Angela, geen idee... euhm je bent overtijd zodra je ongi zou moeten worden en het niet wordt, je bent nu dus 1 dag overtijd? Welke dag(en) had je posi ovutesten? Bianca, ff doorbijten nog! Heb je nog pijn/last of is het afgezakt? Khad vanmorgen ook ineens een soort pijn, krijg dan gelijk angst, gelukkig ging dat relatief gauw weer weg... Wat eet jij zoal gedurende de dag? K hoop dat k er gauw van kan genieten (van eten en zwanger zijn ook haha). Succes zometeen meid, denk aan je!
Zoo amona, vanochtend was je er vroeg bij haha... En duidelijker als dit kan niet he... Ptoficiat, geniet er lekker van.. Ben benieuwd as donderdag... rosa, weet je zeker dat een plusje geen goed teken is? Wanneer had je posi ovu test? Biancah, duim voor je.... Trouwens dames klopt het dat je ongeveer 14 dage na posi ovu test ongi wordt? Liefs xx
Thanks L89! Duidelijker kan idd niet, maar toch nog onzeker Gemiddeld idd 14 dagen na ei ongi.. maar het kan soms ook korter of langer zijn, maar zal geen weken schelen Heb je ook weer hoop? Rosa al weer getest, of je moest kopen zei je? Ben het ff vergeten. Bianca al bijna klaar? Spannend! Mogumogu en Angela ook nog steeds geen enkel spoor van de komende ongi?
Aanvulling: ong. 14 dagen na EI wordt je ongi (niet na positieve ovulatietest), als je test posi is kan het 24-48 u duren voor ie springt geloof ik!
Hier is alles goed gegaan! Kind groeit goed. Is nu 2 cm en hartje klopt mooi. Ik upload straks de echo.
Ahhh fijn bianca, wanneer ben je uitgerekend? Oke thanks amona... Nee geen hoop hier maar ook geen ongie of klachtjes... Hehe wachten dan maar weer...
Wat fijn Bianca, wat een geruststelling!!! Over een paar weekjes kun je mij vast geruststellen met alles waar jij nu doorheen gaat Ben zo blij voor je!!! 2 cm al!! WOW!
Amona, mn posi testen waren 28,28,30 en 31 maart als t goed is. Heb ze thuis nog. Dus rond die tijd moet ergens t eitje geweest zijn (volgens mn app begonnen de vruchtbare dagen 29e en de ei 1 april) pff nu ben ik ook beetje in de war.
Oh, het is toch echt al de 17e dus dan zou je toch onderhand wel een posi. test of ongi moeten hebben!! Wat spannend meid!!! Ook nog steeds geen ongi.gevoel?
Kzou er ook nog een beetje zenuwachtig om zijn Hoewel die zenuwen ook een ongi kunnen uitstellen natuurlijk, maar daar doe je niks aan... Paar dagen geleden, wou ik ongi worden, nu ben k er bang voor voel soms mn onderrug, net als voor/met ongi... en onderbuik... haha.. niet pijnlijk tot nu toe dus zal er wel bijhoren Kwil het allemaal het liefst negeren en ff een paar weekjes doorspoelen
@amona de pijntjes worden blijkbaar alleen nog maar erger. Als ik ook kijk hoeveel mn baarmoeder al gegroeid is.
Ik ben nog niet zo goed in het echo-kijken Bianca, maar het ziet er leuk uit! Ben in ieder geval erg blij om te lezen dat alles goed was met de kleine (wat super dat ze een extra echo hebben gedaan!). Het mindere eraan is dus dat het nog meer pijn gaat doen!! Hoe gaat het bij jou met eten? Vandaag gaat het best ok.
Eten gaat hier moeizaam. Ben zoo erg misselijk bah Het zwarte vlek is mn baarmoeder. Kleine rondje dooierzak. Dat andere wurmpie is mijn beeb.
Ogh dat is wat minder biancah, maar wel een mooie foto. Hier heb ik wat last van mn buik! Als ik aan tafel zit en ik leun tegen de tafel dan is dat redelijk gevoelig!! Ik ben ook nog niet ongi en ook nog geen tekenen ervan!
Zit de beeb tussen de x-jes in, of is de beeb het andere bolletje? Wat leuk zeg, zoiets kleins veroorzaakt zoveel ongemakken (en geluk straks ). Angela, je maakt het wel héél erg spannend!! Als je niet ongi wordt, wanneer wil je dan weer testen?
Oh je zei het al, kleine rondje dooierzak.. (wat is dat? sorry ben hier nieuw in hahaha). Miss wordt het tijd dat we in dit topic een lijst maken met Forumnaam - leeftijd - ronde (indien van toepassing) -hoeveelste kindje - uitgerekende datum (indien van toepassing).. zoiets? Het wordt ons eerste kindje dus ik zal nog veel domme vragen stellen
Enne, volgens mij moet je je banner aanpassen, ben je op je echo 8weken 3dgn? yes weer een dag cadeau hahaha