Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Idd, nou heb k nog niet officieel de stempel PCOS.. maar wellicht doet ze 19 april wel een inwendige echo.
    Lijkt me niet super, maar wel handig om duidelijkheid te krijgen (dan maar een stempel op ons hoofd :p) en dan verder!! IUI, clomid whatever!! Ik wil het liefst morgen al :)

Uitslag van je test is dan idd niet zo spannend, maar hebben we wel sowieso 1 positieve test :D Wanneer ga je de laatste doen, of laat je het hierbij?

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kheb er trouwens ook nog 1 liggen, kan ook meedoen ;)
    Maar valt zo tegen hè, zonder eitje, hihihi.

Wil die laatste bewaren voor als k me echt 'anders' voel ;)
    Of k moet weer een lading kv2v5 naar me laten toesturen haha, hier bij de apotheek kost een test 7 of 8 euro, dan doe je er niet 'zomaar' even eentje (ik niet tenminste :D in mijn geval dan :p )

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona als ze maar aanwijsbare rede vinden waarom je ei niet springt. En daarna idd aan de slag met wat ze willen doen.
    Maar houd wel rekening mee dat het soms even duurt voor ze beginnen met behandeling. Want vaak gaan ze je echt door de hele molen halen. Dus alles wat dan eerder is is mooi mee genomen.

Ik denk niet dat ik die laatste test nog doe. Of misschien toch wel op de test dag van de dames hier haha.

4. Appels

Appels Niet meer actief

@Angela.. das heftig meis van je brandwonden... fijn dat je het het een plek hebt kunnen geven.. digiknuf!

@ amona.. van je mama.. dat is toch een dag die je nooit vergeet he.. knuffel..! En verder idd super dat je lekker mee doet.. je komt zo lekker positief over..!! ( ookal weet ik dat je vast wel je mindere momenten heb) Maar toch, fijn om te zien!

@ Biancah...niet echt spannend nee om weer een test te doen! Hihi.. maar wie weet werkt t voor ons... dat je die tweede streep ff naar ons doorstraald... :p

@ L89 .. ben je ook zo ongeduldig... veel suc6 met wachten! Hier een zwaar gevoel rond de baarmoeder met af en toe wat steken. Vooral aan de linker kant. Het ongie gevoel is wel verdwenen. Ook heb ik steken in me borst en ben ik vrij snel misselijk...en mn afscheiding is nog heel helder en niet wit.. dus jaaa..spannend weer...

Zo ff offtopic...wat een gare dag had ik zeg.. heb me verslapen... werd pas 7.35 wakker, moet om 8.15 de deur uit! Ben dan gelijk uit m'n doen... bleh.. Maar ja eigen schuld. Mn vriend en ik hebben op onze iphones het spel Rumble gedownload. Moet je in 2 min zoveel mogelijk woorden zien te maken... dus wij spelen tegen elkaar... maar ja dat werd dus bijna tot vanmorgen... werkt erg verslavend :$ hahahha. Maar ja, niet meer doen dus!

Ik las dat jullie het een en ander hebben meegemaakt.. en deel hierbij een stukje van mezelf:

Bij mij is op mn 14de ontdekt dat ik een te snel werkende schildklier had en dat ging bij mij gepaard met de ziekte van Graves. Dat is een auto imuun ziekte in de ogen. Er komt dan veel druk achter je oogkassen te staan, waardoor je ogen als t waren gaan uitpuilen. Dit is alleen operatief te herstellen en de ingreep is dan vooral cosmetisch. Ze breken dan je oogkassen open, zodat er weer ruimte komt en je oog weer op zn plek valt. Nou je kan je voorstellen dat ik de schrik van me leven kreeg toen zij mij dat vertelde. Ik wilde toen dan ook geen operatie. Tot op de dag van vandaag leef ik er gewoon mee. Gelukkig valt t bij mij best wel mee, maar je ziet het wel. Ik kom ook nooit mooi op foto's en ik ontloop dat dan ook altijd, wat ik soms toch wel rot vind. Het is nu 14 jaar terug, maar vind het nog steeds wel eens moeilijk. Ik ben er erg onzeker door. Maar niets aan te doen... tenminste.. misschien in toekomst dat ik dan nog kies voor een operatie...mijn schildklier is wel al jaren genezen :) pfff hahah heb ik ook weer ff van me afgeschreven... sorry hoor...

Zoo ik kan niet meer wachten hoor... nog bijna een week!! :$ Hoe ga ik dat volhouden... ik kan donderdag testen met een vroege test... maar wil het gewoon niet... ik hoop t zo he meiden.. voor ons allemaal.. net als angela heb ik ook dat ik denk.. nou t zal wel niet raak zijn... gewoon omdat ik me niet anders voel dan de andere maanden.. :(
    Enne ik zal ff me naam in een pbtje naar jullie sturen..;) maakt t weer wat persoonlijker hè!

