Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, oohh nee niet aangekomen nog? Wat wil je zelf? Wel balen zeg.

@chan, nee hoeft niet!

@girl, Okee dus het zou nog kunnen! Okee Meeen je niet:( balen meid:( hoe gaat het nu met je?

2. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @Angela; denk dat ik vanavond naar de Kruidvat rij.. Zo nacht als vannacht is ook niks :) dan weet ik het maar!

@girl; wat erg een mk! Hoe ver was je? En hoe gaat het nu met je?

3. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Rosa, het spijt me, ik ben weeeer vergeten wanneer je NOD is.... ik test misschien morgen, just in case!

voor de dames met onderbuikklachten: ik voel dat links, vlak onder mijn heupbot..... uitstralend naar lies. Herkennen jullie dat?

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, jaa dat is ook wel weer zo! Ik hoop het wel heel erg voor je! Wordt je het wel altijd precies op de dag zeg maar? Laat je het weten?

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    toen iik zwanger was zonder dat ik het wist (de dag dat ik ongi had moeten worden) voelde ik de bekende zeurende pijn. ik had dat elke maand wel. net als bij mn eisprong drie dagen rond die tijd. maar ik werd niet ongi. na 10 dagen heb ik getest en toen voelde ik eigenlijk de hele tijd die [ijn. die heb ik lang gehad. jhet oprekken van de baarmoeder. later kreeg ik steekjes in mn liezen.

nu heb ik al een paar dagen wat last van steekjes (dat heb ik nooit alleen toen in mn zwangerschap) en af en toe dat bekende gezeur in mn buik maar dat heb ik zowat elke maand wel...

het gekke is dat ik sinds mijn zwangerschap/bevalling en borstvoeding (15 maanden) geen zere borsten meer heb elke maand. heb ik helemaal niet meer gehad!!!vreemd...

ik ben benieuwd of het raak is deze maand. we willen heel erg graag een tweede. zijn pas net begonnen voor de 2e maar de eerste liet ruim 5 jaar op zich wachten!!!(we hadden geen probleem ofzo).

het kan dus wel een teken zijn!

6. Appels

Appels Niet meer actief

Dat mindf*cken... zo herkenbaar... :D

Enne.. pfff heb net ookal van me afgeschreven in het nod forum. Loop al de hele week met "ik word ongesteld" pijn rond. Vandaag is het zo heftig dat ik denk dat het er elk moment aan zit te komen. Maandag is mijn nod en ik weiger vóór die tijd te testen... haha.

Anyway dames.. Good luck...

Groetjes...

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mukkie, Oke dus die pijn komt je bekend voor, dat je die voor je nod had. Ik heb het namelijk ook zondag is me nod en nu heb ik al 2 dagen buikpijn en steken links en soms recht van me buik. maar ook gewoon uit het niets. Oke helemaa geen pijn meer in de borsten? Ik heb dat nu wel, doet echt zeer, als je ze aanraakt al. Ben wel blij dat je ook dingen dus hoort van dat het wel kan die pijn. Omdat jij het al meegemaakt heb en wij (of in ieder geval ik) nog niet.

Ik hoop dat het raak voor jullie is en anders snel.

@Mogu, okee dat is minder, want t doet zeer ook. ik heb dat sinds gister en ook steken erbij. Ik zit nog wel te twijfelen of ik al wil testen of niet. want mijn nod is zondag. haha en anders gewoon vanaf zondag.

8. Appels

Appels Niet meer actief

@ angelaa

Ja vervelend is het zeker.. Nog vervelender is dat het 2 kanten op kan. Ohw spannend dus ook voor jou! Maar heb jij die pijn vaker, zo voor je nod?
    Ik heb ook een testje liggen, maar wil echt wachten dit keer. De andere keren was t nega en werd ik de volgende ongie. Pfff.

Nou meid suc 6. Ben benieuwd!

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #109 Angelaa1988, 16 feb 2012
    Laatst bewerkt: 16 feb 2012
    @mogu, jaa dat is het ergste die 2 kanten haha. Jaa zeker spannend. Nee dit is echt de eerste keer dat ik zo'n buikpijn heb en soms die steken tussendoor. maar mijn nod is pas zondag. en ik ben nooit eerder dan de dag dat het gepland staat haha alleen later eventueel. ik heb ook testen liggen en ik twijfel echt wat ik moet doen.

en jij heb jij dat vaker?

Jij ook succes, zeker benieuwd;)

10. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Lieve meiden,

Net een testje gedaan van de Kruidvat, want vandaag is mijn nod.
    Helaas negatief..

