Ahh amona.. Denk idd net als biancah ze hebben nu een gerichte plek om mee aan de slag te gaan. Ze zullen er echt wel wat op vinden! De medici is inmiddels best ver! En die man van je moet het waarschijnlijk nog even verwerken dat het op een andere manier gaat gebeuren! Ik ga voor je duimen! Gun het je zo!! Liefs! Hier geen gekke dingen.. Het zal nog wel niet dan.. Vorige maand voelde ik me gelijk al anders...
Houd nog even hoop Rosa, elke zw.s is anders, dus wellicht voel je je heel anders maar is het toch raak? Hoewel ik je ook niet onnodig hoop wil geven hoor, je kent je lichaam en vaak heeft het voorgevoel het wel juist, maar hoop voor je van niet!! Denk idd dat mannetje er even aan moet wennen... hoop dat het met hormonen 'zo gepiept' is haha.. kwil positief blijven........
@ Angela.. en heb je nog last? Ik wel.. echt al sinds mijn ei geweest is. Ik ben absoluut niet kleinzerig, maar het doet me pijn. Voel t in me heup en trekt naar mijn been. Jaa, inderdaad ff genieten van de rust. Alhoewel ik nog het 1 en ander te doen heb hoor, maar het leren zit erop! @ Amona.. Eindelijk wat duidelijkheid. Leuk is het natuulijk niet, maar nu kan je er tenminste mee aan de slag en niet elke maand maar afvragen wat er mis is. Er is nog hoop... en dat is al heel wat toch? @ Rosa.. net als amona wou ik zeggen, elke zwangerschap is anders, dus het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik snap je heel goed hoor, begrijp mij niet verkeerd. .. wie weet meid! @ Biancah Mag ik een beetje van je positiviteit hebben? Kan ik wel gebruiken...
@mogumogu, nouu echt irri is dit jaa!! Had vanmorgen nog even last van mn buik en af en toe even tussendoor, voor de rest moet ik nu veel naar de wc haha. Maar ik snap t niet nee echt raar blijft t gewoon! Ik geloof zeker dat het zeer doet hoop dat t bij jou Ook snel weg of minder wordt!! Daarom
@angela Jaaa, ik moet ook constant naar de wc...!! Denk ik dat ik heeeel nodig moet.. zijn t maar een paar druppies ofsow.. .. echt raar inderdaad... Pff ja zou wel fijn zijn als t minder wordt zeg! We zullen zien.. Hopen dat ons lichaam een goede reden heeft om ons pijn te bezorgen!..
Joehoeee zijn jullie allemaal de hort op? hihi Wij waren wel de hort op en zo weer de deur uit, maar ff snel een berichtje Zo naar de bios. Daarstraks gewandeld en naar een burcht geweest. Lekker genieten van de extra vrije dag, heerlijk!! Geniet ervan dames!! Wanneer zijn jullie testdagen?? Komt het al dichterbij? En Biancah hoe is het?
Hahaha ja, waar is iedereen... ? Nou ik geniet wel hoor. Lekker uitgeslapen.. kwam geloof ik pas na 12 uur me bed uit ..! Vanmiddag lekker buiten geweest met me meissie.. Die probeert te springtouwen, hihi. Gaat best goed.... Amona, gezellig hoor... welke film ga je? (of ben je geweest) Nou de 16de is me nod... ik zou dus vanaf de 12de kunnen testen.. maare ik hoop toch echt dat ik gewoon eens een keertje kan afwachten tot ik OVERTIJD ben! Hahahah... #ben niet ongeduldig hoor...!! Enne weet niemand iets leuks, wat we van elkaar willen weten?
Hier maar weer ff berichtje van mij. Ik slaap bijna alleen maar. Ben gewoon heel moe en misselijk. Zijn nu op weg naar mn schoonouders. Gelukkig kan ik daar lekker mezelf zijn en gaan slapen wanneer ik wil. Morgen is het kinderfeestje van de middelste van mn schoonbroer. En mn vriend had beloofd om te rijden voor ze. Hoop stiekem dat die misselijkheid van de verkoudheid komt zoals bij mn vriend, maar vrees voor het ergste.