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kan me voorstellen dat je ondanks dat't niet zo opvalt zelf wel heel bewust ervan bent mogu! Operatie klinkt me ook behoorlijk ingrijpend!! Zou ik ook niet zo snel durven als't niet perse hoeft!

Nog'n weekje spanning meid!! Duim voor je mee! Wel leuk dat jullie allemaal ong.dezelfde nod hebben :D

Klinkt als'n leuk spel op tel!!

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Prachtige naam zeg!! Antwoorden op pb lukt niet echt op tel dus straks of morgen op pc deel ik ook even m'n naam :)

Spreek je Spaans? Ik heb Spaans gestudeerd, maar is redelijk passieve kennis momenteel..te verwarrend teveel talen, spreek Frans met manlief, wonen in Duitsland, dus Duits en Engels op't werk... Spaans raak ik in de war met Frans momenteel dus doe er niets mee even haha.

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Amona, Zou ik ook bewaren hoor meis! en van sommige merken zijn die krengen al duur genoeg haha. voor je zwanger eenmaal bent (hopen we uiteraard) hebben we al wat uitgegeven zeg he pfff!!

@Mogumogu, Jaa heel heftig, maar ik ben nu blij met wat ik ben en hoe ik ben. En het geeft toch niet meid, zo delen we hier allemaal ons verhaal erover! Ik snap dat je er onzeker over bent, dat was ik ook jaren, maar op een gegeven moment had ik zo iets (beetje cru gezegd misschien haha) fock de rest en als ze me niet accepteren zoals ik ben dan is het hun probleem! en niet die van mij! Ik kan mij zelf niet veranderen met de dingen die ik heb gekregen en nu nog steeds heb en als ze je accepteren zoals je bent, dan merk je wie je vrienden enzo zijn, anders is het niks! En wat je zegt over de foto's, ik begrijp je daar ook helemaal volkomen in, en als je dan zo'n foto elke keer ziet werdt de onzekerheid alleen maar groter. maar elke keer als ik nu zo'n foto zie dan ben ik er trots op hoe ik ben en hoe ik er toen ook mee omgegaan ben! Dat maakte me zelf sterker en nu minder onzeker! want weg halen ken ik het niet! (Helaas dan)! al doen ze aardig hun best in t ziekenhuis. En ik weet ook dat dit niet hetzelfde is als jou verhaal, maar vergeet niet dat je in jezelf moet geloven en hoe je nu bent je daar trots op kan zijn, en je moet zo denken (ook al is dat lastig want dat heb ik ook) je bent mooi zo als je bent en in je omgeving merk ik wie er voor me zijn en wie uiteindelijk niet! Zo ook me beste vriendin, ken ik nu 11jaar, vanaf vmbo mee op school gezeten, toen kwam ik daar net een jaar na het ongeluk op school met haar en ze steunde me over al bij, andersom ook en nu nog steeds! Meid ik vind het wel knap van ons allemaal dat we dit aan elkaar vertellen en dingen met elkaar delen hierover. (Ik hoop natuurlijk niet dat je dit verkeerd opvat om wat voor reden dan ook, misschien een verkeerde zin, maar zo bedoel ik het dan niet! Ik (en anderen) accepteren je zoals je bent! en dat is het belangrijkste (Vind ik)!

Jeetje wat een verhaal!

Nou mogumogu, ik kan ook echt niet wachten meer haha. had vandaag buikpijn, beetje zeurend ook:( en mn borsten doen ook meer zeer als normaal. beetje drukkend. ik had zelfs van de week in bed dat ik stil lag en t leek alsof mn ademhaling om hoog kwam door me keel haha, klinkt stom maar t was vet irritand!
    Ik gaa niet vroeg testen, doe ik niet meer! werdt er alleen maar gek van. En idd je voelt je niet anders dan normaal, maar toch kan het evengoed zo zijn. zo had ik vandaag ook ineens dat ik onderweg naar huis en thuis eventjes sommige dingen vies vond ruiken, maar zal wel weer in gedachten zo zijn haha.
    Okee ben benieuwd naar je pv berichtje hihi

8. Appels

Appels Niet meer actief

#808 Appels, 10 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2012
    @ Amona
    Ja... ben je 14 komen ze je ff vertellen dat ze je oogkassen open gaan breken.. :$ No thanks.. Ach ja, gelukkig ben ik verder gezond!!
    Ja zeker leuk om dezelfde nod te delen... ook om te zien hoe de ander zich voelt en t 1 en ander ervaart... Ja is ook een leuk spel!! Als je kan downloaden zou ik zeggen..!
    Ik kan een beetje Spaans spreken, maar niet vloeiend hoor... Zo dan al die talen... ik zou ook in de war raken.. maar wel knap meid!! En bedankt voor je compliment! :D

