Het word ook mijn eerste hoor hihi. Tussen die kruisjes is mn beeb. Dooierzak is voor voeding. Later pas van de moederkoek.
Oh wow je bent al helemaal ingelezen hahaha... het is voor mij nog een ver-van-mijn-bed-show, maar het gebeurt ineens toch nu al Kunnen ze bij mij ook echt meten hoe ver k ben?? Vanaf wanneer klopt het hartje? Niet zo'n kans dat k die al zal horen of wel?
Meestal vanaf week 6 zien ze het hartje. Maar dat kan ook rustig in week 7 pas zijn hoor. Horen is idd pas later. Daarom doen ze niet graag een vroege echo. Maar ze kunnen idd straks meten hoe ver je bent. In de eerste 16 weken zijn alle foetussen even groot.
De eerste 16 weken zelfs, wat onvoorstelbaar eigenlijk. Bedankt voor deze nuttige info haha Raar idee eigenlijk, niet? Kben best benieuwd wanneer ik bevrucht ben, weet er namelijk niks vanaf
Jaaa idd amona. Nja je hebt in ieder geval een test als bewijs, heb je t al aan iemand verteld? Bij mij zijn de rode duivels gesignaleerd!! vanaf (niet dit weekend) maar die erna haha doe ik alles anders geen ovutesten meer. alleen nog tempen en mn app haha voor de zekerheid En aangezien ik aankomende week naar disney ga, schiet de week lekker op haha en zitten we weer in de dagen
Angela, balen meid!!! Gelukkig heb je iets leuks in het vooruitzicht, toch naar Disney! Ik ging eind maart na Phantasialand... en kijk mij nu Hoop op hetzelfde resultaat voor jou Hahaha, wie weet was ik toen al zwanger? I love Eeyore!
Oh amona ik weet niet of je het wil en gaat doen maar je kan je evengoed opgeven al bij moeders voor moeders. Het is een kleine moeite en hoeft alleen thuis. Jij bent er net aan ontsnapt pregnyl nodig te hebben duizenden anderen vrouwen helaas niet. Je moet het zelf weten, maar wilde het graag nog even onder de aandacht brengen.
Dank je Bianca, kwil er idd aan meedoen, maar weet niet of er zoiets soortgelijks bestaat in Duitsland... k woon namelijk niet echt dichtbij een NL plaats (Maastricht op 2.5 uur) Wil graag helpen idd...
Oh verhip dat was me even ontschoten. Ik heb geen idee. Je zou hun nummer kunnen bellen of hun dat weten. Of misschien op de site. Sorry vergeetachtig he
Hey lieverds!! Sorry Sorry... beetje te druk om te reageren. Heb wel geprobeerd mee te lezen... maar weet niet of ik alles nog zo helder heb...ben zooo moe... Angelaa ... balen meid.. ik had je uitslag van je test gelezen en toen d8 ik nou... die maakt nog wel een kans.. maar helaas . In ieder geval heb je zekerheid en kan je gewoon weer verder naar de volgende ronde! Komt goed.. Amona meis, kan je t al een beetje bevatten? Vind t echt zo leuk voor je allemaal.. zo onverwacht.. Ben benieuwd hoe ver je nou bent..! Biancah.. prachtig hoor je echootje.. Hihi.. super leuk.. en fijn dat het allemaal goed gaat... ik wil ook!! tis allemaal alweer zo lang geleden voor mij...! Als jullie vragen hebben.. mogen die ook aan mij gesteld worden hoor!! Hihi... misschien heb ik wel antwoord! @ hier.. Nou dames.. ik kan vertellen dat ik mijn ongi niet doorzet. Op mn tampon zit echt bijna niets.. ja wat roze/bruin...het vloeit helemaal niet. En ik heb ook helemaal geen buikpijn.. alleen maar steken in mn borsten... maar anyway.. ik d8 dus gooi er toch maar een testje tegen aan...maar die was negatief.. ik weet dus niet goed wat ik hiermee moet.. Wat denken jullie? Echt vervelend dit zeg!! Nogmaals sorry... wil steeds reageren... maar daar heb ik dan net de tijd niet voor.. als ik op school zit ensow.. hahaha..
Oh wat ben je toch een schat Wat goed dat je nog niet ongi bent! Jammer dat de test niet meewerkt... Durf je niet zo goed advies te geven, denk zelf namelijk dat laat positief testen niet zo vaak gebeurt? Een laat ei wel, kijk maar naar mij Hoe was dat toen je zw was van je meisje? Gelijk positieve test? En was je ook erg gammel/misselijk?