Had wel gedacht dat het niet gelijk de eerste keer raak zou zijn, of hoe mijn vriend zou zeggen; schat ben niet zo goede scherpschutter..
    Maar toch had ik er stiekem wel een beetje op gehoopt.
    Heb wel de juiste klachten.. Het kon 2 kanten opgaan en helaas dit keer de verkeerde kant op :)! Laat die ellende nu maar komen kan ik lekker naar ronde 2 :D

@taart, morgen misschien testen! Spannend!

@angela, hoop voor jou een betere uitslag meid!
    Was inderdaad wel heel erg regelmatig, maargoed.. Nu dus even niet..

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, aahh nee toch:(, dat zou mijn vriend ook zeggen, volgende ronde hopelijk beter, komt goed. jaa het kon idd 2 kanten op gaan, je weet het nooit. dan mag het ook wel gelijk komen en idd dan lekker door naar de volgende ronde. Komt goed;). als ik meer weet laat ik je dat weten natuurlijk.

Maar komt bij jou ook goed hoor;) postief blijven we he:d

12. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @Angela; jaa kon twee kanten op gaan, maar ben nu wel rustiger nu ik het weet! Het is goed geweest dat ik heb getest!
    En laten we wel wezen er komt weer een klusperiode aan ;) ook niet verkeerd toch?

13. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ahhh Angela jammer! Maar ik zie dat je er positief tegenover staat!
    Laten we zeker niet vergeten te genieten van het "klussen":D
    Bij mij kan ongi ook elk moment doorkomen denk ik....Ik had vandaag ook een negatieve test. Maar we gaan er maar weer met volle moed tegenaan! ;)

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Volgens mij zit ik hier ook wel goed..
    Sinds vandaag ook een zeurende pijn in mn onderbuik. Hoef maar over mn buik te wrijven en dan doet het al zeer.
    Vorige keren was dat ook voor mijn NOD, nu is mijn NOD as zondag dus zou ik zomaar ongi kunnen worden. Voor de zekerheid vandaag een test gedaan; negatief.
    Ik denk ook niet meer dat dat veranderen zal voor zondag... of is die kans er toch?

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @nathalias, ik moet nog testen ik weet het nog niet, maar ik ben positief. Zondag is m'n nod en gister kreeg ik ineens buikpijn en vandaag ook, ook werd het net erger. Ik ga vanaf zondag testen want ik ben bang dat het met de gewone testen die ik nu heb te vroeg is om het hcg te herkennen. T zou misschien wel met die vroege zw test maar die heb ik niet.

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @chocoholic, mijn nod is ook zondag maar dit voel ik nooit nu al. Ik weet niet echt of het te vroeg is maar ze zeggen wel veel betrouwbaar testen is het beste vanaf hè nod. Je kan best eerder testen maar dan met de vroege zw test en niet met de normale denk ik, anders heet het geen vroege zw test. Ik ga het daarom dit keer vanaf zondag pas doen. Bij de vroege test zit er ook iets in wat het eerder herkent ofzo.

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aah zo.. ik heb het ook met een normale gedaan ja.
    Eerst maar eens zondag afwachten. Als er geen ongi komt, dan test ik nog wel een keertje denk ik.
    Pff.. zo verwarrend allemaal! Zeurderig gevoel voor/na NOD.. waarom houd mn lichaam me zo voor de gek? Ik weet het niet meer!!

18. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @chocoholic, jaa daarom ga ik ook doen. Het is zeker verwarrend, worden we voor de gek gehouden of niet. Dat is allemaal de vraag maar dat merken we t weekend of aankomende week;)

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nou, succes iig! Wel komisch dat wel allebei op zondag zitten :p Hopelijk 2 positieve testen dan maar haha!

20. Appels

Appels Niet meer actief

@ angelaa

Hmmz ok dus dan is het voor jou extra spannend, omdat je iets voelt wat je eerder niet had. Ja ik heb t wel eerder gehad. Ben sinds nov gestopt met de pil. Eerste maand zwaar gehad! Ontzettende pijn kon er niet van lopen. Kon wel janken. En de overige maanden tot nu eigenlijk elke keer wel pijntjes helaas. Heb geen " afwijkende" symptomen, waardoor ik durf te zeggen dat t nu raak is. Gewoon afwachten dus.

Je moet nog 3 dagen. Wel vol te houden of niet?
    Nou meid.. We zullen t horen ☺

Deel Deze Pagina