@mogumogu, ik geloof helemaal dat je trots bent, zoo leukk. Okee gelukkig, is het wel minder? Jaa en ik ken het, als je heeel graag een kindje wil dan duurt t zoo lang!! Jeetje een eeuwigheid!! Leuk dat jullie vorige zomer geklust hebben ik vind het ook echt heel leuk om te doen. Okee leuke opleiding? Klinkt interressant! Groot gelijk als je de zorg zelf ken doen, de opvang is tegenwoordig ergg duur!! Ik ben dus 23 en werk in de kinderopvang(1,5jaar bijna), erg leuk al die kleintjes!! Mn vriend is 25 en is verzekeringsadviseur, daar werkt hij al ruim 5 jaar in vaste dienst! Wij zijn in september 5 jaar samen wn wonen daarvan al 2 samen nu hebben we vorig jaar een huis gekocht en alles is zo'n beetje wel af, nog kleine dingen haha maar dat hou je toch wel. Ook hebben we 2 hondjes. En nu wachten we met smsrt op een ukkie hihi. Hoop dat het snel zo mag zijn! En voor de amderen hier ook allemaal! @biancah, jeetje vervelend allemaal meid mag ik vragen wat dat inhoud? Of wil je dat liever niet vertellen, want dat snap ik ook!! Oww 3 weken is wel lang zeg, maar gaat zo voorbij de tijd, voor je het wert is hij weer terug Liefs xx
Fibromyalgie is wekendelen reuma. Bipolaire stoornis is een soort van manisch depressief en heeft wat weg van borderline. Maar dan wel zonder zelf beschadiging en liegen enzo. Het zijn dan meer de angstige gedachten dat ik daarvan heb. En soms wat waan ideeën als dat iemand over me praat of boos op me is. Ik slikte hiervoor medicatie maar dat mag nu niet. Maar door de hormonen gaat het nog wel goed hoor. ME is vermoeidheid syndroom. Maar er valt wel mee te leven hoor. Je moet alleen je eigen draai erin vinden. En mn verloofde weet precies hoe hij op een 'bui' moet reageren.
@ biancah Zo meid, dat is nogal wat, dat wat je allemaal met je meedraagt... Jeetje.. Het is dus wel te doen voor je..? Heeft t gevolgen voor je zwangerschap? Gelukkig dat je vriend ermee om kan gaan. Maar dat is liefde hè. Fijn hoor. Pff 3 weken, is nogal wat. Hopelijk vliegen de weken snel om. Enne, verloofde? Wanneer gaan jullie trouwen? @ Angela De pijn is inmiddels minder. Heb nu een ongie gevoel en zo nu en dan steken in onderbuik en borsten. Ook ben ik misselijk met vlagen. Eigenlijk een beetje dezelfde klachten als elke maand. Pfff dat wachten!!! Grr. Haha. Ja, vind t een leuke studie.. Weet alleen nog niet wat ik ermee wil. Hahaha. Kinderopvang is idd duur, maar wij doen t meer omdat wij het gewoon graag zelf willen doen! Nu kan t nog. Ok leuk kvd. Ik heb lang geleden Spw gedaan. Wilde ook graag op een kvd werken, maar wilde destijds gauw weer wat anders. Dus heb maar 1 jaar afgerond. Was gewoon nog te jong om een opleiding te kiezen. Gezellige boel met 2 hondjes. Wat voor hondjes zijn t? En dan heel gauw nog een beeb! Hopelijk!! Leuk hoor! Hoe is t verder met je? Heb je nog klachten?