Omg.. Net wat bloed tussen wat afscheiding! Wat zal t zijn? Ben gelijk helemaal zenuwachtig. Me maag draait in t rond! Pfff. Biancah wat vervelend dat je je zo voelt. Zal je helaas gewoon doorheen moeten. Rustig aan meid! Fijn weekend!
Hoeveel bloed? Echt heel weinig? Kan nmlk innesteling zijn he. Ik had dat 6 dagen na mn ei. Ik heb gelukkig nu medicatie dat redelijk helpt voor misselijkheid. Maar als ik niet op tijd eet word ik zo weer misselijk.
Ohw was niet veel hoor.. Was soort van gemengd met m'n afscheiding. Geen bloeding ofzo. Jaa, i know!! Daarom ben ik ook gelijk zenuwachtig, Hahaha. Wat erg. Zit nu op 5 dpo dus t is mogelijk! # geduld! Nou gelukkig dat de medicatie wat helpt . Hmmz op tijd eten dan! sinds wanneer ben heb last van misselijkheid?
@mogumogu!! Ahhhh zal het!?! Hoop het voor je! Ga voor je duimen!! Mmm was niet de hort op helaas maar had een poetsdag! Pfff bijna hele huis doorgewerkt! Zo zonde van je vrije dag, maar moest gebeuren! @amona; was de film leuk!? Is je man alweer wat positiever? Euhm testdagen... mijn nod is op de 17e maar denk wel dat ik de 13e een test doe.. Heb vrijdag een feestje en zaterdag ook!! Dus is wel handig om te weten.. Bovendien ben ik veel te nieuwsgierig! Alhoewel.. Voel me normaal! Ach.. Nog ruim een week en dan weten we het! Vind wel dat we een online testdate kunnen doen haha? De 16e?
Ja, please Ladies duim voor mij!! Ik ben 1 bonk zenuwen, haha. Ik heb trouwens veel slijmverlies. Gewoon doorzichtig... Normaal is t toch dik en wit na je ei? Verder is mijn pijn nu meer een soort van lichte ongie pijn geworden... Pfff zenuwslopend dit.. Maar ja zal wel MOETEN afwachten. Rosa, voorjaarsschoonmaak? Hihi. Ja moet ook gebeuren hè! Haha ja cool gaan we met z'n alle testen! Biancah, t blijft irri, die misselijkheid. Maar komt vast goed! had je r ook last van voor je nod? Ik ben namelijk met vlagen misselijk...
Oh Bianca wat vervelend! Maar op pad met kleine dingetjes om te eten. Gelukkig kun je daar gewoon jezelf zijn en rusten of slapen als je lijf erom vraagt!! Onlinetestdate, leuk! Ik wil wel turen Klinkt goed Mogumogu!! Hopen dat't idd innesteling is en blijft plakken!! Rosa, zonde hé van je vrije dag, kmoet er straks of morgen ook aan geloven, maar heb er nooit zin in terwijl als ik eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen haha. Hier wel weer wat positiever geloof ik alst' PCOS is, hebben we echt nog wel een kans. Ga gewoon rustig afwachten en als ik met manlief praat, vooral positieve dingen haha. Hij komt dan wel uit een andere cultuur met denk ik minder medische mogelijkheden... Ik ga ervoor Mogu, was je bij de eerste vlot zwanger?
