Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hier is mn mooie echo dan!

2. Appels

Appels Niet meer actief

@ biancah.. ohw ja, natuurlijk... was t even vergeten... Ach ja, het stelt eigenlijk ook niet zoveel voor hè, jarig zijn. Tenminste als je eenmaal volwassen bent dan... (vind ik dan hoor) Ik vier het ook al jaren niet meer...zie iedereen dan al veel te vaak, haha.. ben 2 dagen voor kerst jarig..
    Is het echt zo erg, je moeheid? Ach lekker toch.. als t kan.. gewoon lekker rustig aan. Hoop dat je misselijheid snel overwaait...:)
    Ahh gaaf je echoo... nog niet veel op te zien natuurlijk... maare..Cute...! :D

@ amona
    Ok leuk! Altijd in Duitsland gewoond? Nog even afwachten dus...

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nee het is 0,55 cm haha. Maar ben er super trots op!

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mooi Bianca!!! Mini mensje in je buik!!!

Mogu, neehoor, pas een jaar of twee...maar bevalt vooralsnog erg goed :D

5. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @biancah; aaaaaaaahhhh!!! Heel klein maar begrijp dat je trots ben!!
    Hoop dat je misselijkheid gauw een beetje over gaat.. En ach de vermoeidheid.. Geef je er maar lekker aan over..

@mogumogu; goed idee!! Ben Nederlandse.. Heb een nederlandse man, woon sinds 2 en half jaar samen. 22 jaar en manlief 28.

@amona; Duitsland.. Toe maar dat is een endje weg!

Met een beetje mazzel kunnen we volgend jaar met ze alle naar de negen maanden beurs met baby!! Haha

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Nou daar klussen (als in proosten) we op Rosa!

Woon idd niet om de hoek, maar was al bijna een jaar werkloos en zag toen hier een goede kans! Was ook iets makkelijker om m'n vent hier te krijgen :) twee voordelen in 1. :D hij kan nu hier de taal leren ipv vooraf in eigen land, dat leert toch makkelijker, ook zonder vast of jaarcontract krijg je je partner niet naar NL. Keus snel gemaakt dus :)

7. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee dames..

Ik ben bijna 23 en woon samen met mijn vriend van 25... Beide nederlands...
    Goed idee om indd wat meer te wete van elkaar...

Mooie eerste echo foto biancah... Pronk er maar lekker mee:D

xxx

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    HA heeft bloeduitslag nog niet binnen... morgen nog maar eens proberen en anders een lang weekend wachten (op niks waarschijnlijk haha :)). Vind 2 weken wachttijd voor zoiets absurd en dat ze het dan ook nog niet binnen hebben!!

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Had je op hcg laten prikken of ook nog andere dingen? Bij ons is dat er nmlk altijd met 4 a 5 dagen. Ik ga voor je duimen dat het er morgen is.

Ik heb wat voor de misselijkheid gehad van de ha. Ik ben al 2 kilo kwijt in die paar dagen en eet niets en drink ook te weinig erdoor. Dus hoop dat het gaauw werkt.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    ,hoop dat't gauw werkt bianca!
    Wel proberen te drinken inderdaad! Voor veel meiden helpt het om af en toe een droge cracker te eten zodat je niet leeg bent..

Er is geprikt op hormoonwaarden, niet eens s hcg volgens mij..

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh heb de uitslag per post gekregen, hoop dat ik morgen een afspraak kan krijgen om het door te nemen.
    Komt er op neer dat alle hormoonwaarden in orde zijn en wijzen erop dat ik in de Luteale Fase ben, maarja daar zit ik dan al erg lang in (bloed is ruim 2 weken geleden geprikt en toen had k al ongi moeten zijn... qua lichaamsignalen dacht ik zelf 28/29 feb een eisprong te hebben... bloedwaarden lijken dus uit te wijzen dat die ook gesprongen is...).
    Ze willen me Chlormadinon voorschrijven (wat het NL woord is geen idee) om een bloeding op te wekken, maar ben verder dus nog niets wijzer of we dus zelf spontaan zwanger zouden kunnen worden oid...
    Even morgen afwachten, hopen dat ze morgen dan nog plek hebben!

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh amona wat naar dat het helemaal van slag is dan ipv een gewone lange cyclus. Hoop dat ze het weer op gang kunnen brengen en je niet de medische molen in hoeft.

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Biancah, aaahh wat een mooie echo, Je mag zeker trotss wezen ondanks het nog zo klein is;). Hoop dat de misselijkheid ook snel over is, Maar dat komt wel goed, ga ik voor duimen;)

@iedereen, Ik ben ook 23, woon nu 2 jaar samen met mn vriend van 25. Allebij Nederlands.

Ik vind dit idd ook leuk om jullie beter te leren kennen:).

Voor de rest, heb vandaag last van veel buikpijn:s. slaat nergens op, maar het is wel irritand!

Hoe is het verder bij de anderen?

14. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @amona; jeetje!! Hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt! "Het komt wel goed schatje!"