Hee dames... Lees wel aantal x per week bij maar kan alleen reageren via gsm is wat moeilijk... Vandaar mijn weinige en late reactie's Mijn NOD 17 april. Had afgelope dinsdag posi ovu test en hebbe toen ook geklust... Leuk om van aantal van jullie te lezen wat jullie doen.. Vervelend om zulke dinge over jouw gezondheid te lezen biancah, dat op deze leeftijd.. Ik woon nu zon 2,5 jaar same mrt mijn vriend en 2 honden.. Hebbe same een huis gekocht.. Ik werk met kindere/jongere met een verstandelijke beperking en probleem gedrag.. Dit doe ik zon 33u pw. Zijn sinds januari gestopt met de pil... Mss geld 3x is scheepsrecht voor ons... Lees dat jullie leukw dinge hebbe gedaan het weekend.. Geniet van de extra vrihe dag morge en het zonnetjee... Btw, ik lees mee iedere dag probeer ik... Reageren ben ik minddr goed in excuses... Groetjes xxx
hoi lieve meiden!! jeetje biancah! heftig van je gezondheid.. zijn het chronische dingen of kunnen ze wel ''genezen'' laat maar zeggen.. euhm.. zie jullie allemaal wat schrijven over jullie zelf.. Ik ben dus 22 jaar, manlief is 28 (gereg. partner) we zijn 5 jaartjes samen en hebben 3 en half jaar geleden ons huisje gekocht. hier wonen we dus nu 2 jaartjes in. Mijn vriend is ambtenaar, en ik eigenlijk ook werk in het ziekenhuis. heb nu weer iets geks... Weer een positieve ovu test.. (ik heb ook al positieve ovu testen gehad rond mijn vruchtbare dagen) heb van de week wel getest op zwanger zijn die was negatief (dacht misschien nog hcg vanwege de vmk) mijn nod is 17 april.. heb geprobeerd een foto te uppen.. maar met iphone lukt het niet... en in mijn laptop zit geen sd kaart ingang.. en kan het kabeltje nergens vinden.... pfff grrrr...
Wat betreft mn gezondheid, dit is al sinds mn 13e dus ben er aardig aan gewend. En het kan niet genezen worden. Al beweren sommige wonder dokters van wel. We hebben nog geen datum geprikt om te trouwen. Hangt beetje af van zijn werk, omdat hij kernbemanning moet lopen in juli en ik wil dus graag in juli trouwen haha. @rosa het t streepje net zo donker als c? Wel heel raar. Welk merk heb je? En anders ff naar ha gaan.
@biancah, zo jeetje dat is idd nig al wat, oke maar je hebt je draai er wel in gevonden. En ook goed dat je verloofde er mee om weet te gaan. Maar wat mogumogu idd zegt dat is echte liefde!! Maar ik snap hieruit dat je gaat trouwen? Leukk meid gefeliciteerdd? En wanneer gaat dat plaatsvinden of weten jullie dat nog niet? @mogumogu, jaa pff die maandelijkse klachten steeds, weg ermee en alleen laten komen als er iets is haha. Anders niet!! Okee nou dat komt vast nog wel, met wat je met je studie wil haha. Komt wel goed! Nouu je hebt groot gelijk hoor, zolang t nog kan lekker zelf bij de kids zijn! Jaa zeker 2 jonge hondjes nog, een shi tsu/poedel van 1,5 en een shi tsu/chihuahua van een half jaartje. Echt gezelligheids dieren haha. Nu nog een beeb haha. Ik hoop het ook! Nee verder op nu pijnlijke borsten en de aderen zijn wat zichtbaarder!! Maar verder niet echt!! Hihi nou heb ik eigenlijk wel een vraagje aan je, weet niet of het al een keer gevraagd is maar is je gebruikersnaam ook je echte naam? (vraag me dat al een tijdje af(a)
Heftig hoor Bianca, gelukkig kan je, en je vent, er samen goed een draai in vinden. Mijn vader was (manisch)depressief, en dat kon erg moeilijk zijn voor ons allemaal. Hij heeft zichzelf van't leven beroofd. ,zelf ken ik depressies helaas ook, zal wel in de genen zitten hoewel 't de laatste 2jaar erg goed met me gaat. Angela was dat'n vraag voor iedereen ? Het is niet mijn echte naam iig! Wij gaan zo op pad naar'n collegatje van me. Bij haar in de stad it een pannenkoekenhuis, redelijk uniek in duitsland dus geloof dat we daarheen gaan! Fijne dag allemaal!!!
