Goedenmorgen dames. Yess blijf het leuk voor jullie vinden hihi En ook leuk dat jij en biancah maar 2 dagen schelen. Mijn ongi was gister al weer over, echt maar 2 dagen. Nu is precies vandaag over een week de start van de nieuwe vruchtbare periode, dus een dag nadat ik terug ben van disney haha. En nu lig ik alweer bijna klaar wakker in mn bed, al een week steeds zo vroeg!! Pfff.
Spannend hè, wel leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten Iemand een idee voor een naam voor ons besloten clubje? Kheb geen afmetingen gekregen,.. de gyn ging me ook helemaal niet vertellen hoe ver k was (beetje raar?) dat zou de volgende keer komen (hoezo?!) dus ff doorgevraagd en toen kwam er dus naar voren dat met laatste ongi 9wk3dg, qua formaat 8wk3dg, is toch wel fijn zoiets te weten!! Want ze zei eerst, je bent in je tiende week... pff dat klinkt wel heel ver dan! Als k zo een momentje heb, kijk k ff bij de clubjes... naamsuggestie welkom Angela, leuk trouwens Disney!! Vind het altijd zo magisch en leuk
Hey meiden, Ff snel een berichtje van mij! Als eerste ff Amona, schat... Wat een geweldig nieuws zeg!!! ben zo blij voor je! Hartje gehoord en zo!! En al 8 weken!! Meis, geniet ervan!! Biancah en amona thnx voor de uitleg over t temperaturen. Ben alleen nog niet begonnen. Vergeet t gewoon. Haha. Angela, Disney geweldig!!! Zo leuk, ben er 3 keer geweest waarvan 2 keer een weekend. Veel plezier!!! Maar dat gaat vast goedkomen.. Rosa, hoe gaat t meid? L89 Jaaa gewoon naar de volgende ronde meid.. Gezellig jij Angela en ik.. Komt goed! Haha. Fijne dag dames!
@mogumogu, jaa ik ben echt zo benieuwd naar disney haha. Gelukkig hoef ik alleen vandaag nog te werken van 1 tot 5 haha dus heb bijnaa weekend en idd met zn 3en naar de volgende ronde Het is wel grappig want ik keek net even in mn app daar zette ik mn menstruatie stop haha die is weer lekker weg na 2 dagen, en toen zag ik dus dat mn vruchtbare dagen ook 2 dagen eerder beginnen, de dag na disney haha. ben echt benieuwd, haha nu al dus bijnaa weer Wanneer is jullie ei deze maand ongeveer(Mogumogu en L89? mijne 30 april (haha als t goed is dan)!
Hee meiden Hier issie dan: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/zeurende-buikpijn-voor-nod-meiden-kletsen-vrolijk-verder.html
Ik heb even niet gereageerd. Het is soms wat lastig als jullie het over jullie rondes hebben. Ik voel me dan zo'n oude rot met mijn tig rondes aangezien we al 4 jaar bezig zijn waaronder 3 jaar mmm. Hierbij wat inhalen... Amona, hoe voel jij je? Ik heb een mooie duidelijke test gezien. Alsnog gefeliciteerd! Bianca, jij heb vandaag een echo gehad. Alles naar wens? Wel grappig dat Amona en jij maar 2 dagen schelen. Welkom Miepje. Zwaai naar de andere meiden! Over 2 nachten hebben we dan eindelijk de intake in DD. De arts weet al dat ik direct wil beginnen. Dat wil zeggen: 5 mei intake en ong 10/11 mei ongi = starten. Waarschijnlijk gaat het lukken! Ik ben zo benieuwd!
@Timon, hey meid wat fijn wat van je te lezen. We hebben een clubje geopend zodat er wat meer privé dingen gezegd kunnen worden zonder dat het openlijk online staat. Als het goed is heb je de uitnodiging ook gehad, maar ik heb geen idee of je wel mee wilt kletsen, wellicht is het te confronterend, net wat je hier boven zegt, veel meiden nog heel actief in hun rondes en nog geen MMM, en al 2 zwangeren. Kijk maar wat je doet. Wat fijn dat je waarschijnlijk na de intake zo vlot kunt starten. Het is bij jou dus ICSI in eigen cyclus of begint er net een nieuwe cyclus na de intake waardoor je met hormonen en zo kunt beginnen, of hoef je dat niet? Sorry heb er niet al te veel verstand van. M'n zus gaat misschien wel voor ICSI, maar die mogen misschien niet eens, teveel risico's dus de details heb k daardoor nog niet paraat Wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte, en hopelijk een prachtige uitkomst. Pijnlijke vraag, maar je eerste ICSI was het raak toch? Na hoeveel wk ging het toen mis? Hoop iig nu voor een plakbeeb en hoop dat jullie er ook met een goed gevoel aan beginnen. Liefs
Ha, toen ik mijn bericht had geplaatst zat ik denken dat ik laatst een uitnodiging had gekregen. Wakker!!! Lief dat je hier reageert. Ik zal een paar dagen na de intake ongi worden en mijn bedoeling is dus dan direct junk te worden. Omdat dit een heel nieuw traject is (follikels kweken, punctie, tp) moet ik het spuiten, etc ondergaan. Gelukkig gebruikt DD het korte schema en hoef je maar 2 weken ipv 4 (NL). We hebben een goed gevoel en gaan ervoor. Niet echt een pijnlijke vraag doordat het zo lang geleden is. Voortijdig getest en het werd donkerder. Op NOD 2 duidelijke strepen en heftig ongi. Kloteperiode geweest. Kijk maar in mijn album.