Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Moppies!!!

Natuurlijk heb ik meegelezen! Heb alleen een zeeeeerrr druk programma achter de rug!
    6 dagen gewerkt.. Vrijdag uit mijn werk een verjaardag (half 7 thuis, kwart voor 7 weer weg) in de auto opgemaakt..
    Zaterdag een dagje weg met famillie.. 8 uur thuis, kwart over 8 in bed! Nu net wakker en moet zo tennissen.. Ben kapot..
    Net als Angela zegt, ben extreem moe.. Maar kan ook door het vele werken komen!

Zie hier allemaal leuke verhaaltjes!! Jeetje wat spannend hè meiden!
    En idd posten is handiger dan testen! Moet alleen wel zumba-en morgen.. Dus hoe last gaan we dat ongeveer doen?

@biancah; lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria, in de gloooorriiiiiiiaaaaaaaa in de glooooorrrrriiiiaaaa! HIEPER DE PIEP, HOERAAAA!!

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik had gedacht nu wel vroegtesters te zien haha weinig vertrouwen he, maar jullie verbazen me! Knap hoor!
    Leuk dat je vriend dat nu doet Angela :p mogumogu, khoop dat't andere krampjes zijn! Ik had vannacht ook zo'n kramp, had hoop om ongi wakker te worden maar nee...
    Druk weekje gehad Rosa!! Lastig om dan in te schatten waar je zo moe van bent! Morgen weet je waarschijnlijk meer! Ik duim door voor jullie meiden.
    Ik heb mega uitgeslapen weer vandaag, daarna nog op de bank, daarna nog wat schoon kunnen maken...even afkloppen, maar voel me iets beter. Ben in totaal wel 2.5kg kwijt nu dus weer een kilo, het is dus wel ergens goed voor ;)

Fijne avond meiden, niet teveel zenuwen :D het is bijna morgen!

3. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heee dames...

Ff kort berichtje via de gsm...
    Heb totaal geen drang om te testen... Hmmm denk dat hij nega.is en heb geen hoop... Ben benieuwd hoe morge de drang is, mss w8 ik met testen..
    Weet het niet zo totaal gern zw gevoel.of drang om te testen...

Succes met de zenuwen dames, duim voor jullue...

Zal morge checke het forum en ook ff vertelle wat ik heb gedaan...

Fijne avond nog...
    Xxx

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heel veel S6 morgen meiden!

Ik zit me hier vreselijk druk te maken. Heb soort buikpijn wat ik niet eerder gehad heb. Dit voelt niet leuk. Niet extreem pijn ofzo, maar een nare pijn. Net vk maar even mail gestuurd. Hun beantwoorden die in het weekend en anders kan ik nog een 06 bellen voor dit soort dingen. Maar als ze niet reageerd bel ik morgen pas. Als t mis is kunnen ze toch weinig.

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Nouuu mijn drang om te testen is wel groot maar ik ben nu al bang dat er niks is! Haha als t er op aan komt dan zakt de moed weer!
    Wel wat last van mn buik gehad vandaag, alsof ik honger had, maar wou niet eten!! (normaal andersom haha) en ook wat zenuwen erbij!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ohh jeetje biancah, hoop dat t niks ernstigs is, hoop dat ze gauw reageren!! Jeetje... Ik snap zeker dat je je druk maakt, doe maar even rustig aan dan, anders maak je jezelf ook helemaal gek!

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Meid pak en test en ga naar de wc! :p
    Ik denk serieus dat je zwanger bent. Alles wijst erop.
    Zelfs ik ben zenuwachtig voor je.

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik probeer t los te laten. Ga zo ook slapen.

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Haha ik hoop het, t is zoo welkom!!
    Had jij dat ook dat je steeds bang was dat t weer niet zo was?

Jaa probeer t even los te laten en dan lekker te slapen, en dan morgen verder informatie vragen!!

Vind het wel lief dat je zoo meegaat met ons;)

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ben niet zo lang bezig geweest. Eerste maand was mn spiraal eruit dus was t meer oefenmaand en daarna was t raak. Bizar snel dus.
    Natuurlijk ben ik meegaand, we hebben een leuk clubje zo en gun het ieder van jullie heel erg.