@amona dat is heftig zeg van je vader. Hoe oud was je toen? Ik heb die gedachte ook wel eens gehad hoor, maar ik besefte me altijd dat het gedachte waren en ik het niet echt wilde. Heb wel 1x op zondag mn moeder ggz laten bellen dat het niet zo goed ging en ik mezelf niet in de hand had. Maar dat is 5 jaar geleden ofzo. Toen had ik in 3 maanden tijd dat er 3 mensen waarvan 1 mn oma dood gingen. En 2 huisdieren van me. Maar ook toen is het goed gekomen na 4 maanden therapie. Sinds ik met Barry (mn verloofde) samen ben gaat het beter dan ooit. Wij zijn sinds november al verloofd hoor hihi. Maar ik noem hem meestal gewoon mn vriend lol
Heel bijzonder (echte liefde) dat jullie er samen zo'n goede weg in vinden! Ik heb weleens niet neerzet willen leven, maar nooit zelf een dgmddaam willen maken tegelijkertijd. Meer idiote gedachten of angsten als je bijv. op't station staat er raast een trein voorbij dan te denken dat een stap in de verkeerde richting het verschil uit maakt. Van m'n vader dat was vlak voor m'n 10e verjaardag, klinkt jong maar kan zeggen dat ik er veel van weet..hij was m'n hele leven al "ziek" dus dan word je vroeg volwassen zeg maar. Daarna veel down enzo, pubertijd erbij, niet blij met jezelf... Later was m'n moeder weer getrouwd en had het leven alle ingredientenom gelukkig te zijn, toch was l het niet...nog voor ik me kon bedenken waar dat dan aan lag, werd m'n moeder ziek, ruim twee jaar strijden...daarna dus een dieper dal dan ooit tevvoren! Nu zit, ondanks familie die niet achter om'n huwelijk staan en't gemis van om'n moeder, erg goed in m'n vel. Mede dankzij een superlieve vent...ddus dat houden we vast en koesteren we, want natuurlijk zijn er dagen dat't minder gaat.. Hoop dat jullie't ook vast kunnen houden!! Moet nu gaan, fijne dag!!! liefs
@ angela Ja idd die klachten!! Gewoon wegblijven!! Hihi. Gezellig hoor... Ik vind honden wel leuk. Heb een poging gewaagd om er eentje in huis te hebben. Maar na 6 weken kon ik t niet meer aan. Haha. Ik ben sowieso licht allergisch, maar kan ook niet zo goed tegen de haren in huis en dergelijke. Ik ben heel erg netjes en schoon (beetje té) en dat ging niet goed samen. Gelukkig was t een pup van me broer, dus heb ik m terug gegeven. Die aderen had ik ook! Haha. Nou nog ff geduld! Kunnen we testen. Ga je wachten tot na je nod? Haha, nee het is niet mijn echte naam. Het is merk van een tropisch drankje wat ik erg lekker vind! Soort van verslaving! Hahaha. De reden dat ik niet m'n echte naam gebruik is gewoon om anonimiteit. Tegenwoordig weten mensen hè zo te vinden op internet. Daar ben ik niet zo van. Vind t niet erg om m'n echte naam te delen hoor, maar niet waar duizenden mensen je verhaal kunnen lezen. Niet dat MoguMogu zo waterdicht zit! Als mensen je kennen, weten ze zo wie je bent! Maar goed, wil je m'n naam wel in een pbtje sturen @ Amona en biancah Heftige dingen die jullie hebben ervaren! Maar gelukkig gaat t goed met jullie op naar een prachtkindje en nog meer moois.. Amona, is t om de afkomst dat je familie niet achter je huwelijk staat? @ Rosa en hoe is t nu? Nog getest? Ik heb niet zoveel nieuws. Ja had gisteren ineens een kriebel in m'n buik. Niet op!! Haha links onder. Alsof ik gekieteld werd of dat t jeukte, maar kon r niets aan doen. Ik moest r zelfs om lachen!! Was heel grappig. Dan denk ik weer ff, zou t dan toch? Maar ja, dat is gwn omdat ik t graag wil. En verdere zijn de klachten onveranderd... Laat de week maar omvliegen!!
Hoi meiden.. Vandaag weer gewerkt dus nu pas tijd om een berichtje te plaatsen! @amona en biancah; jeetje heftig hoor! Wat mogumogu mogumogu zegt, op naar iets moois !! En amona; waarom staat je famillie niet achter je huwlijk? Als je het niet wil delen ook begrijpelijk hoor!! @mogumogu; begrijp wat je bedoeld met je naam op internet.. Vind het ook nooit zo fijn haha. (we hebben nu wel een hecht groepje dus zou het wel willen delen, maar de hele wereld kan meelezen.. Vandaar..) Heb niet meer getest.. Ze zijn op haha.. Wacht maar gewoon op mijn nod.. Het streepje was echt even donker als die van de c. Ze waren trouwens van sensitest! Zijn die niet goed??! Zijn er eigenlijk ovu testen digitaal? Haha
@rosa ik had ook van sensitest en ik vond ze prima Ik vind van wat je mee maakt word je ook gevormd. En ik ben blij met hoe ik nu ben en hoe ik mij voel. Het is heus niet altijd dat ik me prima voel. Van de week dat ik wat positieviteit moest sturen was het bij mij ook even ver te zoeken, omdat ik me zo ziek voelde en heb een fobie voor spugen vandaar. En betreft naam. Ik wilde mijne veranderen maar weet niet hoe haha. Dacht pas heleden pas dat t niet echt fijn was mn eigen naam te gebruiken
@ rosa, ik heb geen idee. Ik doe niet aan ovutesten sowieso wel prettig met te wachten tot nod lijkt mij. Ohhh dus je heet helemaal geen rosa?? @ biancah, ik wou niet suggereren dat t altijd goed gaat hoor. Maar zoals je zegt, je voelt je goed bij hoe je nu bent. En dat is belangrijk! knuf! Ik herken je fobie voor spugen, heb ik ook. Erg vervelend! @ amona, sorry hoor ik was nogal direct met m'n vraag over je huwelijk, maar dat was t eerste wat in me opkwam.
