Poeh meiden.. Man zit voetbal international te kijken.. Zoóooooo saai!! Gelukkig heb ik jullie!! Haha Gaan we nog online testen met elkaar? Na ons nod.. Of? Haha
@Rosa, Nouu hier oook hooor vi! jeetjee wat saaiii, ga zo ook me bed in duiken haha. heb morgen een vroege dienst Online testen? heb ik wat gemist haha
Inderdaad Angela, je relatie is't belangrijkst! Wij leven als moslims, maar zie er geen kwaad in. Draag geen hoofddoek hoor, maar geen alcohol, geen varkensvlees, geen mannelijke vrienden, man geen vrouwelijke contacten etc. Onze relatie zal nooit mislopen wegens vreemdgaan wat tegenwoordig een luxeziekte lijkt, open relaties etc... Saai hoor VI!! Zou ik ook gaan slapen haha! Heb al 3 dagen gevoelige buik, hopelijk zet geen buikgriep door ofzo! Wel goed voor het begin, probeer weer af te vallen, al ruim een kilo, anderhalf, alleen maar goed voor ons babyvervolgtraject, er mag 10 a 15 kilo af..zzucht, heb't eerder gedaan, maar gaat nu toch langzamer als vroeger, ik word oud Zijn ook twee weken geleden weer begonnen met hardlopen, hopelijk houd iik't goed vol denk dat de hormoonhuishouding er deels schuld aan is, maar dat te weten neemt de kilo's niet weg helaas LOL. Slaapkamerslekker alvast allemaal!!!
Slaaplekker bedoel ik dus, stomme tel Ohja over onlinetesten, geloof dat mogu en rosa rond de 16e tegelijk wilden testen Ik maak deel uit van de tuurjury! Mits je zolang kunt wachten natuurlijk! Weet even je Nod niet meer?
@amOna, zo is dat, ik zie daar ook geen kwaad in, ik respecteer iedereen en accepteer iedereen zoals hij/zij zijn, welke cultuur of wat dan ook!! En qua accepteren heb ik dat zeker geleerd dat ik dat ook bij me zelf moest doen(heb brandwonden) en zo lang je je zelf ook accepterd zoals je bent is het een stuk makkelijker!! Hoop het ook niet voor je hoor, heb dat 2 jaar geleden gehad en tegelijk infectie dus lag 3dagen in t ziekenhuis! Echt had er al een week last van, kwam ik bij de spoedpost, die mensen deden echt vet serieus, brancard kwam eraan ik mocht niks meer, en dat die arts even weg liep keken mn vrien en ik elkaar aan of dit een grap was! Maar t was toch wel serieus!! Echt genoeg blijven drinken want dat is t belangrijkst!! Zo even weer een medisch verhaaltje haha, wat er al niet in me op komt als ik in bed lig!! Haha geeft niet ik snap wat je bedoelt!! De tuurjury mijn nod is de 16e. Haha nou ben ik blond en af en toe volg ik t niet helemaal haha maar wat is de bedoeling dan? Gewoon echt online testen? Haha of k lig in bed en heb me hersens al uitgeschakeld haha Alvast slaap lekker allemaal
Ja, tuurjury leuke promotie he? Niet écht online testen natuurlijk, rosa, mogu en jij (?) gaan gewoon ongeveer tegelijkertijd over een staafje plassen en dan een foto posten, LOL! Heftig ziekenhuisverhaal zeg! Ik zal inderdaad meer gaan drinken! Stiekem zou ik wel'n paar dagen thuis willen zijn haha, maar niet écht beroerd natuurlijk, gewoon toe aan een werkbreak (zeg ik na'n lang weekend - verwend nest ). Heftig brandwonden! Is het erg? In't zicht? En hoe komje eraan als je't niet erg vindt dat ik dat vraag tenminste! Anders niet antwoorden hoor! Zelfacceptatie is inderdaad een heel (moeizaam) proces...maar dat ongeveer bereikt te hebben, is heel veel waard!! Wijsheid komt dan toch met de jaren? Vond dat altijd onzin, ik was al zo "wijs" maar zit hoe ouder toch beter in m'n vel en accepteer mezelf grotendeels
Ohja, Timon lees je nog mee? Hoe is't met je? En .89 helemaal niet erg dat je soms niet reageert en alleen leest wanneer is jouw nod of ben ik't gewoon alweer vergeten
@amona, oohhh op die fiets haha tijd voor t weekend hahhaha Jaa idd even een werkbreak tussendoor is ook lekker haha Mn hele rechterarm met brandwonden, onder mn rechterarm een plek en op mn linker arm nog wat kleine plekjes. Nee tuurlijk vindt ik niet erg, deze heb ik opgelopen op de basisschool met het kerstdiner, heb toen door verkeerde aanwijzingen over een waxine lichtje gehangen dat los op tafel stond. Dat ongeluk is inmiddels nu dit jaar 13 jaar geleden ong. Maar wat je zegt, hoe ouder hoe wijzer haha. Maar dat ontdek je zelf altijd later. Haha jaa heel diepzinnig mag soms wel haha
Hee dames... Bohh wat een heftige verhale lees ik.. Wel fijn on te lezen dat iedereen zijn draai heeft weten te vinden met het geen wat je is overkomen... Is niet niks, mrt brandwonden evem, of je familie die het niet eens is met je relatie.. Of door allerlei lichamelijke en geestelijk dingen iedere dag anders is... Gelukkig hebbe jullie allemaal een lieve partner die je van zoals je bent, dat is goud waaard... @amona: mijn nod is 17april... Nog ff dus... Heb zelf wel nergens last van... Geen kqaaltjes na mijn idee... Tot snel xx
Zo... Angela op school nog wel... jeetje!! Heb je dan enige tijd vlam gevat of je kleding even wat dan aan je huid is gaan plakken? Sorry voor de gedetaileerde vraag. Heb je dus nu redelijk een plekje gegeven? Heftig hoor! L89, jij kunt dus eventueel meedoen met de onlinetestdate! hahaha, ja dan heb ik als tuurjury straks nog wat te turen Boh, wat een zware "maandag" deze dinsdag.. pff ben echt niet fit, maar niet ziek genoeg om echt naar huis te gaan, wat word je daar sloom van!! Kan niet wachten tot 6u, lekker bankhangen! (hoewel het is eigenlijk hardloopdag.. haha).
