Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @meiden, Jeeetjee wat komen er weer mooie namen door mn berichtenbox heen zeg:d om trots op te zijn;)

Hoe is het verder bij jullie? Hier af en toe even buikpijn, wat steken, heel af en toe komt er zo'n moment voorbij van vieze geurtjes, maar dat is maar kort! verder ben ik moe haha en wil ik weeekend, maar moet nog 2 dagen pfff!!

2. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb lekker meegelezen maar kon even niet reageren!
    Ben benieuwd naar al jullie namen!! :) haha
    Zal ook mijne even pb-en voor degene die geïnteresseerd zijn! Haha

Heb even geknutseld net! (niet het baby knutselen haha) maar scrappen! Kennen jullie dat!? Dit wordt me eerste projectje haha ben een album aan het maken van mijn moeder en mij. Vanaf baby tot nu! Het moet voor Moederdag af haha!

Zag ook weer een aantal heftige verhalen langs komen! Maar vind het mooi om te lezen hoe gelukkig jullie zijn met je leven! Ken jullie niet eens zo goed, maar merk dat jullie allemaal super leuke lieve meiden zijn! Echt gezellig zo met elkaar!

Zelf heb ik niet zo heftig levensverhaal.. Ouders zijn gescheiden toen ik 7 was, maar beide ouders zijn in mijn leven! Heb met beide een hele goede band! Ze kunnen niet goed samen, tenzij het om mij of mijn broer gaat! Dan zijn ze toch weer een soort fort haha. Er van profiteren was onmogelijk.. De regels die ik bij mijn moeder had waren hetzelfde als bij mijn vader haha.
    wel heb ik het gevoel gehad vanaf mijn 14e dat ik geen eigen plek had! Had wel gewoon een eigen kamer in beide huizen en mijn ouders hebben erg hun best gedaan zodat ik niet teveel hoefde te slepen met mijn spullen.. (we hadden een omgangsregeling) Dus had ik 2 make up setjes en in beide huizen een kleding kast vol met kleding enz.. Voelde alleen wel elke keer als ik bij de 1 weg ging een soort van schuldgevoel (ik liet mijn vader/moeder alleen... Dat gevoel).

Gelukkig heb ik nu helemaal mijn eigen plekje en ben ik super gelukkig met mijn leven op dit moment!

Welke dag gaan we gezamenlijk testen? 16e of 17e? O anders!??

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Meiden we staan op de derde pagina, dat kan toch niet :D

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Dat kan idd niet. Krijg je als je t druk heb en in de vrije uren slaapt hihi.

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #825 Angelaa1988, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Haha neee dat kan niet, dus schrijf ik ook maar gezellig weer even een berichtje!! Haha.

Weet je haha ik hoorde vandaag zo iets leuk, zoals sommige misschien al weten werk ik op een kinderdagverblijf. Wij hebben een kindje die kan lopen en zo vrolijk mannetje en af en toe gaat hij zeg maar op zn hoofdje staan en door zn poortje kijken, snappen jullie wat ik bedoel? Gewoon met zn voetjes op de grond haha bukken, hoofd op de grond nja en dus door zn poortje kijken naar mij, al paar keer nu als ik er ben zrg maar.

Nou kwamen vandaag 2 collega's even langs die kwamen hun pasgeboren kindje even showen hihi en die zagen ook wat dat jongetje deed en die zeiden allebei nou nou angela heb je wat te vertellen haha.
    (hun weten ook dat ik kinderen wil) ik zeg zo van hoezo wat dan?
    Zeggen ze jaa als ze zo gaan staan en naar jou kijken dan betekend het dat je zwanger bent hahaha, ik moest zooo lachen. Of ik t moet geloven geen idee, maar ze zei jaa dat was bij me vriendin ook zo en bij de andere collega haar vriendinne of weet ik t wie oook, en toen ze bevallen was deed hij/zij t niet meer whaha. Is dit leuk of is dit leuk:p

Als t nou nog waar is:p ik heb niet verteld dat ik aan t wachten ben haha.

Ik heb wel sinds gister spontaan pukkels haha:p

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh angela als het nou toch echt is zo zou zijn. Ik kreeg trouwens ook opeens veel en grote pukkels. Normaal 2 ofzo rond nod en had er nu 10 ofzo.
    Spannend!