Vandaag weer een ovu Test gedaan.. Duidelijk lichter dan die van afgelopen dagen.. Nog wel een streepje maar echt een heel verschil!
    Dus denk dat mijn vermoedens kloppen en heb ik zojuist mijn vruchtbare periode gehad!

Heb half april een gala feestje waarbij ik ook samen met manlief een hotelletje heb geboekt.. Wil dan natuurlijk niet ongesteld zijn!! Heb je mooie jurk aan, mooi opgemaakt... En dan ongesteld.. Voel me
    nooit mezelf dan... En dan natuurlijk nog gaan we met de taxi naar het hotel na het feest (zodat we kunnen drinken) of ga ik lekker rijden! Hahah best lastig hoor!!!
    Beste is natuurlijk gewoon een positieve zwangerschapstest wordt ik niet ongesteld en gaan we lekker met de auto :)!! Haha

Voel me alleen gewoon normaal.. 1 dag echt heel erg duizelig geweest maar thats it! Hoe is het bij jullie???!

@biancah: hoe is het nu met je? Werken je pilletjes al?

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoop idd wel wat duidelijkheid te krijgen morgen..
    Als alle waarden normaal zouden zijn, waarom word ik dan niet ongesteld?

Ik hoop voor jou op twee streepjes over 2 weekjes, Rosa! En voor jou ook Angela. Of ja voor iedereen natuurlijk, maar weet dat jullie net geknutseld hebben... :p hoop dat je goede lijm hebt gebruikt :D

Kga me maar weer proberen te concentreren :) Invloed hebben we toch nergens op! :)

16. Appels

Appels Niet meer actief

Leuk om wat meer te weten te komen van jullie. Weet alleen niet zo goed wat ik kan vragen. Haha. Als iemand iets leuk weet, kom maar op dan!

@ amona... Vervelend, beetje vaag nog allemaal dus. Hoop dat t allemaal snel duidelijker wordt.

@ rosa... Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Je voelt je dan alles behalve sexy... Laten we hopen op een posi test!

@ angela... Nou vind t zo bizar. Ik heb precies dezelfde klachten als jou! Vandaag verga ik ook van de buikpijn. Krampjes en steekjes... Heel vervelend. Ik denk dan steeds, zal toch geen laat eitje zijn?!

Verder gaat t hier wel. Behalve de buikpijn. Erg moe.. Maar dat zal de tentamenstres zijn. Het zit r eindelijk op. Ff rust!!!

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Amona, ik hoop dat er gauw duidelijk is waarom je niet ongesteld wordt!

@Mogumogu, Jaaa echt he! pfff..gister had ik wat steken soms links en soms recht onder me buik. vandaag had ik echt vet veel pijn, weet niet of t kwam door de poffertjes en mn jus, maar t deed zeer in ieder geval! idd krampjes en steken! Jaa en wat je zegt dan ga je twijfelen of je ei nu niet komt, of dat hij al geweest is!
    maar wel lekker dat het voorbij is voor je de examens, effe rust idd! Nu ken je bijkomen van al het harde werk ervan!

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee meiden

K kon gelukkig om 9u al bij de HA terecht.. wat een tijdverspilling, werd pas om 10.15 geholpen! :(
    Pff nou de bloedtest wijst dus uit dat er geen eisprong is geweest... geen idee of dat dus altijd zo is of alleen bij mijn megalange cyclussen, maar kheb gelijk een afspraak bij de gyn... 19 april mag ik gelukkig al.
    Die gaan dan een gesagentest doen what ever that may be, kijken of ik bepaalde hormonen kan/moet krijgen om een eisprong ed. op te wekken... vind het erg spannend. Ben ook erg bang met het oog op mijn zussen die kinderloos zijn.. :(
    Manlief is gelijk erg negatief en zegt: weet nu dat je nooit kinderen kunt krijgen met me (haast een taboe in de arabische wereld)... heb gezegd dat ie niet zo negatief moet denken en dat ze met hormoonmedicamenten vaak veel kunnen, maar zijn negativiteit helpt mij natuurlijk ook niet, ben zelf ook wel een beetje verdrietig :( en bang voor het vervolgtraject.

Sorry voor het egoberichtje, moet nu weer aan het werk..

Liefs

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh meid toch. Ik snap dat je je even niet zo fijn voelt.
    Maar wat ik eruit op maak krijg je alleen zelf je eisprong niet. En waarschijnlijk als je een medicijn krijgt dat je eisprong wel op gang komt dat het dan allemaal wel lukt.
    Als er na onderzoeken uit komt wat het is kunnen ze meestal gericht aan de slag.
    Ik heb goede hoop voor jullie. En laat je koppie niet zakken.

Misschien dat ik het te positief bekijk (is een eigenschap van me sorry)

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kdenk ook dat ze met medicatie veel kunnen bereiken, mits er geen andere verrassingen in/rond mijn baarmoeder te voorschijn zullen komen...
    Khoop dat het een vlot traject is, ook ivm negatieve vent ;) of ja wellicht moet hij het ook ff laten zakken nog...
    Geen idee wat k bij de eerste keer gyn moet verwachten... zal ik al uit de kleren moeten dan? :( Het is gelukkig wel een vrouw.

Deel Deze Pagina