Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hee meiden,

Net een test gedaan echt negatief.. Niks nakkes nada, maar.. Geen spoor van ongie te vinden! Nu mag het van mij nog wel even wachten.. Zaterdag ofzo! (heb vrijdag dat gala) haha!
    Misschien komt het door mijn vmk dat het nu beetje in de war is ofzo.
    Zie het wel!!

Krijg zo visite dus misschien later vanavond nog een berichtje van mij!

Vind dat wij (de niet zwangere) wel een beetje online forum tantes mogen zijn van de Beebs die onderweg zijn ;)
    Ik vind het persoonlijk alleen maar leuk hoe jullie erover kletsen hoor Amona! Geniet er maar lekker van!! (k)

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh rosa wat balen. Maar het zou heel goed kunnen.
    Ja jullie zijn de online forum tantes. Maar de bedoeling is wel dat jullie zelf ook (weer) mama gaan worden hoor.

Onder t oppassen regelmatig moeten spugen. Wat baal ik daarvan. Weet dat ik niet mag klagen maar heb er echt een fobie voor.
    Nu had ik wel weer trek en staat mn aardappel anders in de oven terwijl ik diego uit laat.

3. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heee ladies...

Ff kort berichtjee van mij via de gsm...
    Helemaal niet erg al dat gekletst over jullie beeb alleen maar leuk en indd rosa zijn wij de online forum tantes hihi...

@bianca leuk dat babysitten kun je alvast oefenen.. Balen van je vriend maar dat duurt nog even, dus voorlopig niet aan denken en genieten...
    @mogu mogu vreemd van je ongie, wil je nog een test doen of w8 je er nog mee... Iedere zwschap is anders dus wie weet..
    @rosa jammer van de nega test je lichaam zal mss beetje in de war zijn door de vmk, hopelijk komt de ongie snel...
    @amona spannend morge is het zover wie weet krijg je een echo, dat zou super zijn en heel vroeg al dan gemiddelt... Al verteld aan je zussen, is natuurlijk heel moeilijk maar denk dat ze uiteindelijk heel bkij voor je zullen zijn... En mss ook vertelle hoe jij je voelt om dit te vertelle, zal het gesprek ik stuk makkelijker maken... Sterkte ermee... r

Hier is mevr red op bezoek... Dus op na ronde 4... Weet nu dat de ovu testen echt werkten... En ik 14/15 dage na mun ei ongie ben geworden...

Fijne avond.. Liefsss

4. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Amona morge wel wat laten weten he... Hoelaat heb je een afspraak?? En ga je samen met je vriend/man (weet ff niet meer of je getrouwd bent..)

xxxx

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat fijn dat jullie dat niet erg vinden, doet me goed dat te horen :)

Rosa, meid, wat jammer! Denk dat je door de vmk inderdaad'n langere cyclus hebt...hoop alsnog'n bevrucht ei!

Mogu, bij jou is't ook wel erg raar zeg, had je nog'n test geprobeerd of ben ik dat alweer vergeten? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!!Onduidelijkheid is killing!

L89, balen!! Maar wel door na de volgende ronde en geen vaag gedoe zoals bij de anderen...
    Heb morgenavond om half7 pas de afspraak dus moet nog even wachten. Met geluk inderdaad een inwendige echo.

Hoe werkt dat eigenlijk bianca, wzo'n inwendige echo? Vervelend van't spugen zeg, hopelijk gebeurt dat niet te vaak, ik vind't ook maar niks. Was de aard.schotel lekker?

Kga maar weer wat eten, heb zo'n hoofdpijn... alles voor't goede doel!! Wel vermoeiend, nu al :p

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh, vergeten: L89: manlief gaat mee morgen hoor :D

7. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Heb toch nog een vraagje
    mijn vorige 2 cyclussen waren 28 dagen , kan ik nu weer 28 dagen aanhouden of het gemiddeld 31 of toch misschien de langste 34 ik weet het even niet

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    He miepje, heb je door ovu.testen of tempen geen idee wanneer je ei was? Gem.14 dagen na ei ongi.
    Als je geen idee hebt, zou ik van't gemiddelde uitgaan...dan is 31 denk niet verkeerd.
    Succes!

