Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die gek wordt van het wachten! Ik heb nog 3 dagen voor dat ik kan testen en ik ben alles aan het analyseren! vorige week begonnen er steekjes in mijn onderbuik, op de dag dat de innesteling zou zijn.. gisteren en vandaag een paar keer een golf van misselijkheid en vandaag zijn mijn borsten enorm pijn gaan doen... maar dat laatste heb ik eigenlijk elke maand... Het is pas ronde 1, maar ik vind het toch erg spannend! Ik hoop dat ik dinsdag 2 dikke strepen heb!
@nonma; Welkom, je zit hier inderdaad helemaal goed! Spannend hoor, nog 3 dagen wachten! Ik had mijn nod gister, heb negatief getest. Vandaag nog steeds niet ongesteld. Maar ook mijn eerste ronde dus wie weet is mijn lichaam een geintje aan het maken met me en heb ik een langere cyclus ofzo??? Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje?
@Rosa, nee ik heb het niet meer geprobeerd, ben gister (3dagen eerder dan normaal) ongesteld geworden, maarjaa op samen naar de volgende ronde:d. Ik heb wel afgesproken met mn vriend dat ik me er minder mee bezig ga houden, want het maakte me toch wel zenuwachtig, alles was nieuw en wat nu enzo, maar nu weet ik dat wel, alles wel opgezocht en gevonden haha. Dus nu op naar een wat minder zenuwachtige volgende ronde haha. Ik ben ook begonnen aan Multi zwanger worden van etos, had eerst normaal de foliumzuur, maar toch over gegaan. Slik jij die ook of gewoon de foliumzuur?
@ angelaa, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik heb ook die pillen van de etos gebruikt maar ik kreeg een lange cyclus. Weet niet of het daardoor komt want nu zit ik ook op dag 41 maar dan zonder die pillen. @rosa, hoe is het bij jou? Getest? Hier nog niks. Moet als het goed is vandaag ongesteld worden. Heb ook zo'n gevoel dat het elk moment kan komen. Maar ik hoop natuurlijk dat ik morgen een pos test in mijn handen heb!
@Angela en chrony; Heb donderdag getest (negatief).. Daarna niet meer getest maar ook niet ongesteld.. Nu nog steeds niet!! Nee ik slik niet die multi zwanger worden, maar alleen foliumzuur! Zijn jullie ook aan het ovu testen? En Angela, begrijp dat je er zenuwachtig van wordt, dat wordt ik ook! Wil nu wel graag ongesteld worden of niet, maar dan een positieve test!
Denk toch dat hier de menstruatie in aantocht is. Vanmorgen wat bruinverlies gehad, nu niets meer. Maar ik verwacht dat het niet meer lang zal duren. Op naar de volgende ronde dan maar!
@rosa, oeehh spannedd meis hoop het echt voor je. nouu ik heb wel de 1e keer ovutest gedaan, maar doe ik denk ik niet meer, ik weet wel vn mezelf wanneer en hoe. dat merk ik heel goed. merk jij t ook goed? of niet? Jaa dat geloof ik graag, niet of wel idd. @chrony, oww echt waar balen meid. Maar komt goed, we gaan weer naar de volgende ronde, weer een nieuwe kans
@Angela; denk nu eindelijk ongesteld!! Joehoe! Had geen positieve test dus dan mag het van mij wel komen!! Ik merk het dus helemaal niet dus twijfel of het misschien interessant is om te gaan proberen.. @chrony; ahh jammer meid maar net wat Angela zegt, het komt goed! We gaan dus met ze 3e naar de volgende ronde !!
@Rose, Jaa dan wil je idd dat het gewoon komt. oke, maar ik denk zelf, als het misschien echt nog een tijdje gaat duren dat ik het wel echt ga gebruiken. om meer duidelijkheid misschien te krijgen. maar dat zie ik dan wel komt goed. We gaan idd met zn 3en naar de volgende ronde. en deze periode is zo voorbij hoor, voor je het weet zitten we daar alweer haha
@Angela; ja welja, tijd gaat super snel.. Zie ook al in me app wanneer ik het meest vruchtbaar en wanneer je kan testen volgende maand! Haha! Wanneer kan jij testen volgens je app? Vind het leuk op het forum! Hoor je de ervaring van andere! En we zijn allemaal met hetzelfde bezig.. Baby's!!!
@rosa, gaat zeker snel komt helemaal goed haha jaa ik heb oook een app, welke app had je ook alweer? Mijn vruchtbare periode begint 30 of 1 maart haha. Een van die 2 Ik vindt het ook een leuk forum, idd de ervaringen en omdat Nja zoals wij gelijk lopen en dat is ook leuk. Haha jaa baby's
Hey meiden, Heb ff snel door de berichten gescand, dus weet niet precies hoe wat.. Maar er zijn dus een paar van jullie ongie geworden.. Jammer maar met goede moed naar de volgende ronde hè!! *knuf* Hier vandaag mijn nod. Nog steeds niet ongie.. Maar goed, ik zit nog af te wachten dus, want het lijkt alsof het elk moment door kan komen. Maar dat heb ik al twee weken lang... erg vervelend.. Ik hou jullie op de hoogte uiteraard! Verder.. moet ik ff kwijt dat ik gisteren naar het ATWT farewell event ben geweest!! In 1 woord GEWELDIG!! Had het niet willen missen. Was wel janken hoor.. wordt wel ff een gemis.. raar hoe zo een soap deel van je leven uit gaat maken... Nog fans hier? Groetjes!
@mogumogu; ahhhhhhh wat super vet!!!! Ja ben zeker fan.. Laatste tijd werk ik tot laat dus is het iets veranderd maat check het wel altijd even.. Maar super vet hoor!! Waren er ook nog acteurs zelf?? leuke dusty ofzo.. Haha @Angela; mijn vruchtbare periode begint ongeveer 1 of 2 maart denk ik.. Spannend wel mazzel want eind feb is mijn mannetje in het buitenland!!
@ rosa Jaaaa t was echt gaaf!!! Oude Lily, Holden, Henry, Katie, Brad en jahoor Dusty waren er!! Van Dusty was t niet bekend dus dat was een leuke verrassing. Ik heb ze allemaal goed kunnen zien, had goede plaatsen. Het was erg bijzonder om met hun erbij naar de laatste 2 afleveringen te kijken. Ja, ik nam t altijd op, kon niet zonder. Erg jammer dat het voorbij is. Ik ga t echt missen. Het staat hier nu op, ookal heb ik het al gezien. Hahaha. Echt een topsoap!!
@mogumogu; Ahhh echt heel leuk! Had ook heen gewild!! Haha te laat! Fijn dat je het zo leuk heb gehad! Hoe is met jou al ongesteld?? Of heb je leuk nieuws?
Jaaa ckers!! Heb genoten! Nou me nod was maandag. Nog niet ongie alleen bruinverlies. Weet dus niet zo goed wat ik moet denken. Zit gewoon af te wachten.
@angela, Ik had 3 dagen voor de nod getest geloof ik.. die was nega.. Heb vandaag inmiddels wat rood.., maar het zet niet echt door. Dat heb ik normaal dus nooit. Na het bruinverlies, gaat het de volgende dag meteen vloeien. Maar goed, ik ga gewoon uit van een menstruatie, dus helaas ga ik ook door naar de volgende ronde... Hoe is het verder met jou?