@taart, jaa dat zou ook zomaar kunnen, ik ga van t weekend testen haha. Wie weet. Dan weet ik ook meer. @dolfijntje, zeker spannend, dit is voor mij ronde 2!
@ Dolfijntje: Oke, ik begrijp het. Wel fijn dat jullie nu een onderzoek krijgen. Dat zal wel duidelijkheid geven! Ik heb mijn NOD maandag...
Same here! Mindf#cken is inderdaad het goede woord.... Ik betrapte me er vanochtend zelfs op dat ik dacht dat het geen toeval kon zijn dat het eerste liedje wat uit m'n radio kwam: Love on top van Beyonce was. Dit is het liedje waarop ze duidelijk maakte dat ze zwanger was... Gelukkig kan ik redelijk goed relativeren en moest erg hard lachen om mijn eigen bijgeloof Nod voor mij is a.s Zaterdag, we zitten allemaal dus echt in hetzelfde schuitje!
Jeetje dolfijntje heftig, balen dat je roze op je papiertje had! Wat Angela zegt probeer positief te blijven! Welkom neirod, join the club! Meeste van jou kwaaltjes heb ik ook Volgens de biologische klok op mijn iPhone is vandaag mijn nod.. Vannacht werd ik zelfs wakker van het idee dat ik nu ongesteld moest worden (3 uur)!! Dus ik ren naar de wc.. Niks.. Ben vandaag vrij dus beetje uitgeslapen, vanmorgen weer rennend naar de wc.. Afvegen.. Een rood stolseltje? Shit dus toch.. Beter kijken.. Welnee het is een draadje van mijn slipje.. Pfff Ben dus benieuwd of het nog komt vandaag.. Heb gister wel testen besteld bij sensitest en hoop zo dat die vandaag binnen komen (en uiteraard dat ik nog niet ongesteld ben dan)
@rosa, ik gebruik ook de biologische klok en ik vind hem wel duidelijk! Geeft aan wanneer hoe en wat, en krijg ook berichten als er iets is of een tip. Mijn nod is dus zondag. Maar ik hoop niet dat ik ook gemind fucked wordt haha. Ik heb wel echt buikpijn beetje onderin en àf en toe een steek. Dus het zal mij benieuwen, eigenlijk kan ik niet wachten maar doe het toch maar wel. Echtt een draadje van je slip, ja ik heb dat ook een keer gehad dat ik er wakker van werd, maar daarna niet meer. Maar dat is wel vervelend ja. ik hoop ook dat je nog kan testen en uiteraard dat je niet ongesteld wordt! Ik ga duimen voor je
@Angela; ja vind hem ook echt super duidelijk!echt spannend allemaal! Zitten hier allemaal wel een beetje rond dezelfde nod! Hopelijk straks allemaal een positieve test!! En tja dat mindfu*ken, ben ik ook beetje bang voor! Soms denk ik, voel ik dat echt.. Of voel ik dat altijd al maar let ik er nu gewoon meer op... Of wil ik het voelen? Kan natuurlijk ook! Echt slopend die onzekerheid. Die mannen hebben het maar makkelijk! Standaard zin; zien het wel schat! Ben blij met dit forum! Heb namelijk nog niemand verteld dat ik überhaupt gestopt ben met de pil! Is fijn dat erover kan praten Rekenen jullie ook weleens door? Met afspraken maken enzo? Bv.. Als het nu raak is ga ik dus echt niet naar koninginnedag in Amsterdam? Of ben ik de enige
@rosa, zeker duidelijk! En zeker spannend haha. Ik ben wel steeds bang voor teleurstelling(dus dat ik nu al kan denken het is toch niet raak) terwijl ik dat nog niet eens weet. En t pas de 2e ronde is. Maar dit is wel de 1e keer dat ik echt buikpijn heb een kleine week voor nod, maarja wat zegt t haha. Dat weten we niet. Zeker slopend die onzekerheid en dat maakt me misschien wel een beetje bang. Haha ja mannen hebben t wel makkelijk. Komt wel goed schat, volgende ronde weer Daarom is idd dit forum erg handig! Ja kan ervaringen wisselen enzo. Maar met afspraken maken dat heb ik niet, denk ik ook nog niet bij na moet ik zeggen..