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hooii dames,

Weer een berichtje van hier haha.
    Mn ongi wordt al wel wat minder gelukkig alleen de pijn niet, buik doet echt zeer, gebruik ook al een kruik en aleve.
    Maar wij zijn idd de tantes haha. Nouuu ik geniet ook volop van me neefjee hoor heeft vandaag eindelijk zn eerste losse stap gezet haha.

En verder pak ik t de aankomende maand helemaal anders aan haha.
    Geen ovu's meer, alleen tempen maar dat zit nu in mn ritueel haha.
    En ik denk dat ik de afgelopen maanden te vroeg er mee gestopt ben zeg maar. En te laat begonnen ben haha dat ik nu geen risico's neem:p haha dan zijn we van 2 kanten blij:p
    T was wel zielig hoor mn vriend zij vanmorgen, dit is echt de eerste keer dat ik zo'n goede hoop dacht te hebben, aaaahh zo lief vond ik dat!

Maar goed haha en ik vind het hartstikke leuk sls jullie er over praten enzo! Ben ook heel blij voor jullie!

@amona, spannend, morgen je afspraak, ben benieuwd!!
    Laat je t weten?

@biancah, jeetje vervelend meid t spugen, hoop dat t snel over is!
    En wel leuk van t oppassen, even oefenen:)

@rosa, balen meis, gaan we samen door naar de volgende ronde;).
    Maaaarr geen bloed is ook goed toch? ;)

Xx

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Inwendige echo is niet erg maar ook niet super fijn. Is een dun ding met bolletje erop. Daar doen ze soort condoom omheen en glijmiddel op. Ik voel er nooit heel veel van. Alleen het idee dat je daar in je niks zit en iemand die je eigenlijk niet kent een echo apparaat in je stopt haha. Maar zo eendenbek is erger. Weet niet of je dat ooit gehad heb.

Spugen is vooral als ik druk ben geweest. T gaat nu wel weer.

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Angela, wat gaat dat vlug over bij jou :) nu de pijn nog weg. Weer vol goede moed voor deze ronde?

Gelukkig dat't weer gaat Bianca. Heb zojuist ook net kunnen voorkomen te spugen... Ik probeer niet zoveel te zeuren, maar lukt niet zo :p kvoel me tot nu toe meer ziek dan zwanger.
    Ben sinds de laatste keer dat ik't zei (was dat zondag?) weer'n halve kilo kwijt, 3 in totaal nu. Gelukkig heb ik reserve...

Fijne dag vandaag en succes! xx

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ik val ook alleen maar af hoor. En ik drink ook slecht. En dat is eigenlijk heel belangrijk. Maar krijg het er gewoon amper in. En eten is gewoon een ramp. Ik eet kleine beetjes zodat ik niet erger misselijk word. En dit ondanks de primperan.

13. Appels

Appels Niet meer actief

@ Amona
    Suc6 bij je afspraak, ben benieuwd hoor!

@ Biancah
    Vervelend van t spugen. Doe t rustig aan!!

@ Angela
    Goed zo! Er weer helemaal voor gaan! Alvast veel suc6!
    Vraagje, moet je tijdens je ongi al tempen? En t moet toch rectaal :)? :)

@ L89
    Balen, maar op naar de volgende ronde toch!?

@ Miepje
    Er is mij eens verteld dat je het gemiddelde van je laatste 6 cyclussen moet nemen bij een onregelmatige cyclus.

