Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik snap hoe je je voelt. Die ongeloof. Ik dacht nmlk altijd dat ik niet vruchtbaar zou zijn. Was een gevoel/angst dat ik had. En toen ik posi test had heb ik er meteen nog een gedaan. En die was toen zelfs nog duidelijker. Dus snap je goed.

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    nee ik ook niet haha.

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Precies die angst had ik, helemaal toen m'n bloed verhoogde mannelijke hormonen had en geen eisprong had gehad.... vandaar dat k het maar moeilijk te geloven vind...

Hoe ver zal ik zijn? Kben gezien de test denk k wel minstens 2 week na ei, dus 5 week misschien al??

Angela, hoelang duurt de mensendieck? We zijn NU benieuwd namelijk haha... oh ohhhh.... kwil nog een test doen!!

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik mag morgen voor extra controle bij vk komen. Vandaag ging niet meer lukken. Maar ze zei dat het waarschijnlijk niks is. Dat het darmen of banden zijn.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat fijn dat je op extra controle mag zeg! Hopelijk word je morgen gerust gesteld!
    Heb je (veel) pijn?

6. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    AMONAAAA... jaaaaa.... proficiat.... wat ontzettend goed nieuws.... Ben blij voor je...

Biancah, wat een eng idee die buikpijn gelukkig vertelde de vk dat het waarschijnlijk niets ernstigs is en mag je morgen langs... gelukkig...

Angela, spannend hoor, denk dat je ook echt wel zw zou kunnen zijn al je klachten, hoop het voor je...

Mogu mogu, ohh meis hopelijk geen echte ongie, ga je toch een test wagen of wacht je nog even....

En rosa... daar hebben we nog niets van gehoord.... Is zei de enige die echt wacht met posten tot vanavond... haha

Hier helaas een negatieve test, dacht ik eigenlijk ook wel...
    Op na ronde 4.. 1 voordeel kan ik op de bruiloft van mijn neef waar ik getuigen ben wel lekker wat drinken...
    Maar voor mij geen beeb meer in 2012... Mss voor een van de andere dames wel nog...
    Amona mss krijg je wel een kerst kindje...

Dikke kusss....

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Bianc, wat eet jij eigenlijk allemaal niet nu je zw. bent?
    Kheb eigenlijk helemaal geen zin in eten haha, maar gerookte zalm mag k niet meer of wel?

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    L89, idd ik zat ook te rekenen, voor zover k het kan berekenen zonder m'n ei te weten... Eind dec... miss dus nog 2012! WOW!

Je hebt toch maar getest ondanks je voorgevoel! Hoop dat je te vroeg was met testen of dat je gauw ongi wordt zodat de volgende kans gauw komt!! :D

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Het is niet dat ik kapot ga van de pijn maar het voelt niet fijn. Het is echt zo van bekkenbot tot bekkenbot met rechtsonder wat steken.

Gerookte zalm mag alleen als je verpakking open maakt en dan binnen 10 min eet. Daarna niet meer. Ik eet veel fruit en waterijs haha.

Heb net ff minder goed nieuws gehad. Ik heb thuis 1x per week begeleiding, maar ze komt voorlopig niet. Ze heeft borstkanker :'(

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kwas de laatste tijd niet zo nauwkeurig met foliumzuur... kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan!
    Zal toch niet zo heel erg zijn??

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ochjee wat een k*t nieuws Bianca!! Bah bah!
    Hoop dat het goed komt met haar... :(

Denk daardoor ook aan je vader, hoe is het momenteel met hem?

*knuf!*

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja vind het echt heel erg.
    Mn pap gaat de goede kant op. Hij is wel heel moe. je merkt dat hij geen conditie en weerstand heeft.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Gelukkig dat dat de goede kant op gaat, ja weerstand en conditie zijn dan als sneeuw voor de zon verdwenen hè... hopelijk komt dat stukje bij beetje ook weer terug straks...

Hoelaat mag je morgen? Hoop een beetje op tijd anders zit je zo lang te wachten en zenuwen van te voren.

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja de bloedwaarde zijn letterlijk tussen 0,0 en 1. hij krijgt ook steeds bloedplaatjes. En als het goed is komt alles goed.
    Ben echt helemaal uit mn doen van afgelopen dagen en dit er nog bij.
    Dus wil nog meer posi testen zien dat maakt mn dagen ook weer beetje goed. Mn dag begon wel goed met jou test amona. Nu Jij nog angela.

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh en ik mag morgen om half 10

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja teveel spanningen en gedoe en zo he... niet fijn!! :(
    Hoop dat je in wat rustiger vaarwater komt meis!

Half10 is een mooie tijd!

*duimt voor Angela* hoelaat zou ze komen?
    Kga zo richting apotheek voor clearblue... iieehh.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik hoop gauw.
    Van jou weet ik dat je cb wel posi geeft. Ga je die met weken indicator halen?

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kwil met weekindicator idd, kan k toch gewoon met middagurine doen?
    Heb na vanmorgen niet meer geplast.

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kga m nu halen... tot straks.

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Na jou test van vanochtend zeg ik ja. Ik deed hem 4 dagen voor nod deed ie t niet dag voor nod toen wel.
    We zien je mooie foto zo wel :D

Deel Deze Pagina