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @biancah, nouu ik hoop t haha. Denk er nu al de hele tijd aan haha. En ik moet nog paar dagen wachten. Okee jaa ik heb nornaal niet echt pukkels. Ja echt heeel af en toe! Maar stelt niks voor! Haha

Ik vind t ook spannend pfff! Haha had ze t nou maar niet gezegd!
    Ik vertelde t mn vriend net en die lag helemaal krom:p

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik vind jullie erg sterk dat jullie nog niet testen hoor. Ik zat toen gewoon 4 dagen voor nod haha

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi ik zou volgens mij ook testen als er dingetjes zijn die je anders nooit/zelden/minder hebt (pukkels)...

En die buk/poortje-theorie geloof k niks van, maar hoop voor jou dat het klopt! Kinderen hebben een sterk intuïtie dus wie weet is het wel zo, en voelt hij het al bij jou :D

Voel me al sinds het weekend af en toe zo slap/lam dat k tijdens de lunchpauze thuis ging huilen haha, manlief was ff verbaasd :p maar kwam me daarna troosten.
    Heb geen idee wat er mis is met me, voel me zo weeig alsof je iets verkeerds gegeten hebt en moet kotsen of echt goed ziek moet worden, alleen zet het niet door: resultaat met grote regelmaat dus dat weeïge gevoel, geen zin in eten (wel wat eten overigens) en steeds honger wat dat weeïge gevoel ook niet echt tegengaat...
    Nou lang verhaal kort: ik word er gek van!! :(
    Weet niet of m'n lijf gewoon ff helemaal gek wordt, wil menstrueren maar niet komt, of weer probeert een ei te maken wat ook niet gebeurt, of dat ik gewoon met een raar griepje onder de leden loop wat niet doorzet.... maar ik ben het zo zat ineens, wil naar huis, mn bed in, huilen, slapen, veel films kijken!

Maar kzit dus op het werk, want voel me niet ziek genoeg om naar huis te gaan :( Haha sorry voor het ego-gezeur!

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Weet Jij zeker dat je niet zwanger bent? Die bloedtest was ook op hcg?
    Jij beschrijft nmlk exact hoe ik me nu voel. Wil je geen valse hoop geven hoor.

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hahha ik kan ook niet wachten meer, kreeg vandaag een melding dat ik vroeg kon testen haha maar dat ga ik nog nie doen, vanaf 16e pas.

Haha ik geloof die theorie ook niet hoor haha vond het alleen zo grappig dat ze het zeiden! Maar ik hoop t uiteraard wel maar daar ga ik me niet aan vast klammen ik wcht wel gewoon af!

Jeetje meid balen dat je je zo voelt, en idd misschien is het zo wat biancah zegt? Maar het is wel vereelend want je wilt je niet zo voelen maar t gebeurd toch, heel irritand is dat dan, hoopfat je het volhoud maar als je niet goed voelt moet je ookk niet te lang mee doorlopen! Hoop dat je het niet te druk heb, dat je af en tie even rustig aan kan doen!

Dat heb ik met de vieze geurtjes die soms spontaan langs komen. En een beetje opgeblazen voelt mn buik ook. Maar ik wil niet denken aan de kans dat t bestaat zeg maar want dan is t weer valse hoop straks en dat wil ik niet:( t zullen dan bij mij vast de gebruikelijke dingen zijn haha.

Amona, hoop dat je je snel beter voelt of meet weet! Doe rustig aan als dat man he!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja idd alles stinkt... man met zijn gore olijven, koelkast die ik opentrek...
    Kheb 20 maart voor het laatst getest... bloedtest was op veel hormonen, maar heb volgens mij geen HCG zien staan, die test was overigens ook met bloed van 20 maart... dus mocht er na die tijd een eitje zijn gesprongen, kan het natuurlijk.
    Kgeloof er alleen niet zo in, want heb geen ei-signalen gezien (geen slijm ofzo, wat k eind feb wel had, maar toen is-ie dus niet gesprongen!).
    Voel me echt niet zwanger hoor, gewoon beroerd? :( wil liever echt ziek/ongi/whatever worden, zodat k er aan toe kan geven (naar huis, naar bed...) dan dat dit al zolang duurt, al vanaf het weekend! Wel af en aan hoor niet constant, vandaag is erger dan gister...
    Nouja wellicht test ik de 16e even mee voor het idee ;) we klussen om de dag of soms dagelijks, dus qua voorraad ligt er hopelijk altijd wat klaar mocht er toch een eigenwijs eitje komen :)

Nouja genoeg gezeurd........ even iets positiefs ik zie wat zonnestraaltjes buiten!!! :D

13. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hoi meiden! Even een berichtje vanuit de trein!

@amona; je voelt je niet zo lekker.. Poeh hoop dat je gauw beter wordt of een reden vind wat je deze beroerdheid geeft!