Hooiii dames ben ik weer haha. Ik kan namelijk niet altijd op me werk even reageren via de mail op me telefoon haha vandaar. @Amona, Okee gezellig, was de film leukk? en welke film? Mijn nod is ook de 16e. dus de tijd gaat eigenlijk wel snel moet ik zeggen. @Mogumogu, aahhh leukk leren springtouwen, Geweldig om dat te zien:d. hihi ik hoop dat je ken wachten, ik gaa het ook proberen haha. Ehmmm misschien leuk om te weten wat we voor werk doen? of wat je verder doet? Owww mogumogu, ik lees net je laatste berichtjee,, Misschien komt er een blaasonsteking aan? Dan doet je onderbuik ook erg zeer en denken dat je moet plassen en dan paar druppels, en er kan idd wat bloed zitten bij de urine(of bij de afscheiding)? ,Maaar ik snap idd dat het vervelend is omdat je niet weet wat het is enzoo..Even afwachten en misschien als het erger wordt even naar de huisarts?? Ik hoop dat je het snel weet en dat het minder wordt allemaal of gewoon weg gaaat!! @Biancah, Jeetje meidd,, vervelend. Maar komt echt goed, rustig aan meid! @Allemaal: Nou dames ben voor de rest lekker van t weeekend genieten, Vandaag mn nieuwe bank en dressoir besteld:d echt zoo vet komt volgende maand, een hoekbank grijs:d En me dressoir zelde kleur als de keuken (grijs, glans) ken niet wachten haha. nu nog een nieuwe tv, maar die willen we voor de volgende maand hebben haha) Verder morgen schilderen in huis, we hebben licht groene muren maar t is toch de druk dus ze gaan nu wit haha weten niet wat we willen ( en we wonen hier net bijna pas een jaar) Maar wel leukk:d hihi. Gaan jullie nog wat leuks doen? XXliefs!
hahha zooo dom van me zat nog van de vorige pagina te lezen dus heb de helft alweer gemist nu even bijgelezen @Mogumogu, ik hooop zo dat het een innesteling is, gaa voor je duimen meid. @Amona, Okee nou hoop dat het snel allemaal duidelijk is en idd wat je zegt, rustig afwachten en idd over positieve dingen praten. Hoop dat er snel meer duidelijkheid is voor jullie! Jaa wij hebben op zondag de schoonmaak haha. tussendoor ook wel maar op zondag is echt de dag dat alles er aan mag geloven haha. en met zn 2en gaat t wel sneller
@ Amona Uhm, bij de eerste was ik 8 maanden van de pil af... ongeveer.. en idd.. hou de positiviteit erin! @ Angela Haha, slimpie... Jaaa, leuk hoor... ze kan nu ongeveer 6 keer achter elkaar... ze is helemaal trots op zichzelf... en ik natuurlijk ook Nee, sowieso geen blaasontsteking. Dat zou ik wel weten..., tenzij ik het niet weet.. hahahah. Zooo leuk.. ik hou echt van klussen en nieuwe dingetjes in huis... maar ja dat hebben wij vorige zomer gedaan, dus dat zit er nu ff niet in.. @ Iedereen... Lief dat jullie voor mij duimen... Ik ben inmiddels alweer wat rustiger. Ben te bang voor een teleurstelling. Dus hou gewoon voor ogen dat t niet zo is, dan kan het alleen maar meevallen.. toch? Het is niet de eerste keer dat ik verga van de pijn.. en toen was ik ook niet zwanger... de tijd gaat best wel snel... alhoewel elke seconde op dit moment wel een minuut lijkt te duren..hihi. Verder.. om op Angela dr vraag in te gaan... jullie weten al dat ik studeer. Sociaal Juridische Dienstverlening... voor degene die niet weet wat het inhoud.. het is eigenlijk voor 70% rechten en de rest zijn sociale vakken. Zit nu in het tweede jaar...vanaf jaar 3 ga ik duaal (werken/leren). Ik werk niet naast mijn studie. Wij proberen de zorg van onze dochter helemaal zelf te doen...voor zolang dat kan. Enne nee, niet echt plannen voor dit weekend.. gewoon lekker rustig... chillen met me girl... Groetjes!
Ik zal verder ook nog wat over mezelf vertellen. Ik ben dus bijna 26. Mijn verloofde is 30. Kwa werk, ik ben 100% afgekeurd door fibromyalgie, bipolaire stoornis en ME. Ik ben wel afgestudeerd in visagie, maar die daar nu dus weinig mee. Mijn verloofde is chefkok bij de marine en hij zit nu geplaatst op het fregat hrms friesland en gaat dinsdag voor 3 weken varen