Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #161 Angelaa1988, 22 feb 2012
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
    @mogumogu, aahh balen:( maar idd volgende ronde weer;).
    Had ik ook na bruinverlies en toen de dag erna kwam het.

Met mij is het ook goed;) onderweg naar de vOlgende rOnd, die begint aankOmende week alweer, over een week precies geloof ik. Dus ik ben er klaar voor haha. Hou me cyclus goed bij en slik multi zwanger worden. Dus hoop dat het gaat lukken;).
    Voor de rest druk met werk(werk in de kinderopvang) en vrijdag naar de huishoudbeurs, en t weekend een bruiloft haha dus lekker druk.

En met jou verder ook?

@rosa, hoe is het met jou verder? Al aan t verheugen op
    De volgende ronde hihi;)

Liefs;)

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, mijne ook die tijd van 1 maart. Spannend haha;)
    Ohh spannend en mAzzel idd;)

3. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @angela; alles gaat goed hoor! Ga zondag naar de huishoudbeurs.. Had graag ook even een kijkje genomen op de negenmaanden beurs maar ben met me moeder en die heeft geen idee waarmee we bezig zijn en wil ik graag zo houden! :)
    Ik moet zaterdag werken (werk in het ziekenhuis) dus ben ook lekker druk de komende tijd.

Ben inderdaad ook klaar voor de volgende ronde! Spannend!! :)
    Wie gaan er nog meer de volgende ronde in met vruchtbare dagen begin maart?

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Rosa, okee mooii:) echttt leuk de huishoudbeurss, ik gaa morgen:d. en ook naar de 9maanden haha:d mn schoonmoeder vindt het ook leuk en zij hoeft het niet te weten want ze weet het toch wel haha:p.

Okee dat is ook een mooi beroep:) en wat doe je als werk in het ziekenhuis? nja welke afdeling zeg maar? Dan zal het idd wel druk zijn jaa:).

haha mooi gaan we samen door naar de aankomende ronde:d, leuk;).

Ik zie trouwens dat je uit uitgeest komt? ik kom uit purmerend en mn familie woont in castricum en heiloo:). dus wel dicht in de buurt;) haha.

5. Appels

Appels Niet meer actief

@ Rosa en Angela,

Ik zie dat ik een reactie naar Angela verstuurde terwijl hij voor Rosa bedoeld was. Rosa vroeg of ik al had getest en ik gaf Angela antwoord!! Hahahahah..Sorry hoor, weet niet waar ik was met mijn gedachten...:)

Het maakt niet uit ook, we praten gezellig met zijn allen toch!

Het gaat hier verder wel ok. Inmiddels is mijn menstruatie goed doorgekomen... next round... ga er vanuit dat 20 maart mijn nod is.
    Verder druk.. ik werk niet, zit op school. Hoop te doen, o.a een beleidsnotitie opstellen... en allemaal betogen ensow.. Bleh! :( Maar, zal wel goedkomen. Hier geen plannen voor het weekend... t huishouden, schoolwerk en natuurlijk lekker met me kleine meid knuffelen!!

Groetjes!

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Dag dames,

Mijn cyclus is me niet duidelijk....al een keer 38 en 42 gehad en daarna heftige bloedingen.
    Nu zit ik dag 35 en heb al ongeveer een week een zeurderige buikpijn, alsof mijn menstruatie eraan komt. Maar er komt niks. Ik moet vaak plassen en houd volgens mij 10 liter water vast.
    Mijn test was negatief van de week.....ik wacht nog een aantal dagen...

groetjes

Marloes

7. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, Jaa dat dacht ik wel al haha maar ik dacht ik stuur gewoon terug;). geeft niet. daarom;) gezellig:D.
    okee dus je gaat mee naar de volgende ronde. als t klopt allemala is bij mij de 17e mijn nod. maar dat weet je ook nooit haha. okee dus lekker druk met school bezig, moet ook gebeuren;)

ik gaa morgen naar de huishoudbeurs, zaterdag bruiloft en zondag ervan bijkomen haha en dan nog t huishouden:p.

Fijn weekend en idd lekker knuffelen met je kleine meid;)

8. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hee meiden!
    Vandaag lange dag gehad! Kindje van mijn vriendin is weer opgenomen! En jawel in het ziekenhuis waar ik werk.. Gaf me wel even de gelegenheid lekker te knuffelen met hem in mijn pauze!