@angela!! Ahhh pukkels! Dat had ik ook vorige week! Verschrikkelijk! Heb nooit pukkels! En mag op mijn werk geen make up dragen (erg moeilijk, ben namelijk een groot liefhebber!) dus kan ze ook niet beetje weg werken. En dat tl licht werkt ook niet echt mee! Haha

Heb een opgeblazen gevoel.. Totaal geen honger! Zelfs niet in lekkere dingen :s! Verder van dat plop gevoel in mijn buik. En sinds 3 dagen wanneer nies of uitrek pijn aan de zijkant van mijn buik..
    Durf niet te hopen!

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik hoop wel voor je ;) 't klinkt iig veelbelovend!! Bij jullie allemaal eigenlijk deze maand, spannend hoor!!!

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaaa heel irritand die pukkels hahah. Maarjaa ik hoop het ook voor ons allemaal:) ben wel beetje zenuwachtig hoor. Zal mij benieuwen pff!!

16. Appels

Appels Niet meer actief

#836 Appels, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2012
    Nee op de derde pagina staan kan echt niet hoor meiden..!! Hihi..
    Ja, ik was vandaag zoo moe.. heb die kleine naar school gebracht en ben gelijk weer terug gegaan...todat ik haar weer moest halen :)

@ Angela
    Waren die collega's toevallig Surinaams? Bij ons wordt dat inderdaad gezegd. Dat als een kind door de benen heen kijkt.. er iemand zwanger is of het kind een broertje of een zusje krijgt! Haha.. of het echt zo is...tja.. weet t niet hoor... hihi.. Maar wie weet!

@ Amona
    Wat vervelend dat je je zo voelt meis.. hoop dat je snel weer opknapt en duidelijkheid hebt hierover...

@ Biancah
    Is je buikkie alweer gegroeid?? :D

Hier verder ook ontzettend ongeduldig.. kan vanaf vandaag dus ook testen.. de verleiding is zoooo groot!! Had vandaag van die plopjes in me buik, die Rosa ook noemt... gister leken me boobs mega en liepen zag de aderen duidelijk... en ik heb nog allemaal klachten... die me helemaal gek maken... Maar ook ik durf niet te hopen... t lijkt allemaal teveel op een naderende menstruatie... :( Ohw, wat is het weer ontzettend spannend voor ons hier!! Gaan we nog testen de 16de?

17. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @amona... Vervelend die klachten hoop snel dat het over is of bekend wordt waar dit vandaag komt...

@angela... Tjaaa die pukkels, het zou een teken kunnen zijn en al helemaal als je ze nooit hebt...
    @rosa... Plopjes in de buik is volgens mij niet een kwaaltjee van mentruatie toch..??

maandag 16april allemaal testen dan??
    Nog ff spannend hoor, ondanks tot we onszelf niet gek moete maken doen we het wel... Zooo vervelend...

Goed dames fijne avond nog ik ga geniete van een lekkr warm bad...
    liefsxxx

18. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mogumogu, Jaaa ze zijn surinaams haha. Neee meen je niet!
    hou op hooor:p haha en ik zeg net tegen mn vriend, dat ik zweer elke keer als ik op die groep kwam deze week deed hij dat. haha.
    en dat mn collega's dat zeiden moest ik eigenlijk eerst lachen. maar mn collega's vertelden allebei dat ze het hadden mee gemaakt en dat dat kindje erna mee stopte toen diegene bevallen was. jeetjee. ik ga er niet meer aan denken haha.

En die verleiding is heeeel groot ik ken ook vanaf vandaag testen pfff!! ik voelde ook wel plopjes en mn aders zijn wat zichtbaarder maar verder niet echt. ojaa mn maag borrelde vanmiddag haha maar ik had geen eens honger en wat minder trek sinds vandaag maar k eet wel gewoon haha:p Ik gaaa ook nog niet hopen, alhoewel ik sinds vanmiddag nergens meer op ken concentreren haha terwijl k niet eens weet of t wat inhoud:p

Jaaa weg met die pukkels haha tenzij t een goed teken is:p!

19. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Ja samen testen de 16e lijkt mij leuk! Hoe laat? Uurtje of 7?

En die plopjes.. Heb geen idee of dat erbij hoort of niet.. Heb het nog niet eerder gehad!

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Een vroegertje dus komende maandag ;)
    Kunnen jullie je wel allemaal zolang inhouden met al die klachten?? hihi!

Bianca alles goed daar? Stil in huis?

Slaaplekker!

Deel Deze Pagina