Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha de foto staat er al hoor mutsie :D hahaha

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kmoet me echt klaar gaan maken voor mn werk, ben helemaal te laat en uit mn doen haha...

3. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    JAAAAAAAA amonaaaaa:D

Het verklaart idd wel waarom je je zo voeldeeee:D
    haha amonaaaa huilen mag:d

Gefeliciteeerddd meidd:d jeeetjee:D haha ben gelijk echt wakker:p effe naar beneden gelopen, pc aan gedaaan:d ben zoo blij voor je:D dit is toch de test met een pipetje? die je in dat ronde dingetje paar druppels moet doen!

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    jaaa die stond er nog niet op mn telefoon haha:d jeejee :D
    Joehoeeee ben zoo blij voor je amona:d haha

5. Appels

Appels Niet meer actief

Woooow amona!!!! Die komt geheel onverwacht meid!! Voorzichtig gefeliciteerd schat. Ik gun t je zo...en last die tranen maar vloeien hoor.. Dat mag :D

Helaas hier de mededeling dat ik vannacht wat roze gespot heb bij t afvegen. :(:( Ik heb dan ook besloten om niet te testen. Het is natuurlijk de vraag of t doorzet. Tegenwoordig is t niet raar meer als je wat bloedverlies heb en toch zwanger bent. Maar daar ga ik niet vanuit. Helaas :(:(

Hoe is t bij de andere dames? Ik ben benieuwd! Hou t in de gaten! Suc6 ladies...

Liefs..!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, Ohhh echtt meid:( hoop dat t niet doorzet! ik gaa duimen!

Ik gaa straks de test halen haha maar ben wel zenuwachtig!
    als dat de test van kruidvat is die amona heb die met het pipetje, die heb ik ook 1, maar vind het raar hoe je die moet gebruiken, eigenlijk (misschien dat k blond ben) luktte het me gwoon niet hahaha:p vond die test zo stom! van afgelopen maand! dus ga andere halen

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dat is idd kruidvat 2v5, even in een bakje je plas opvangen, dan met het zuigdingetje je plas opzuigen en dan 4 druppels erin laten druppelen (hoewel k er volgens mij wel 5 of 6 deed ;) maar dat was ook echt teveel kon k dan aan dat rondje zien, dat het niet goed erin liep...
    Khad veel posi.testen verwacht hier vandaag, maar niet van mijzelf... deed ook meer om met jullie mee te kunnen doen!!
    K hoop dat ik echt zwanger ben!! Kan het niet geloven......

8. Appels

Appels Niet meer actief

Ja :( niet leuk... Kan r verder weinig aan doen helaas.

Hihi natuurlijk ben hè zenuwachtig! Zelfs ik ben zenuwachtig Hahaha! Ja dat is die van de kruidvat. Heb ik ook. Vond t ook zo stom, maar hijs lekker goedkoop en schijnt z'n werk goed te doen! Zou t gewoon doen hoor meid! :D Ik duim voor je!

9. Appels

Appels Niet meer actief

Jaaaa amona!! Ik hoop het echt voor je meis! Kan me voorstellen dat je helemaal verrast bent! Ik ook! Het zou een hoop verklaren wat betreft je klachten! Hoe reageerde je man?

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Balen van het rozeverlies Mogumogu, sorry had nog niet op je gereageerd, k ben er niet helemaal meer bij... Hoop dat het een late innesteling is ofzo, maar kan me voorstellen dat je er ff geen test doorheen wilt gooien zo.

Ik zit op een droge cracker te kauwen, en heb zelfs nog voor vertrek naar het werk boven het toilet gal gespuugd, gelukkig (?) zat er verder niks in, daarna snel wat eten zodat het stopt...
    Het zijn toch wel signalen dat het miss echt is... Is toch niet erg dat een forse meid in het begin vd zw.schap juist gewicht verliest? 2.5 kg al (dat was nog zonder overgeven haha, das nieuw van vanmorgen..).

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, haha jaa zo zo je maar meid, kan zo een andere wending hebben, ik hoop t ook voor je;). Wat ga je nu doen dan? moet je de gyn bellen? of iets anders? omdat je ook naar de gyn moest toch binnenkort?

Okee als k er klaar voor ben doen ik hem zo effe haha:p
    eerst effe moed verzamelen:p ligt door t huis verstrooid denk:p
    ben gewoon bang dat t weer niks is:p haha.

maar goed, heb vannacht ook niet zo lekker geslapen, verkouden, neus al 2 dagen verstopt en weer niet! pfff

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    haha heb nu ook buikpijn van de spanning:p

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Nou zo blij mogelijk, voor iemand die je net wakker maakt hahahaha... :D Hij zei ook zie je wel, ik dacht het al!! Maar anderzijds ook nog even ongeloof, afwachten of het echt zo is? Hoop dat we dan donderdag horen hoe ver we zijn enzo...

Kheb geen testen meer in huis hahaha... maar lijkt me dat die streep er niet voor niks komt...
    Kwil een clearblue met indicatie, maar geen idee of die in Duitsland hetzelfde zijn...

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh Angela ik krijg de zenuwen van je!!! hahaha spannend!!!!!!!

Zou leuk zijn als k niet de enige met posi.test ben, want anders ga ik me flink schuldig voelen :p Kwas namelijk stiekem zo jaloers op jullie eitjes hahahaha... :D (niet doorvertellen hoor)

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    fack die ***test deed het niet! verscheen niets hahaha:p
    Dat was me laatste:p nu moet k ze alsnog halen:p

haha nee hoor hoeft nie!;), je moet blij wezen;)

16. Appels

Appels Niet meer actief

Hihi, jaaa wel leuk wakker worden!:D. Inderdaad toch even afwachten of t echt zo is. Al zou je niets anders geloven als je de test ziet! Ben benieuwd meissie! En ja bij mij niets aan te doen hè. Ach ik gun t jullie meer hoor. Ik ben al gezegend met een prachtig kindje.

Haha, waarom zou die test van cb anders zijn?:)

@ Angela
    Aahhhh spannend!!! :D

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mogmogu, Jaaa spannendd:) en anders gaan we samen door naar de volgende hihi:p

18. Appels

Appels Niet meer actief

Haha omg nee toch Angela.. ! Nog langer in spanning!!!

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Angela, ik snap 'm niet... heb je 'm vernaggelt of is ie wit gebleven bij de controlestreep :p of is ie helemaal wit ook bij de test streep haha... (miss draai ik test en controle om? Weet het ff niet haha).

CB omdat er dan wellicht staat 1-2 week of 2-3 week, zodat k het meer geloof? K kan er namelijk echt niet bij, heb geen eisignalen gehad na 29feb! Maar 20 maart had k nog geen eisprong gehad, zover zou k dus nog niet kunnen zijn...
    Kortom, k geloof het dus echt niet...
    Ik weet hoe suf het is om dat te lezen, want al die jaren zonder zo'n test dacht ik altijd, meid met zo'n test waar twijfel je aan... nu zit ik zelf in dat schuitje en geloof er NIKS van hahaha!

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Bij allebij wit, dan is ie niet geldig toch! omdat ie niks doet!
    nee ken niet want je hebt 2 streeppies! en je moet er ook 2 hebben;)

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, daarom vroeg ik eigenlijk ook of je nou de gyn moest bellen of iets anders? om t te controleren!

Deel Deze Pagina