Ben nu met hondje aan t lopen.
    Denk dat ik me druk maak om niks hoor en dat het bandenpijn is in combi dat ik erg druk ben geweest en er toch wat spanningen zijn.

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Okee toe maar zeker snel, nou wel leuk tochh;) heel erg leuk zelfs;)
    Jaa we hebben zeker een leuk clubje, dank je;).

Dat zou ook idd kunnen met spanningen erbij jaa.
    Oww lekker even hondje doen, heb ik ook hslf uurtje geleden gedaan alleen dan met 2 haha:p

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend Angela!
    Ook voor jou, bianca, maar das anders spannend :( niet welkom rare pijntjes en vriend niet thuis. Gelukkig relativeer je goed: als't mis zou zijn, kunnen ze inderdaad 0,0 voor je doen, maar dat maakt't niet minder zuur! Hoewel ik je andere verhaal, gelukkig, aannemelijker vind klinken! Spanningen en bandenpijn! Je komt nu steeds verder dus't zal wel steeds anders gaan voelen lijkt me. Ik hoopdat je kunt slapen meid!! Sterkte!

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Normaal als barry, mn verloofde, thuis is doet hij elk rondje met de hond. Wij wonen 3 hoog en het is voor mij niet fijn elke x naar beneden te moeten. Nu moet ik wel. Maat dan ga ik meestal naar t grote veld waar meneer lekker kan uitrazen terwijl ik lekker jan blijven staan. Scheelt ook weer.
    Wat voor ras hebben jullie? Wij hebben een engelse stafford. Hij heet Diego. Het is echt een hele lieve hond (al sproeid hij sinds ik zwanger ben soms in huis :s). Hij is nu 5,5 jaar oud als ik het goed heb.

Posten jullie nou morgen gewoon wanneer het uit komt? Of om 7 uur? Denk/hoop nmlk dat de posi testers gelijk posten hihi.

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, zeker spannend!!

@biancah, jaa dat is ook niet fijn nee. Ohh das een mooie hond;)
    Onze oudste hondje van 1,5 is een mix van een poedel en boomer en de jongste van 6 maanden is een chiuahua/shi tsu! Jaa lieve hondjes ook:) de oudste zijn we nu bezig met los laten lopen en los bij t grote veld, kan hij idd ook effe uitrazen en zij de jongste gaat nu sowieso niet los want ze is loops! Heel irri haha.

Volgens mij aan t eind van de dag ergens posten, haha we zullen het metken;) t zal mij benieuwen. Eerst ff naar kruidvat haha want in amsterdam(noord) hadden ze die 3 voor5 niet!!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Lijkt me ook onmogelijk dat positieftesters het voor zich kunnen houden haha, we zullen zien :D

L89, je kunt gewoon afwachten hoor, voel je niet verplicht! Zonder drang of klachten, kun je 't beter nog even uitstellen :)

Leuk al die hondjes, ben dol op honden, wij hebben nu alleen een binnenkat....manlief is al zo dol op die haren dat k niet denk dat er ooit nog meer/een ander huisdier komt :D haha.

Truste ladies!

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Al iemand getest haha? :p :D

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Haha amona je bent wel vroeg:p

Ik moet ze nog even halen!! Kruidvat heeft 3voor5 toch?
    Haha

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dat is 2voor5, kruidvat idd, etos schijnen dezelfde te hebben, mocht dat dichterbij zijn!

Heb mijne net door laten lopen, mn laatste test!
    Hoe plaatsen we een foto hier hmm

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    K kan dus niet wachten tot 7u vanavond dat kunnen jullie je voorstellen!!! Dit had ik niet verwacht!!! had op 20 maart toch nog geen ei gehad en nu hoefde ie niet eens door te lopen of de streep stond er al... huilend naar manlief gelopen die eigenlijk nog sliep, ik geloof het nu nog niet hoor, miss reageert de test wel ergens anders op?
    Maar het verklaart wel waarom ik me nog steeds ziek voel.....

Oh ga bijna weer huilen :D:D

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Jaa bedoel ik! Haha. Etos is wel dichterbij maar wert niet of die eerder open is vandaag!

Echtttt ennn?? Haha!
    Geen idee eigenlijk nog niet geprobeerd!!
    Haha nu ben ik wel nieuwschierig

Deel Deze Pagina