Dag moppies, weer een laat berichtje van mij.. Druk druk druk.. Geen ongie.. Is dit morgen nog steeds zo dan gooi ik er maar weer een testje tegenaan.. Van het Kruidvat!! En tja.. Clearblue test doe ik niet meer.. Heb je een plus...eindelijk! Zijn die lijnen die niet even dik.. Pfff.. @biancah; fijn je weer even kon genieten van je beeb!! @mogumogu; oe balen meid! Hoop voor jou dat er nog een verlate positieve test komt! En anders snel je ongi.. Dan weet je maar waar je aan toe bent.. @amona; euhhhh ja hoe zeg je dat.. Moeilijk! Denk dat ze het er altijd moeilijk mee zal hebben.. Natuurlijk ook heel blij Voor jou, maar de jaloersie komt ook de hoek om kijken! Is het mogelijk.. Dat als..... Mijn eitje later misschien bevrucht is.. Ik dan nu nog geen positieve test kan hebben?! Of... Zeg ik iets geks?
Hallo Dames, Ook ik heb een zeurende buikpijn rechts onder en trekt iets naar de liezen , ben er benieuwd 25 April is me nod
Jullie hebben gelijk..hoe ik't ook breng het blijft hard...hoewel live wel erg fijn zou zijn natuurlijk! Spannend Rosa! Later ei is inderdaad later positief... heb jij trouwens ovu.testen of iets gedaan! Na'n vmk kan je cyclus ook iets van slag zijn = later ei = later positief...of ongi. Hoop op goed nieuws morgen! Bianca, wat fijn dat je m gesproken hebt!!!
Goedemorgen dames, lekker geslapen? Ik wil nog wel slapen, maar het lukt niet zo hopelijk gaat dat gauw over, want sinds in op de middelbare school Pfeiffer had, is slapen echt een hobby Niet zoveel berichtjes van mij vanmorgen, kmoet naar de dermatoloog... heb'n wratje op m'n voorhoofd... HA zei tijd geleden dat ze dat miss zouden laseren, geen idee of dat mag als je zwanger bent? Ga er gewoon heen en vraag't daar wel na is iig dan weer deels'n vrije morgen das soms stiekem best fijn! Ben benieuwd naar jullie testjes vandaag. Fijne dag ladies!
Ja heb aan ovu testen gedaan.. Rond 2 april had ik m'n ei.. Hoop idd ook op goed nieuws! Ben Iedergeval nog niet ongesteld.. Ben gewoon bang voor de wc dit moment hahah! Ga vanmiddag lekker naar de kapper, ben vandaag een dagje vrij! Heerlijk!! Ben gister onder de zonnebank geweest.. Je moet jezelf af en toe even verwennen hè! Vinden jullie niet !! Mijn mannetje gaat in zijn pauze de testen halen bij het kruidvat! Dus jullie horen nog van me!
@miepje; welkom! Sorry had er even overheen gelezen! 25e je NOD! Spannend hoor! Zie dat je in ronde 8 zit. Hoop voor jou ook op goed nieuws deze maand!
Spannend Rosa!! Ga je gelijk testen zo of vanavond of morgenochtend pas? Ben benieuwd!! Welkom miep! Nog'n week wachten!! Hier net terug van dermatoloog. Ze kon m gewoon weglaseren ondanks zwanger..alleen zonder verdoving, kon wel volgens haar maar samen gekozen voor niet, was'n vervelend gevoel, maar niet echt pijnlijk dus heb het overleefd Hoe is't verder met jullie??
Ja denk dat ik maar gewoon gelijk ga testen! Dat kan toch gewoon met die kruidvat testen.. Of is het beter te wachten tot morgenochtend? Oke! Vervelend! Wel fijn dat je er nu vanaf bent toch! Ik ben zelf helemaal geen held met verdovingen en dat soort dingen.. Ga al tegen de vlakte bij het idee! Voel me trouwens gewoon normaal! Af en toe een steekje maar verder best normaal.. Hoe voel jij je amona? Al beetje gewend aan het mama worden idee!!?
Hoi meiden. Ik heb eindelijk weer een nacht super geslapen (wel weer gedroomd) Ik ben nu aan t oppassen bij een vriendin. Kereltje is 8 maanden oud. Hij slaapt en ik doe zo ook even mn ogen dicht hihi. Rosa je kan ook gewoon middags doen. Was bij mij duidelijker dan ochtend zelfs. Amona ben je daar ook mooi weer vanaf hihi. Voel je je wel goed verder nog?
