Hahaha Angela! Ik ga stuk... Zou echt grappig zijn als t zo is!! Nou ik duim voor je hoor! Jaa lastig vol te houden!! Maar nog een paar dagen Hahaha. Moet zeggen dat je wel de juiste symptomen hebt! Maar ja, we weten allemaal dat we ons daar niet aan moeten vastknopen.. Toch spannend! Ik laat t maar gewoon op me afkomen Ik reken er eigenlijk niet eens op...maar goed we zullen zien!
Heey meiden. Kunnen jullie niet morgen testen als kado voor mn verjaardag haha. Verlaat kado is ook wel goed hoor. Ja het is hier vreselijk stil. Kunnen nu gewoon niet eens contact hebben. Weet ook niet wanneer wel weer. Met wat mazzel volgende week en anders dat weekend. Maar hij is wel eens langer weg geweest hoor. En t geld kunnen we goed gebruiken. Het is alleen zo jammer dat ik me niet helemaal top voel. Een ding scheelt t was op deze manier wel makkelijk stoppen met roken. Geen rokende kerel om me heen en ik die overal misselijk van word. Vanavond was ik zwemmen met een vriendin. Zij rookt. En stond dus heel erg. Ze stak na t zwemmen sigaret op waarvan ik alleen van die geur stond te spugen. Ben blij dat ik er nu echt vanaf ben. Sinds mn echo eigenlijk pas hoor. Slecht he, maar t koste me gewoon veel moeite.
Ohw over t testen! Als t nog nodig is, doe ik er zeker aan mee! Alleen weet niet hoe laat t bij mij wordt. Wil t graag met m'n mannetje doen. Dus laat ik die dag sowieso weten wat de uitkomst is Pfff t is nu wel spannend omdat een evt ongi ook al kan doorbreken. Maar goed.. Geen rood is nog hoop hè! Die plopjes hoor je weinig van idd... Sweet dreams ladies! Ik droomde vannacht btw dat ik een posi test had!! Hihi b
Hey Biancah! Als t goed is ben je vandaag jarig! Van harte gefeliciteerd!! Nog heel veel gezonde jaartjes... En geniet van deze mooie dag! Veel liefs!! Kunnen we niet gewoon afspreken dat we allemaal de test doen, wanneer t iedereen uitkomt, maar dat we t om een bepaald tijdstip posten? Hahaha ik denk dat moeilijk wordt voor degene met een positest om dat vol te houden! Groetjes!
Dank je mogumogu. Het zonnetje schijnt dus straks lekker bij mn ouders in de tuin zitten. Vier t verder niet.
Hoi biancah, van harte gefeliciteerdd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van meid. Mogumogu, haha ik zou t ook leukk vindenn. Heb nu ook buikpijn, en geen ongi buikpijn! Maarja eerst zien haha t zou wel echt grappig zijn! En wat je zegt miss op een vast tijdstip posten is handiger dan testen! Haha ben benieuwdddd.
Proficiat biancah... Geniet van je verjaardag...) Indd beter om te testen op ieder zijn eigen tijd.. Ik wil namelijk testen met ochtend urine... Mss posten op de zelfde tijd, 7u in de avond?? Dames de klachten klinken veel belovend...spannend!!!! Hier nog altijd niets van vreemde klachten, ongi krampjes, drukkend gevoel bij vagina en lichte rugpijn.. Maar deze klachten zijn er ook bij mijn ongi dus ga daar maar van uit... Deze maand niet veel kunnen klussen ivm wisselende dienste veel late gedraaid tijdens vruchtbare periode dus dan lag vriendje lief al te slape als ik thuiswas.. Denken beide dan ook dat het niet raak is deze maand.. Heb dan ook bijna geen hoop, hopelijk scheelt dat bij een teleurstelling.. Morge vrijgezelle feest van de vriendin van mijn neef... Mmm wat moet/mag/kan ik doen met drinken?? Iemand tips... Groetjesss
Hoi meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij haha. Idd l89 posten 7uur is beter dan testen 7uur! Dan ken je testen op je eigen tijd haha. Oohhh meiden ik ben zenuwachtig!! Ik miet eigenlijk zeggen dat ik wel wat moeier ben! Of t komt door t vele werken!! Pfff ik wil t weten!! Gelukkig ben k maandag vrij haha. Hoeveel uur werken jullie dames? Liefs!!
