Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Dames,

Ik denk dat ik vandaag mn ei had i.p.v gister, had vandaag last van mn onderbuik. echt pijn! haha.

@Biancahh,, vertelll hoe was hett:)

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hoi meiden, sorry voor late update maar moest natuurlijk iedereen mn mooie echo showen. En jawel we hadden een heel mooi kloppend hartje hoor! Vk zei dat alles er perfect uit zag en ik me geen zorgen hoef te maken (het ia geen garantie dat t niet mis kan gaan). Maar het is nu al een sterk hummeltje met zn goed kloppend hartje. Ik ben zelfs maar 6 weken en 1 dag volgens hun meting dus is het helemaal bijzonder dat het hartje al zo mooi klopt. En het is nu 0,55 mm groot/klein.
    Morgen post ik een foto. Ik ga nu lekker slapen.

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    GEFELICITEERD!!!! Toch een mijlpaal de eerste echo! Geniet van dit geweldige gevoel en droomzacht :)

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    En Angela nog even oefenen dan voor de zekerheid!! :)

5. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Biancah; wat leuk!!!! Joehoee morgen wil ik je foto zien!!!
    Ja was leeg zeiden ze.. Verder niet meer gehad.. Gek hoor.. Hou mezelf goed in de gaten :)!

Denk dat mijn ei 1 deze dagen is geweest/komt.. Vandaag geen ovu test gedaan (zomaar vergeten..) wel vanmiddag plots heeeeel duizelig..(viel om met veters strikken) weet niet of dat bij een eisprong hoort?

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik was heel duizelig paar dagen na bevruchting. Dus wie weet meis. Hoop het voor je.

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zou goed kunnen Rosa! Kben behoorlijk "raar", ziekig, duizelig geweest toen m'n ei wilde springen (maar dat gezien de lengte van m'n cyclus niet gedaan heeft). Hoop op'n goede ronde voor je!

8. Appels

Appels Niet meer actief

@ Biancah
    Vervelend van je reuma. Heeft dat verder nog gevolgen voor je zwangerschap? Enne gaaaf hoor... fijn dat het goed zit allemaal! Vet hè, het hartje horen kloppen? Ik heb een potje zitten janken na mijn eerste echo. :) Zo bijzonder!

@ Angela
    Jij ook al? Haha, ik had dat gevoel dus ook..! Gister pas last van me buik enzo.. Ik had begrepen dat zolang je pijn heb, je nog kan klussen. Als de pijn over is, zou je te laat zijn. Maar dat heb ik ook maar eens ergens gelezen hoor. Of het waar is weet ik niet... Nou ben benieuwd!

@ Rosa
    Weet ook niet of duizeligheid bij een eisprong hoort... wie weet..:) hoop t beste voor je meid..

@ amona
    Hoe is het meid? Weet je inmiddels al wat meer?

Hier verder niet zoveel te melden. Tis weer afwachten hè!

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

@mogumogu ik lag op die tafel al te janken haha. Mn vriend ook tranen in zn ogen. Het is echt zo mooi. Ben nu al verliefd hoor haha. Nee alleen het hartje zien kloppen. En er was dus gewoon een hartslag te meten. Ben nu al trots op mn beeb.

10. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee dames...

Lang niet meer gelezen of wat geschreven.. Erg druk gehad...
    @biancah leuk om te leze dat je al een buikje begint te krijgen.. En je eerste echo gaat allemaal goed zo te horen fijn...
    @rosa... Je hebt een moeilijke periode achter de rug.. Baal dagen zijn niet erg, als er verdriet is verstop het niet maar deel het...

Alle andere dames succes met klussen en wachten... Duurt allemaal zo lang..
    Ik had gisteren avond een ovu test gedaan met een licht 2de steepje.. Dus zo nog een doen eens kijke of ie donkerder wordt...

Nou duimen dat deze maand een geluks maand is en we een wondertje kunnen krijge in 2012...;)

Groetjes L89

11. Appels

Appels Niet meer actief

Jaaa.. ik geloof het best hoor Biancah.. gun het jullie van harte! Geniet er maar lekker van... tis echt heel bijzonder... En natuurlijk ben je trots op je beeb!! :D

@ L89
    Hoop dat tie gauw een dikke streep geeft.. suc6!!

We zitten altijd gezellig te kletsen, maar ik d8 misschien leuk om elkaar ook wat beter te leren kennen, zodat je een beetje weet met wie je praat...gewoon wat standaard dingetjes.. hoeft niet natuurlijk...;) Ik ben bijvoorbeeld van gemixt Surinaamse kom af, maar dat weten jullie in de eerste instantie natuurlijk niet! En zo geldt dat andersom ook! Ben wel in Nederland geboren en opgegroeid...:)

Wat is jullie leeftijd? Ik ben 28..

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ben nederlandse en word 13 april 26 :)

13. Appels

Appels Niet meer actief

:) Zooo bijna jarig dus! Vier je het ook?

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nee ik vier het niet. Mn vriend is dan varen en mn pa is te moe door chemo. Dus denk dat ik alleen ff zelf naar mn ouders ga. En voor vrienden vier ik het al paar jaar niet meer.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Eerst...Bianca waar blijft de foto hihi!

Mogu, wat leuk! Ik ben 27, NLse, man 25, Arabisch, wonen in Duitsland. Verder weet ik even geen noemenswaardigheden ;)

Nog geen nieuws trouwens, ze hadden de uitslag vanmorgen nog niet, morgen weer bellen. Hopelijk kan ik dan morgen ook terecht voor een afspraak!

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik zal gelijk de pc ff aanzetten. Ik heb bijna hele dag. Liggen slapen :$

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh heerlijk toch Bianca :) wil ik ook wel, maar't is gelukkig bijna lang weekend!

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nooit geweten dat je zo moe kon zijn tijdens zwangerschap. En dan die misselijkheid erbij helpt ook niet echt hoor.

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kan me voorstellen...erg vervelend! Alleen misselijk of moet je ook al overgeven? Hoop dat dat je bespaard blijft!

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou heb maar paar keer overgegeven. Het is voornamelijk misselijkheid eigenlijk.
    Nou heb ik die foto naar mn mail gestuurd krijg ik hem dus mooi nog niet binnen he. Ik zit nu al 10 minuten op mn mail te wachten.

Deel Deze Pagina