@Mogumogu, okee,, nee als je licht allergisch bent en het idd niet gaat moet je het ook niet verder willen proberen. Gelukkig dat ze dan terug konden naar je broer. Nou ik ben wel blij want deze hondjes verharen niet, gelukkig! scheelt wel. Jaa ik gaa dit keer (Proberen) te wachten tot naa nod! want anders maak ik mezelf wel helemaal gek, heb ik toen ik net begon ook gedaan en toen was ik er niet meer positief om zeg maar! had ik getest, en gelijk was t nou dan kan t ook niet meer, dus die teleurstelling wil ik niet meer vanaf afgelope ronde zeg maar! ik wacht dan nog 2/3 dagen en dan ga ik testen! En wat betreft je naam haha wat een grappig idee erachter, nja je moet toch wat he haha en ik geloof wel wat je zegt over anonimiteit, maar daar heb je ook gelijk in! daarom deed ik maar angela1988(angela is wel mn echte naam) en verder niks erbij. want er zijn zoveel angela's.. Jaa lijkt me wel leuk beginnen elkaar nu een beetje meer te leren kennen enzo vind ik leuk:d. @Rosa, heb je op zich ook wel gelijk in, ohh ik dacht dat rosa je echt naam was hihi. Maar hoe is het verder met jou? @Biancah, en zo moet je ook denken, hoe je nu bent ben je, en hoe je je voelt ook! en wat je zegt, je voelt je niet altijd even fijn, maar samen met je vriend komt dat goed! Elkaar steunen is erg fijn daarbij!
Hé meiden, zijn we weer! Hoe was jullie dag? Directe vragen geeft niks hoor, ik ben voorstander van open&eerlijk, recht voor z'n raap 't inderdaad de cultuur...sommigen hebben er angst voor: beperkingen, onderdrukking etc. In plaats dat ze hem eerst leren kennen! Als ze m kennen, mogen ze van mijn elke mening mogelijk hebben, maar berust op vooroordelen gaat er bij mij slecht in. Ik pas me zeker aan voor m'n vent, maar geven en nemen is denk in elke relatie.. Ik doe't vooralsnog met liefde het belangrijkst in ons leven is toch ons twee, dus als die basis goed zit, kan de rest me gestolen worden zeg maar na een jaar of 5 zullen ze vast bijdraaien...meeste staan er nu wel open voor trouwens, alleen stiefvader niet, heel jammer want hij is het enige soort ouderlijke figuur dat ik nog had...dat komt nog wel en zo niet dan iis't zijn gemis belangrijker zijn zussen en broer en dat gaat goed, al moet hij de zussen nog ontmoeten. Gelukkig wonen we in Duitsland dat schept letterlijk en figuurlijk afstand en rust Mijn echte naam mogen jullie in PB ook wel weten hoor! Bianca denk dat jnaam wel safe is hoor, zou wel je echofoto verwijderen of in toekomst bijsnijden, heb daar volgens mij je achternaam gezien, onder ons prima, maar voode hele wereld miss nietzo'n prettig idee? Hoe was jullie dag verder? Hier supergezellig en heerlijke pannenkoek gegeten yum!!!
Geeft ook niks als je 't niet erg vindt, maar gezien we't erover hadden dacht ik, ik zeg't maar even Geen idee of je't nu nog kan wijzigen overigens?
@Amona, Hoi hoi, Jaaa lekker rustig vandaag gehouden haha alleen even bij mijn ouders gebruncht haha. En hoe was jou dag vandaag? Groot gelijk heb je! Open en eerlijk, en in een relatie is het idd geven en nemen! zo is dat! Zolang jij en je vriend een goede relatie hebben en van elkaar houden, dat is het belangrijkste!