Haha neeee biancah dat is niet goed Haha ik gaa niet eerder testen haha alhoewel je t nu wel spannender maakt haha ik ga t volhouden(hoop ik)
Hahahaa... Angela.. Je laat me echt lachen... Mevrouw ongeduld! Je klachten zijn in ieder geval hoopvol... Mn duimen draaien voor je meis..! @ L89 Alcohol vrije cocktail misschien? En anders gewoon een colaatje of een sapje.. Ik heb inmiddels echt het gevoel alsof ik ongi ga worden... ik heb het ook al helemaal opgegeven . Ben echt een beetje down vandaag... en ben zooo ontzettend moe.. weet niet wat het is...kan wel janken...
Hahaha mogumogu je lacht me niet uit toch Jaa ik hoopp het zoo, maar je weet t maar nooit!! Mogumogu, we gaan samen op de bank uitrusten en helemaal niks meer doen, ik ben ook echt zoo moe heb t nu ook echt gehad met deze week! Te veel gewerkt ofzo! Ik ben overwerkt Nee ik weet t niet maar t is wel vervelend!! Ik blijf ook voor jou duimen hoor mogumogu, je weet het maar nooit!
Hahahaha nee hoor Angela.. ik zou niet durven! Haha, nou nog ffies..dan weet je meer.. Nou dat vind ik een goed plan... lekker niets doen! Moet alleen nog koken.. maar ga toch eerst ffies een uurtje liggen.. dan maar wat later eten vandaag... het is toch weekend.. Overwerkt.. vind je het gek met van die hypere kinderen om je heen!! Hahaha nee hoor geintje.. Wat voor groep sta je eigenlijk? Nou meis.. laten we lekker rustig aan doen!.. Thnx.. idd je weet maar nooit.. geen bloed is vooralsnog een goed teken.... ( het voelt alleen zo ellendig )
@Mogumogu, hhaha okeee dan is t goed hahaha jaaa bijnaa maandag haha maar eerst genieten van t weekend Jaaa erst ff liggen kan ook hoor, ddaarna lekker eten. Ik ben nog ff snel naar de albert heijn geraced haha ik wou t speelhuisje van ah vond t zoo leuk Jaaa overwerkt, dat is echt gebeurd haha echt allemaaal hyper, niet normaal de ene huilt als je je weg draait en lacht als je je omdraait, de ander huilt gewoon uit t niets haha Ik sta op een vertical groep, heb ook een contract van 28uur maar heb de afgelopen maand tot nu 33uur gedraait,, en dan 4dagen achter elkaar...pffff!! en die mannen maar zeuren dat ik me aanstel Jaaa rustig aan doen gaan we zeker Daarom geen bloed is nog niks, komt wel goed en anders gaan we gewoon weer verder. maar wat je zegt het kan idd ellendig voelen! maar daar trekken we elkaar wel weer door heen
Heb goede hoop voor jullie meiden. Ik heb onverwacht echt een hele leuke dag gehad. Mn moeder had mn 2 beste vriendinnen uitgenodigd en mn nichtje die niet uit de buurt komt was er. Ze zaten met zn alle op me te wachten. Echt zo lief. En heb allemaal spullen gehad voor de baby hihi.
@biancah, wij hopen ook, mn temp, is wel hoger zegt dat wat? Want je moet het doen voor t opstaan toch? Wat leuk dat je een mooie dag nog gehad heb en lekker verwend bent
@ Angela Inderdaad genieten van het weekend! Oh ja die speelhuisjes. Die dingen schijnen snel te gaan! Hahahaha... T Is wat met die kindjes! Okee.. Ja dan voel je t idd wel dat je wat extra hebt gewerkt! Jaaa die mannen moeten niet zeuren Meid het klinkt echt goed voor jou. Een hoge temp kan idd ook op een zwangerschap duiden. Vanwege het progesteron wat wordt aangemaakt!! Heb t wel eens gelezen. SPANNEND!! @biancah Super fijn dat je een leuke dag hebt gehad meis.. ! Hier niets bijzonders. Het valt me wel op dat m'n pijn meer stekerig is dan krampen. En normaal heb ik allang bruin verlies! En ik heb al heel de week soort van opvliegers... Vooral als ik van buiten kom of wakker wordt. D8 r aan toen Angela t over dr temperatuur had. Maar goed, misschien voel ik dit allemaal omdat ik t te graag wil. Het zal wel tussen m'n oren zitten. Want aan de andere kant lijkt t of ik elk moment ongi ga worden.. Pfff. Fijn weekend ladies!