Waar blijft Angela nou? Kheb nog geen test... ik woon in zo'n vergrijsd gat dat ze hem niet op voorraad hebben kan vanmiddag eentje ophalen, hebben ze dan besteld, wel vlot he! Heb al wel besloten dat ik dan tot morgenochtend wacht, gewoon voor het idee Spannend!! Kan me zo niet voorstellen dat er IN MIJ iets groeit.......?
poeh jaa dat kun je zeggen.. Hoe gaat het met je buikpijn biancah... En hoe voel jij je nu amona... xxx
Waar blijft ze nou? Of zou ze omgevallen zijn net als ik? K kan niet wachten tot morgenochtend, miss wordt het dan echter als ik het nog eens echt lees... Wel jammer dat die test dan Duits is... lees dat liever in het Nederlands hoop datie morgen posi is voel me er ziek genoeg voor haha
Die buikpijn is al paar dagen en werd gisteren erger. Dus ik wacht morgen maar af met wat ze zien. Word wel steeds minder misselijk en dat maakt me nu ook wel beetje bang. We wachten rustig af
Hoi meiden, sorry dat ik jullie moet laten wachten en nog niks gezegd had, was vanmorgen even naar de huisarts omdat k steeds zo moe ben. De assistent zij dat het idd met een zwangerschap te maken kon hebben, ik wou graag bloed laten prikken maar ze zei dat ik beter kon wachten omdat t vandaag misschien nog te vroeg was. En ik moest plots werken dus k heb nog steeds die test niet gedaan, echt erg en zenuwslopend!! Dus ik hoef gelukkig niet zo lang dan ga ik daarna gelijk testen!! Sorryyy daarvoor meiden! Maar ga straks echt testen haha
Je kan hem elk moment van de dag doen hoor dat maakt helemaal niks uit. Aan je streep te zien ben je sowieso al op of over je nod.
Oh oh je maakt het wel spannend Angela Ben benieuwd naar je test!! Tot hoelaat moet je werken (als in hoelang moeten wij nog wachten haha )
Geduld is niet mn sterkste kant Schiet eens op Mijn ventje is nu naar de apotheek, hoop dat k vanavond kan wachten tot morgenochtend
Hey meiden.. Nou denk ik hier eindelijk Angela uitslag te lezen!! Nog niets!! Hahaha. Ben zoooo nieuwsgierig!! Zal niet zo lang meer duren toch! @ L89 Nee geen test meer voor mij..zie wel hoe het allemaal verloopt. Ook balen voor jou meid! Volgende ronde beter!! Nou Angela... We wachten!!
Oh een reactie van mogumogu, denk dan moet Angela wel gepost hebben, haha maar kdenk dat ze kinderchampagne kopen is.... *hoop ik dan * fingers crossed