@amona we mogen samen tuurjury zijn. Vind t nu al spannend voor de meiden. Hoop op allemaal mooie strepen.
Ik ga proberen het vol te houden tot 17 april met testen hoop dat het gaat lukken..... En dan hopen op 2 mooie streepjes... Amona nog ff en dan ben je klaar, ik mag nog beginnen om half 4 tot 10 vanavond... Zo geen zin na die lekkere vrije dagen. Maar goed 3 daagjes werken en dan heb ik er 5 vrij. Hopelijk wordt ik in mijn vrije dagen happy gemaakt met een posi test... Had maandag 2april een ovu test gedaan de c lijn was duidelijk re zijn en de andere lijn lichter. Dag erna 3 april beide strepen even dik bij de ovu test en dus ook geklust. Dag erna weer getest toen was de 2de lijn niet de c maar die andere weer veel lichter... Dus wie weet, echter heb ik geen kwaaltjes, beetje last van wat steken links onder in de buik... Wat zijn de klachten van jullei precies dames??? xxx
trouwens Amona vind het echt heel leuk dat je zo mee praat en constant alles blijft volgens ondanks jouw dat het bij jou allemaal wat moeizamer gaat... Vind het echt super lief van je... Hopelijk is er na 19 april meer duidelijk voor jou, zo spannend als onze NOD is. Is 19 april dit voor jouw, zal dan voor je duimen voor een goede uitslag... xxx
@amona, jaja op school in de klas. Het duurde even voor iemand het doorhad maar nadat ik de gang op ging en aan het gillen was zag de congerge het en die heeft t gedoofd!! Ik had een zelf genaakte trui aan die me moeder gemaakt had! Het plakte idd ook goed, geeft niet ik heb het een plekje gegeven en geacepteerd nu zoals ik ben en dat is t bangrijkste!! Ik moey zeggen dat ik vadaag redelijk last van mn buik heb, soms wat pijn en alsof t klinkt nu beetje raar haha maar alsof hij vol is!! En jaa ik moet tot half 5 dus hoop dat de dag snel voorbij gaat verder, heb geen zin meer ook, maar meer door de zeurende buikpijn!! Achh ik moet nog 1,5 week werken en dan een weekje vrij. Haha. Effe doorzetten!! @biancah haha samen tuuren, klinkt goed ik hoop het ook, want wil t zo graag. Ik zei van de week tegen mn vriend van nou het zal wel niet raak zijn, hij gelijk je moet niet zo denken, maar dat gevoel komt gewoon steeds. Terwijl er nog niks is Waar t op wijst ofzo!! Hadden/hebben jullie dat ook? @l89, jaaa heel lief van amona. Maar voor haar duim ik ook en hoop ik ook dat ze snel meer weet of wat!
Ja ik teste met 3,5 week met t idee zie je hij is weer wit. Tot ik hem na paar minuten op pakte. Ik wist zo zeker dat er niks was haha.
Oh thanks dames dat vind ik op mijn beurt weer lief om te lezen Tsja de week voor NOD had ik zeurende buikpijn... zoals de titel van het topic zegt... (waars. was dit achteraf gezien een eitje dat heel hard probeerde te springen, maar niet kon?) en ben natuurlijk gewoon hier gebleven haha. K denk dat k af en toe wel een eisprong heb, waarom was mn cyclus eerder dan zo regelmatig? Dus we houden hoop Hoop toch echt mama te worden! Dus klets ik lekker mee, om er toch iets mee te kunnen doen. Ohja Bianca je kunt mee turen natuurlijk haha, en L89 kan mee testen!!! hoewel Bianca, jij kan natuurlijk ook nog een testje meedoen kan de test zoveel HCG nog wel aan? Wow Angela, dat zijn geen leuke herinneringen!! Beeld me dan ook gelijk je moeder in, wat een shock die gehad moet hebben toen ze die gebeld hebben of wat dan ook. Ergens in je achterhoofd denk je toch op school is je kind(je) veilig, toch? Zoiets gebeurt ook gewoon, maakt niet uit waar, echt een ongeluk, maar toch lijkt de shock me immens ook voor de ouders. Ja nog even aftellen, bleghhhhhhhh heb er zo geen zin in vandaag! Jullie ook succes met werken vandaag. Vandaag was eigenlijk m'n mama's verjaardag, blijft toch stom!
Haha ik heb nog een test liggen dus het zou kunnen. Maar we weten de uitslag al dus zo spannend is dat dan niet meer. Ik voeg me liever bij de jury. En wat betreft jou, ik heb echt wel goede hoop voor je. Veel vrouwen met pcos zijn vaak binnen 3 a 4 iui behandelingen zwanger. En anders zijn er nog een paar opties.