Morgen werken en zondag huishoudbeurs! Was het leuk Angela? Nog tips? Haha

En mogumogu schoolwerk.. Ach soms verlang ik er wel eens naar.. Vind fulltime werken, huishouden en man en dan nog tennissen en zumba dansen. Best druk! Ergste is nog dat ik ook 13 uur per week reis om überhaupt bij mijn werk te komen.. Maar ach werk is het waard!

We gaan Iedergeval gezamenlijk naar de volgende ronde en hopelijk allemaal een positieve test! Spannend!!! :)

9. Appels

Appels Niet meer actief

@ Angela
    Jaa, hoort r zeker bij... Alleen soms denk ik waar ben ik aan begonnen, het is best zwaar en afzien. En ik moet nog 3 jaar, maar komt goed!
    Hoe was de huishoudbeurs? Nooit geweest, wat is daar allemaal te zien?
    Fijn weekend en veel plezier op de bruiloft!

@ Rosa
    Haha, ja nou ik ben alweer klaar met dat schoolgebeuren. Zoals ik aan Angela aangaf soms denk waar ben ik aan begonnen? Als ik thuiskom heb ik me huishouden en me kleine meid. En als zij dan op bed lig, kan ik aan mijn studie zitten. En dat bijna elke dag. Ik wil na half 8 gewoon lekker bankhangen en nergens aan denken! Haha. Maar jaa ik weet waar ik t voor doe!
    Ja ik geloof best dat je t druk hebt, als ik dat zo lees! Zumba, gaaf. Ik doe het ook op de sportschool, naast cardio en andere groepslessen. En dan ook nog tennis.. Sportief! Wat voor werk doe je?
    En wow 13 uur is nogal wat, dan moet je t wel naar je zin hebben.

Zoo en dan nu ff terug naar het topic, haha. Inderdaad we gaan naar de volgende ronde! Hoop echt op een roze maand voor ons allemaal! Hebben julllie dat trouwens vaker die buikpijn zo ver voor je nod? Ik loop er echt 2 weken van tevoren al mee, erg vervelend...

Fijn weekend!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Rosa, aahh meen je niet:(, ernstig? ja dan kan je idd in je pauze even langs.
    Gister nog lekker gewerkt? en jaaa vandaag ga je naar de huishoudbeurs:D, ik ben vrijdag geweest en het was echt super:D echt heel erg leuk, ben wel door de 9maanden hal gegaan maar dat moest gewoon haha, maar me schoonmoeder weet toch dat ik kinderen wil, haha en toen zaten we een broodje te eten en toen vroeg ze het gewooon aaa:p zijn jullie er mee bezig hahaha, geweldig! en gister had ik een bruiloft, was leuk:) en op de heenweg reed me schoonzusje met ons mee en toen vertelde zij dat ze ook voor een kindje gingen, Echt nog leuker:d ik ben in de vruchtbare dagen 29/1maaart en zij 5/6maart echt toevallig, dus t zou wat zijn als t echt mag hihi, maar dat weet je toch nooit:p. Maaar goed het was dus erg leuk haha. nu bij komen van t weekend, en dus lekker niks doen.

@mogumogu, Jaa school kan soms echt niet leuk zijn, en idd wat je zegt dat je denkt waar ben ik aan begonnen, wat doe je voor opleiding? nouu hoop dat het snel gaat voor je;). Jaa de huishoudbeurs was echt super:D ze hebben er echt van alles wat je ken kopen, van tuperware bakjes tot elektrische apparten, snoep, sieraden, kleding, alles. was echt leuk:d

haha jaa en deze week begint mijn periode alweeer:d, rond de 28e, en dan is de eisprong de 2e:d yes;) en jullie? Nee eigenlijk nooit, afgelopen keer was t mn eerste keer. dat is ook vervelend want t doet ook echt pijn!

11. A023

A023 Nieuw lid

26 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ik heb jullie afgelopen week gevolgd met dezelfde klachten...
    ook een test gedaan en helaas negatief met gevolg dag erna volle menstruatie (teleurstelling). Ik vind het leuk te lezen dat jullie er ook zo mee bezig zijn....

X

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Dames:D,

@A023, Oohh balenn:(, had ik ook afgelopen keer. in welke ronde zit jij? Ik ga naar mn 3e ronde en deze week is mn vruchtbare week! :d. jaa wij hier zijn er ook veel mee bezig haha

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hallooo dames:d,

Hier ben ik weer eventjes haha.
    deze week begint bij mij mn vruchtbare dagen weer;)
    Om precies te zijn vandaag, dus wordt weer spannend haha, maar ga me er minder mee bezig houden dan voorheen:p tenminste dat probeer ik dan!

en hoe is het bij julllie?