@ Angela
    Inderdaad.. f*ck de rest als ze me niet nemen zoals ik ben hoor. Ik zit daar ook totaal niet mee... maar gelukkig zijn mensen er helemaal niet negatief over. Ze vinden het zelfs vaak juist mooi.. :) Krijg regelmatig complimenten. En in de eerste instantie valt t ze niet eens op...Het is vooral iets dat bij mezelf speelt... En idd je leert je echte vrienden kennen...Super dat jij zo een goede vriendin hebt! Dat heb je ook nodig.. Ik ben die nog steeds niet tegen gekomen!..( niet om mijn ziekte hoor) En ik begrijp je zeker niet verkeerd meid! Hetzelfde geldt voor mij...;)
    En ik herken t allemaal... als die klachten... bah! Ben alleen bang dat het allemaal tussen me oren zit! :( Nou nog ffies volhouden...

9. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    mogu mogu..:
    Wat een mooie naam...
    Kan me voorstellen dat de hele situatie niet altijd even makkelijk was tijdens je jeugd, maar goed dat je je erbij neergelegd hebt en denkt zo vam fuck it ik ben zoals ik ben...
    Trouwens lees nu dat je een dochter hebt, hoe oud is ze en hoe heet ze??

Online testdag vind k een leuk idee... welke dag wordt het dan??

xxx

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Geloof dat de meiden aan de 16e zaten te denken, maar dat betekent vast dat het de 15e al gaat kriebelen? hahaha :)

Ja Mogumogu heeft je dochter net zo'n prachtige naam? Of wellicht PB je zoiets ook liever.
    Kzal mn naam ook ff PBen, wie ook wil weten meldt zich maar ;) (haha maak me er even lui van af hoor :p)

Fijne dag ladies!!

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona ben wel nieuwsgierig :p

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Verstuurd ;)
    Ben niet zo goed met die berichten, miss kan het wel in 1x naar jullie allemaal :p

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee Bianca, is je vriend nu vandaag weggegaan, of was ie al weg?
    Krijg je daar niet altijd een dipje van (zou k wel hebben namelijk :p). Hoop dat de tijd snel omgaat voor je.

14. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Okee.dus de 16de is de testdag... Pfff nog zo lang, denk wel niet zwanger te zijn.. Maar wil het zeker wete kan ik weer ontspannen... Weer rekenen wanneer ik mag jlklussen...

Hehe...

Trouwens biancah, had jij posi ovu test in de maand dat je zw werd??

Groetjes

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja was eerste maand dat ik ovu test gebruikte en was meteen zwanger. Maand ervoor was net spiraal eruit en toen hadden we zoiets van we zien wel, omdat ik mn cyclus ook niet wist. Maand dat ik zwanger werd ook niet, maar dankzij ovu test en tempen wel.

16. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Okee... Bedankt voor de info.. Mijn ovu test was posi op dinsdag 3april en hebben toen geklust... Maar heb verder nog geen klachten... Dus denk dat het wel bijna wel van niet...

xx

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Helaas is de posi. ovutest + klussen geen garantie tot succes natuurlijk, hoewel het wel fijn is om te weten dát je ei gesprongen is natuurlijk!! En dan geoefend te hebben :D

Het is nog vroeg om dingen te voelen, dus ik duim nog even door voor je hoor!! :)

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Posi ovu test geeft geen garantie dat op dat moment ook je ei is. Kan ook paar dagen erna nog. Dus ga minimaal een week klussen. Paar dagen voor verwachte ei tot paar dagen na posi ovu test.
    En kwa klachten voel je meestal ook weinig. Ik had ook pas achteraf ohja momenten toen ik pas echt wist zwanger te zijn, maar ook dat stelde weinig voor.

19. Appels

Appels Niet meer actief

@ L89
    Bedankt meid! Heeft me mama goed uitgekozen hè. Hihi. Ja klopt. Ik heb een dochter. Ze wordt in augustus 6! Ik zal dr naam wel even in een pbtje naar iedereen sturen. Ja, inderdaad de 16de wilden we testen!

@ Amona
    Leuk om te weten hoe je echt heet! Gedoe hè met die berichtjes?! Was ook ff mee bezig,haha.

Zo hier aan t wachten...tijd gaat best snel! Gelukkig.. Verder geen nieuws.. Hihi.

20. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hmmm okee... Dat klopt van die testen.. Echter was de test 1 dag later weer veel lichter... Hoe zou dat dan komen...

Xx

Deel Deze Pagina