Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik lees zo alles maar AMONA! WAUWWWWWWW! Ik hoopte het al zo voor je. Dus 19 april echo om te kijken naar t kleintje ipv voor medische molen.
    Ben zoooo blij voor je.

2. Appels

Appels Niet meer actief

Amona... Ik bedoelde waarom die test in Duitsland anders zou zijn, Hihi. Dat je meer bevestiging nodig hebt, begrijp ik maar al te goed hoor! :D

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

@mogu balen van roze.

@angela wel genoeg urine in gedruppelt?

@amona er komt geen 2e streep als je geen hcg hebt. Hcg word door je beeb aangemaakt. Dus 2strepen is gewoon hartstikke zwanger. Ben echt blij voor je.

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh hahahahaha, geen idee miss lopen ze hier zo achter dat ze 'm niet met indicator hebben?? :D

Kbel de gyn niet hoor, ga gewoon donderdag heen met m'n test, dalijk zeggen ze oh als je zwanger bent, kom dan maar iets later zodat we sowieso wat zien ;) hahaha kwil nu ook meer weten natuurlijk! Geen idee hoe ver k kan zijn, maar het oefenen heeft iig geholpen haha, enne meiden, omdat k dacht geen ei te hebben, ben k niet eens met m'n benen omhoog blijven liggen! Dat heb k alleen eind feb gedaan toen k dacht een ei te hebben hahaha. Hoe absurd he?! Kgeloof het echt niet... kwas zo bang voor wat zou komen in MMM en of het nooit zou lukken zoals bij mn zus en mn andere zus die wellicht nog voor ICSI in aanmerking komt...

Heb de test aan de foto van m'n mama laten zien, haha ja ik ben gek :D durf mn zus nog niks te zeggen, dit gaat zo pijnlijk zijn voor haar... oh oh.. voel me gelijk schuldig ook?

Angela, hup naar kruidvat!! Helemaal wit is niet goed idd, hoe krijg je het voor elkaar?? :p :p :p

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thanks Bianca! Kan het echt niet geloven!! Miss ben k maar 4 weekjes na jou? Even afwachten! Hoop dat ie blijft plakken als het er echt 1 is!!
    Hoe is het met jou pijntjes? Hoop dat het afgezakken is vannacht meid.

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Biancah, jaa dat wel, misschien wat te veel haha:p
    haha komt door de zenuwen:p

ik heb ook gewoon last van mn buik, ben k er teveel mee bezig misschien haha?

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Was je niet gewoon al zwanger dat je daarom je ei niet had :p dat horen we donderdag dan weer van je hihi. Maar mn gevoel zat toch juist bij je. Je noemde zo op hoe je je voelde en ik voel me net zo.
    Hier nog wel lage buikpijn. Ik ga zo vk ff bellen.

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

@angela hoe laat haal je nieuwe? Weet t van jou nmlk ook bijna zeker ;)

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha ja wie weet, hoewel zw. test op dat moment nog nega waren hoor.
    Kdacht echt tot een anderhalfuur geleden dat k een griepje onder de leden had/heb... maja zelfs mn eerste ontmoeting met de toiletpot das wel minder.. manlief kwam er heel lief aan, kan k wat voor je doen schat?? Even wat water gevraagd haha, zo lief! Verder gelooft ie het ook nog niet, maar k toen k naar het werk ging zei ie: pas je goed op jezelf, en op hem? :)
    haha ik zei ja hoor papa...maar dit alles vol ongeloof nog hoor... kan er echt niet bij!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    ehmm rond een uur of 11 half 12, want moet straks naar mensendieck om 11.15 en de etos zit er naast haha. ik hoop dat je gelijk hebt:D tenzij k in die tussentijd nog ongi wordt haha:p

Sorry dat k misschien een beetje negatief er over ben, ik ben gewoon weer bang voor een teleurstelling. straks is er geen 2e streeppie:( dan ben ik in ieder geval flink voor de gek gehouden:p

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ben benieuwd wat VK zegt Bianca!
    Spannend!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kan me voorstellen Angela... maar Etos zijn dezelfde met pipetje geloof k, dus als je dat echt niet fijn vindt, zul je een andere test moeten zoeken... of goed druppelen dit keer met het pipetje haha.... k hoop dat je straks net zo vol ongeloof zit als ik hier!!! :D En hoop dat het bij mogumogu ook niet doorzet!
    En hoe zou het er bij Rosa voorstaan?
    Kben helemaal van de leg hahaha

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het zenuwen/opwinding spugen was. Ik ben nu al ruim 2 weken bezig en word er niet vrolijk van.
    Ik lig nog in bed. Ga er zo uit en vk bellen. Denk niet dat er echt iets is maar t zit me niet lekker.

14. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @biancah, gewoon voor je eigen als je wilt bellen idd! als je t niet lekker zit ken je beter bellen! daar zijn ze voor;)

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    maar even een kort vraagje hoor haha, (voor de zwangeren onder ons) hebben jullie ook de dag voor nod of voor je ging testen dat je veel slijm hebt zeg maar? of ken dat ook zeg maar zijn voor je ongi word?

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi denk dat Bianca de enige kundige is om te antwoorden hoor :D haha, kheb geen idee hoe ver k ben en ben zo droog als een kurk hahahahaha.
    Hoewel k ook dames hoor die rond NOD (en zwanger) veel afscheiding hebben, maar soms ook juist wegens ongi, k kan je niet veel zeggen Angela, maar mn duimen draaien door!

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    hahaha:p zo droog als een kurk:p nou k weet genoeg:p

Jaaa bij mij draaien niet alleen mn duimen door hahaha:p

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Meis sorry ik heb daar ook geen antwoord op. Heb daar nooit op gelet. Wat je wel kan doen (klinkt heel vies haha) met je vinger je vagina in gaan en aan je baarmoeder voelen. Zacht en soppig is er niks. Voel je bobbel zoals puntje van.je neus is hij nog mooi gesloten en dan komt er iig nog geen ongi

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    haha okee:p nou k merk t wel:)

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kdurf echt niet aan mn bm.mond te gaan voelen haha...
    En kmoet ook proberen er niet aan te denken hoe weeïg ik me voel, wil echt niet (nu al) overgeven op het werk... pff kdacht vorige week nog, als k zwanger zou zijn, is het tenminste ergens goed voor... ;)

Kdenk dat k in mn lunchpauze een clearblue haal.

Oh meiden, waarom woont niemand van jullie hier? Moet echt ff (met woorden ipv schrift :p) m'n hart luchten, k draai helemaal door (in positieve zin).

Deel Deze Pagina