Liefss xxx!

14. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Hoi meiden,
    @ angela, ja wel een beetje ernstig kindje was uitgedroogd. Maargoed hij is weer naar huis :)

Gister huishoudbeurs, had zoooo graag naar de negen maanden beurs gewild! Maar helaas niet gebeurd! Zag wel de nieuwe kleur kinderwagen van stokke staan in een boekje! Vinden jullie ervan?

Vandaag manlief weer thuis gekomen na een paar dagen weg..

Deze week weer werken.. Jullie ook een leuk weekend gehad?

Heb zin in me tweede ronde, hoop er minder mee bezig te zijn dan vorige maand! Maar betrap mezelf alweer.. Zat vandaag zelfs naar een woezel En pip babypyama te kijken!!!!!!! Was wel kraam kadootjes aan het scoren maar wou deze niet kopen om vervolgens weg te geven.. Was veel te leuk..! Pff sla ik door haha??!

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, oohh jeej dat is idd niet goed nee:(, maar gelukkig wel weer naar huis! Jaaa de huishoudbeurs was leuk hè:) jammer dat je niet naar de 9maanden kon maar dat komt nog wel hihi;). Jaa bij woezel en pip hadden ze weer allemaal nieuwe en ver leuke dingen haha. En nee de nieuwe kinderwagen had ik nog niet gezien van stokke, daar kijk ik eerlijk gezegd ook nog niet naar hihi:p

Wel mooi dat je vriend weer thuis is:) gezellig. Jaa ik ook weer werken, morgen wel weer lekker dagje vrij haha. Maar dat is altijd lekker tussendoor;). Ja heb zeker een druk en leuk weekend gehad, zaterdag een bruiloft gehad dus was erg leuk maar heel leuk:) en voor nu haha me vruchtbare week begint weer dus komt verder wel goed de week;). En hoe was jou weekend?

Neee nog niet kijken naar spulletjes haha alleen naar dingen die je nodig heb idd voor een kraam kado haha maar niet voor jezelf:p tenzij je hem al hebt haha. Dan wordt je weer zenuwachtig enzo:p

Liefs xx:)

16. Appels

Appels Niet meer actief

@ Angela
    Ik studeer hbo sociaal juridische dienstverlening. Het zal wel goedkomen hoor, de tijd gaat snel genoeg. Oh Okee grappig, misschien moet ik volgend jaar ook eens gaan. Haha.
    Nou spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is deze maand! Hier kan ook weer geknuffeld worden! Als t goed is zo/ma m'n ei. Als tie wil springen natuurlijk. Doe jij aan ovutesten e.d.? En die pijn is echt vervelens idd, en t lijkt alsof t hier nu al begint. Zou t nog t ontpillen zijn? :(

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, de tijd gaat heel snel en ik hoop ook dat t raak is!! Maar nu vraag ik me 1ding af, klussen jullie in deze periode nou elke dag of gewoon om de dag?

Ik hoop dat die bij jouw ook raak is;) ik ga duimen voor je;)
    Mijn ei is vrijdag/zaterdag! Maar dat merk ik gauw want ik voel hem altijd duidelijk. Wanneer ben hè gestopt met de pil? Als t nog niet zo lang geleden is zou dat kunnen. Maar dat verschilt ook!

Liefs, xx

18. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Hallo Dames,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en sinds afgelopen maandag een raar gevoel helemaal onderin mijn buik. Alsof ik ongesteld moet worden. En dat moet ik pas over anderhalve week. Kan dit een voorteken zijn van een eventuele zwangerschap?

Groetjes, Julie Ann

19. Julie Ann

Julie Ann Lid

24 feb 2012
    43
    0
    0
    pedicure
    Overijssel
    Hallo Angela,

Het is beter om de dag te klussen. Zo zorg je ervoor dat het zaad niet uitgeput raakt. In de dagen voor je eisprong en natuurlijk tijdens je eisprong regelmatig vrijen.

Succes.

Gr. Julie Ann

20. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Julie ann, het zou misschien wel kunnen, maar is misschien wel erg vroeg. ik zou het even afwachten.

Okee dus om de dag is t beste en op de dag zelf en de dag ervoor extra:p

Dankje jij ook!

Deel Deze Pagina