Ha dames, heb rond de eventuele innesteling 3 dagen links/onderbuik lichte krampen gehad ... en nu is dat eigenlijk wel over.... beetje ongi krampjes.. normaal heb ik dat echt pas 3 dagen voor ongi zich aandiend.. en mijn eerste nod dag is woe 22-2.. perfecte cyclus van 28dgn.. dat ik nu niks meer voel .... is dat een slecht teken? bedankt alvast voor de reactie
Ja ik heb daar wel eens over na gedacht ja! Zo wil ik heel graag een keer naar een concert van Lady Gaga maar zij komt pas eind dit jaar naar Nederland....Als het nu raak zou zijn ga ik daar niet hoogzwanger staan Maar omdat ik heel erg het gevoel heb dat m'n ongi eraan zit te komen ga ik als er bekend is wanneer ze naar Nederland komt wel die kaartjes bestellen....We zien het wel
@Angela; wij wilden in juni of september een verre reis maken. Dus heb wel even nagedacht! Hebben besloten in juni te gaan. Misschien dan net wel zwanger of nog helemaal niet, maakt dan niet uit. In september gaan was dan een iets groter risico aangezien je met sommige maatschappijen niet meer mag vliegen na zoveel weken... Dus heb er wel beetje over nagedacht .. Haha Wat jij zegt, ben ook ontzettend bang voor teleurstellingen. Maar goed we beginnen net! Het komt vast goed! ooit...
Hoi Chan, ik heb nu ook al 2dagen last van m'n buik een zeurende, rommelende en soms een steek erbij. Dat het weg is hoeft niet te betekenen dat het slecht is. Dat lijkt me in ieder geval niet. Ik zou gewoon even wachten tot aankOmende week.
@Rosa, nee maar zo iets met grote dingen zou ik misschien Ook wel goed nadenken, je weet het namelijk maar nooit met ons lichaam haha. Dus dan zou ik dat idd ook wel zo doen. Maat met kleine dingen denk ik nog niet. Dat is waar net begonnen haha en nu al erg spannend en benieuwd
@nathalias; ahhh concert van lady gaga lijkt mij ook super vet! Ben blij dat ik niet de enige ben hahah!! Zoals je misschien gelezen heb, vandaag is mijn nod.. Echter is er nog helemaal niks. Maar de dag is nog lang en wie weet komt ie gewoon morgen... Wachten wachten en wachten... Gelukkig zijn wij allemaal meiden met een engelengeduld :d haha @Chan; heb dit ook gehad die steken en krampen ( ook links onderin ) dit is later weer weg getrokken wel heb ik daarna nog regelmatig een trekkend gevoel gehad aan de zijkanten van mijn buik. Ook met uitrekken en hoesten was mijn buik gevoelig.. Of het gek is dat jij nu niks meer voelt.. Geen idee.. Natuurlijk is elk mens anders.. Mijn moeder hing bijvoorbeeld al voordat ze wist dat ze zwanger was boven de wc. En mijn schoonmoeder heeft alleen een beetje last gehad tijdens de bevalling maar vond naar de tandarts gaan erger.. Hoop voor jou dat het geen slecht teken is en je gewoon een hele fijne zwangerschap hebt
@nathalias: bedenk me nu dat toen mijn nicht zwanger was, dat ze hoogzwanger naar een feest in Paradiso is geweest.. Ze was 4 uur thuis en uiteindelijk is mijn neefje geboren om 15.17 zelfde dag.. Misschien is het juist wel goed om naar een concert te gaan als je hoogzwanger bent hahah! ( zelf zou ik er ook niet voor kiezen hoor )
Ik had ook een week voor mijn nod buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden. Ik was toen zwanger. Helaas wel geeindigd in een vmk. Maar het voel me wel op dat een week ervoor ik buikpijn had.
@angela en rosa oke hoeft dus nog niks te betekenen... weet wel dat ik sinds vorige week super moe ben, val nu ook bijna op me werk in slaap haahah... theoretisch zou het kunnen...6 febr geklust, 8 febr ei, 13 febr innesteling... en merk wel dat de klachten deze maand anders zijn dan normaal.. 1,5 wk voor mijn ongi periode nooit last gehad. Zo zie je maar weer dat het voor iedere vrouw anders is.. de ene gaat fluitend de 40 weken door en de ander hangt 9 mnd boven de wc.... geduld is een schone zaak.
Hahaha ja het schijnt inderdaad dat dansen en harde muziek weeën op kunnen wekken. Maar ook ik kies daar liever niet voor
Haha dat wist ik niet! Zet tegen die tijd thuis wel even een keihard muziekje op! @chan; het zijn wel de symptomen die kunnen bij een mogelijke zwangerschap! Helaas komen sommige klachten ook voor bij ongesteld worden.. Enig idee wanneer je wil gaan testen? Hier nog steeds alles keurig.. Hrlaas zijn mijn testen niet bezorgt vandaag... Wat zeggen jullie vanavond in de koopavond alsnog naar de Kruidvat rijden?