Laat testen gebeurt toch regelmatig als ik dat hier zo lees... Maar geloof r bij mij ook niet zo in hoor! Hmmz late ei misschien. Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar hoeveel later dan wel niet! Haha. Ach weet t allemaal niet zo goed. Kan alleen maar afwachten... Bij m'n meisje had ik 4 dagen voor nod al een knaltest! Ik heb geen last gehad van misselijkheid. Hooguit 1 keer overgegeven. Verder wel moe, lag vroeg te slapen. Ook had ik extreme honger. Dus na t avondeten had ik echt binnen 2 uur weer een knorrende maag. Verder echt een super fijne zwangerschap gehad. Voelde me heerlijk! Op t eind had ik vooral last van maagzuur. Maar dat was t wel zo een beetje!
Dat klinkt ideaal mogumogu!! Hoop dat je'n laat ei had en je bij oost voegt! Jullie allemaal eigenlijk! Net m'n schoonmama het vertelt,het is toch net of ik dan over iemand anders praat hoor! Lig lui in bed te forumen, was vanmorgen zo vroeg op haha.
@Amona, ik gaa zeker naar disney haha met of zonder baby Leuk hoor, Heb je t alleen je schoonmoeder verteld of ook nog anderen? haha jaa dat mag ook toch wel eens lekker lui doen ik lig met een pittenzak op de bank haha, lekker warm.
Jaa, dat zou vet zijn! Ik ga die paashaas ff achterna, vragen wat tie met me eitje heeft gedaan!! Hihi. Ach er zullen t zien, t is r of t is r niet. Kan nu niet veel meer aan gedaan worden! Hihi, blijft onwerkelijk totdat je t hebt gezien hè. Krijg je nu donderdag een echo? Of weet je dat nog niet? Haha hier nog 1! Lig ook op bed. Heerlijk!
Ik hoop voor jullie op late eitjes hihi. Amona je gaat het pas echt geloven als je de echo hebt gehad enje het echt gezien heb. Ik ga zo lekker slapen, want voel me niet zo fijn. Ben weer goed misselijk.
Zo leuk angela! Ben dol op disney!! Lekker in bed he... kheb me weer naar de bank verplaatst, waren teeniemutties op tv, maar merk dat ik net aan't eind ingeschakeld heb, balen, weer'n week wachten!
Succes Bianca...heeft de echo je wel wat gerust gesteld? Heb je je vriend al gesproken? Angela, 1 vriendin weet't, zij is net bevallen en had haar over de gyn verteld. En 2 collega's, waarvan 1 echt als 'n moeder/vriendin voor me is, heb gezegd dat ze een beetje oma wordt als ze dat wil en de tranen schoten haar in de ogen! Zo'n mooi moment! Verder wacht ik donderdag af en moet ik even goed bedenken hoe ik't ga vertellen gezien we zover weg wonen! Vooral voor m'n zus vind ik het heel moeilijk en pijnlijk... Iemand tips? Zij weet nog niet of ze ICSI jtkunnen doen door vleesbomen inbaarmoeder etc.... andere zus vind ik iets makkelijker omdat die al adoptiekindjes heeft... zware taak! Liefstt zou ik naar Nederland gaan maar willen geen geld aan benzine verspillen....zucht dat s tussen 120 en 150 euro. Nouja, komt allemaal goed
Ja ik ben helemaal gerust gesteld. Mn lieverd belde vanavond. Dat is altijd weer fijn. Hij was wel beetje jaloers dat ik onze beeb weer gezien heb. Maar hij was ook wel blij dat de buikpijn niks ergs is. Hoe vertel je dat. Hmm. Weet ze dat je bezig was? Je kan vertellen dat het allemaal niet lekker liep. Lange cyclus enz. Dat je afspraak had bij gyn en het opeens gelukt was. En dat je hoopt dat het bij hun ook gauw lukt. Ik denk dat er geen manier is zonder dat ze zelf verdrietig of jaloers is. Maar ze zal het je vast niet gunnen hetzelfde als haar mee te moeten maken. Goede vriendin van mij is bezig met iui. Ik vertelde haar van te voren ermee bezig te zijn en had 3 weken later nieuws... Dat was ook niet makkelijk. Ze was heel blij voor me. Maar ze was ook jaloers en dat zei ze ook. En ik denk dat het ook niet erg is als dat uitgesproken word. Want het is gewoon zo. Snap je wat ik bedoel?