@ hier...
    Jeeej! Hier is sinds gisteravond m'n ongi goed doorgekomen. Was dus ern wat langere cyclus. Betekent dit ook dat je eitje dan later is geweest? Wat een opluchting. Kan ik tenminste door naar de volgende ronde! Fingers crossed!! Van mij mag t nu wel gebeuren!! Haha.
    En zwangere dames gewoon lekker blijven kletsen. Vind t hartstikke leuk hoor! Ben met plezier forumtante.

Fijne dag!

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

@mogumogu ja je moet tijdens je menstruatie gaan tempen. Je weet hoe t verder werkt wanneer hij omhoog en laag gaat?
    Je ei is idd ook later geweest. Balen he. Maar deze maand weet je precies waar je ei is hoor. En anders helpen we met kijken naar je temp. Hey je wel even opschrijven elke dag.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Balen zeg MoguMogu, maar wel duidelijkheid.. das wel weer fijn.
    Vind dat dit ook jouw ronde moet worden!! En voor Angela, L89 en Rosa ook!! (als het daar nog niet raak is?? Ik heb nog hoop).

Oh gelukkig Bianca dat k niet de enige ben.
    Zijn jullie trouwens 'bang' voor teveel persoonlijke info & meelezers? T andere clubje waar k meeklets hebben ze een besloten clubje opgericht, dan kan alleen degene die lid is meelezen, en kun je dus soms meer privédingen zeggen, of foto's showen.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden of dat het nog te vroeg is voor ons clubje :)

Bianca wel drinken hoor!! Kdrink niet meer dan normaal, maar probeer ook niet minder.. vooral thee en melk bij maaltijd en water.
    Wanneer is jouw volgende echo? (12 weken of krijg je die niet?)

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Lijkt me wel wat een besloten clubje.
    Het is niet super goed om thee te drinken he ;) net als koffie.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh en 2 mei volgende echo. Dan is mn mannetje ook weer thuis.

18. Appels

Appels Niet meer actief

Hi meiden..

Jaa balen is t sowieso, maar weet nu waar ik aan toe ben! Hmmz eigenwijs eitje.. Haha.
    Uhm, ok en maakt t ook uit hoe je je temp opneemt? Dus rectaal of oksel.. Oor schijnt niet betrouwbaar te zijn toch? Vind rectaal nou niet zo geslaagd, al helemaal niet tijdens m'n menstruatie. Nee, ik weet niet precies. Zou t allemaal gaan maar als iemand zich geroepen voelt t uit te leggen mag r hoor. Hihi.

Ik vind een besloten clubje ook wel fijn hoor!

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Rectaal is het enige wat nauwkeurig is. Anders kan je het beter helemaal niet doen.
    Je moet je temp het liefst opnemen wanneer je nog in bed ligt.
    Tijdens je menstruatie is je temp op zn laagst. Zodra je ei er is schiet je temp met zeker minimaal 0,3 omhoog. En dit blijft tot je volgende menstruatie.
    Als je twijfelt of je eisprong al geweest is kan je aan je baarmoedermond voelen of deze open (zacht en soppig) of dicht bobbel (als puntje van je neus) is. Open komt hij nog en dicht is hij al geweest en blijft tot je menstruatie.

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh dat zijn al twee voor, even afwachten.
    Kben ook voor, nu let k soms toch op wat ik schrijf..

Thee, als het 100% natuurlijk is, dus geen zwarte thee, is het dan ook niet goed? (Kruidenthee)

Rectaal is het beste Mogumogu...kwou er ook niet aan...gelukkig hoeft het nu ook even niet meer. Hopen dat het goed blijft gaan. Er zijn ook meiden die mond of oksel doen... maar soms is het dan dus minder nauwkeurig en minder goed je kaartje af te lezen later in je cyclus.......
    Gewoon doen meid, na een week ben je eraan gewend.

2 mei is dat dan je "12" weken echo? (dan ben je het nog net niet of wel?). Spannend, fijn dat je mannetje dan mee kan.

Deel Deze Pagina