geniet ervan!!
    En wat een leuke nieuwe banner trouwens :D

Rosa, foto's miss ja, net wat Bianca zegt..en denk dat je als je wze bewaart toch nog wel verschil blijft zien. Aan de klus :)

Slaaplekker meiden!

16. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Ja ga er maar foto's van maken idd.. Pfff we moeten er wat voor over hebben hè.. Probeer er minder mee bezig te zijn hahaha maar slik foliumzuur, doe aan ovu testen.. Klets gezellig met jullie!

Net bij het afvegen best veel afscheiding.. Met een rood/bruin sliertje..(sorry voor de details) kan dat met de eisprong te maken hebben?

Slaap lekker darlings!!!

Biancah! Veel plezier morgen!!!

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #697 Angelaa1988, 1 apr 2012
    Laatst bewerkt: 1 apr 2012
    @biancah, spannendd;) veel plezier en geniet ervan:).

@rosa, wat je zegt nog even nod afwachten en he hoeft ookk niet overal in;) . Ik had ook ovu testen gedaan en ook na 5min dOnker roze maar daarna idd lichter, hoop dat het bij jOu ook snel goed komt!;)
    Ik zit vraag me nog af of ik de dag na de eisprong ook nog kan klussen voor een beeb? Ik ben wel blij dat ik de ovu tests gedaan heb, stuk duidelijker voor je zelf ook. Nu is hett wachten geblaazenn haha:p

18. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, ik slik ook foliumzuur van etos, de multi zwanger worden. Jij?

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona thnx. Ik vond deze ook leuker dan die andere.

@rosa ik ken dat niet rond ei. Ik zou de dokter ff bellen dan ivm paar weken geleden meis. Of hebben ze gekeken of het goed leeg was?

Ik ben echt zo zenuwachtig he en dan moet ik nog tot 3 uur wachten ook.

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Bianca, vertel vertel!!! Foto!!
    Hoop dat geen update niet betekent dat er iets was? Hoop dat alles goed was en je heerlijk hebt genoten.
    Liefs

Deel Deze Pagina