Kun je idd ook 's middags doen Rosa, als je maar niet teveel thee of zo hebt gedronken, anders ga je achteraf twijfelen of je urine geconcentreerd genoeg was... Ik duim voor je meid. Bianca, je maakt me jaloers, ik wil ook zo graag slapen. Was vandaag weer erg vroeg wakker... dan heb k nu al een heel ritueeltje, eerst rijstewafel eten voor ik uberhaupt kan gaan plassen enzo, hahaha, me redelijk beroerd gevoeld vanmorgen, nu gaat het eigenlijk wel. Ik voel mijn buik bijna constant, maar niet pijnlijk (ook niet aangenaam) dat zal het groeien van de bm dan wel moeten zijn? Ik leef nog erg in ongeloof hoor... Durf nog niet een tripje naar een babywinkel te plannen, terwijl we ons nu echt oriënteren kunnen hè? Vind het zo spannend. Wat leuk trouwens dat je aan het oppassen bent! 8 maanden oud is een goede oefening of niet? Kvind het wel een angstig idee hoor, straks is een kindje afhankelijk van me, wat als ik niet merk als er wat is, of iets fout doe, haha, maar dat zal wel plankenkoorts zijn, stop het ook maar weer veilig diep weg Met moedergevoelens komt alles vast op zijn pootjes terecht. Rosa wanneer wil je m doen, nu? Spannend!!!!!!!
Amona dat komt vast allemaal goed. Iedereen die baby heeft doet dat ooit voor het eerst. Zolang je doet wat je kan en jou het beste lijkt doe je het goed. Kindje van 8 maanden is helaas niet helemaal baby meer. Kruipt, pakt alles enz. Dus loop hele tijd achter hem aan hihi
Oh das idd wel baby-af dan ja haha, maar ook schattig! Dan zie je hoe snel dat gaat, volgens jaar rond deze tijd... beginnen onze babies zich om te draaien?? hahaha ik kan er echt niet bij dus maak er maar een grapje van Heb er zin in!!!!!
Ik wil er nog even niet aan denken. Als er niks veranderd gaat volgend jaar rond deze tijd mn lief voor 5 maanden naar de west
Dat meen je niet!!!!!!!!!!!!!! Denk daar idd nog maar even niet aan dan, jeetje daar zou k ook even niet aan moeten denken. Hij kan er niet onderuit komen? Wat is de West? (zal wel ver weg zijn ofzo? hihi). Laten we ons dan op het nu concentreren even haha, das al onwerkelijk genoeg, voor mij dan Wanneer kwam het bij jou aan, ook pas bij de eerste echo of wel al voor die tijd? Rosa, we wachten vol smart
De west is bij de nl antillen. En waarschijnlijk komt hij daar niet onderuit. Ik besefte t pas echt na de echo. Dat was gewoon zo mooi. Ik ben nu al verliefd op mn beeb hihi
Ohjee... kun je niet een tijdelijk onderkomen zoeken daar zodat je mekaar nog af en toe kan zien? Of mag ie dan het schip ook niet af? (schip was het toch? Twijfel momenteel aan alles van mezelf haahha). Dat lijkt me een zware tijd... maar mocht het zo zijn, dan weet k zeker dat jullie je ook daar doorheen slaan... Oh kan niet wachten tot morgen, zo benieuwd of er uberhaupt wat te zien is... Wil net als jij verliefd worden.
Hoop trouwens dat de nog niet zwangere dames het niet heel vervelend/irritant/pijnlijk vinden dat wij nu zo kletsen steeds? Mag ons af en toe best tot de orde van de dag roepen hoor Maar hoop dat jullie je snel bij ons voegen!!
Nee ze liggen alleen soms binnen om te bevoorraden en afval te storten en dan gaan ze de zee weer op. Er is 1 weekje dat ik daar heen zou kunnen gaan. Ja we willen morgen ook mooie echo van jou zien. Ik ga de kleine zo even eten geven. Nog ff en zn papa komt thuis. Ik ben kapot haha.
Hola.. Kom ff gedag zeggen! Hihi. Er wordt lekker gekletst. Ik ben te druk om mee te kletsen. Dus ff snel een berichtje van mij.. @ Rosa, Ben benieuwd.. ! Ik duim voor je! @ Amona, zo schattig.. Je bent al onzeker enzo! Je hebt straks genoeg tijd om overal aan te wennen! En de mama gevoelens komen echt wel! Komt helemaal goed, gaat gewoon vanzelf! Morgen is t zover.. Spannend! @ Biancah, Hihi leuk hè. Zo een kleine, houdt je lekker bezig! Wat naar dat je mannetje zo lang weg gaat... Idd nog maar niet aan denken.. @ Hier, ik vloei nog steeds niet.. . Weet echt niet wat ik ermee moet. Geen buikpijn, geen bloed.. Ook niet bepaald andere klachten. Is t een lichte menstruatie, lange cyclus of iets anders... Pfffff. Ben t ook echt niet gewend. Mijn cyclus is regelmatig en ik menstrueer altijd heel heftig. Ga me helemaal druk lopen maken...
Meis enige wat je nu kan doen is afwachten. Misschien had je door alle spanning on zwanger te worden late ei of ben je gewoon al zwanger. @rosa je houd ons in spanning hihi