Hoi meiden, Ik kom net van een verjaardag en daar sprak ik een zwanger vriendinnetje. Zij heeft 24 uur per dag een zeurende pijn in haar buik, maar ik niet! Ik eigenlijk alleen nog in de avond. Moet ik me zorgen maken? Of verschilt dit per persoon? Ik ben benieuwd hoe vaak jullie last hebben van die zeurende onderbuik. Thanks!
Vaak begint het bij mij pas in de loop van de middag. En dan gaat dat door tot savonds als ik naar bed ga..
Hier ook in de loop van de dag tot ik naar bed ga. Heel zwaar gevoel onder in m'n buik, niet lekker. Maar vandaag lekker een dagje niet
Bij mij gaat het af en aan. Vaak de eerste keer rond de middag en ik voel het ook vaak als ik savonds in de zetel zit
ik heb het ook de hele dag door. voel het eigenlijk altijd, maar ik word er niet wakker van. gewoon zo'n zeurderige vage pijn, niks bijzonders verder. las laatst ergens dat dat juist een goed teken is, omdat dan je baarmoeder oprekt ofzo??
Ik heb het bij vlagen... Of althans... Dan ben ik me er bewust van. Ik ben de laatste weken zo ziek geweest van de misselijkheid en brandend maagzuur, dat dat misschien de overheersende klacht was. Vanochtend voelde ik me echter iets minder misselijk, maar valt me op dat ik wel weer dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik heb... Ik ga er eens op letten hoe lang het aanhoudt... Hebben jullie ook een beetje dat dat zeurderige gevoel uitstraalt naar je onderrug?
ik heb het juist niet zo..had het eergisteravond toen trok het van mijn bil naar mijn been..(bovenbeen) en een zeurdirig gevoel..nu al 2 dagen niks..maar goed mijn zusje had helemaal geen last van haar buik..alleen misselijk..dus ja het verschild geloof ik..
Hier dan wel, dan niet. Symptomen veel of weinig zeggen niets over het wel/niet goed gaan van je zwangerschap. Iedere vrouw reageert anders op de zwangerschap en de hormonen.
Zegt denk ik niet zo veel hoor. Ik heb het ook met vlagen. Ik heb het alleen een volle week gehad, een week voor mijn nod. Daarna pas weer met 7 weken zwangerschap, een aantal dagen en dan alleen savonds en snachts. En gister had ik weer ff een zeurend gevoel. Ze zeggen vaak ook, dat je er minder last van hebt als het niet je eerste zwangerschap is, vanwege dat je baarmoeder al vaker is opgerekt geweest. Ik kan mij herinneren dat ik het bij mijn oudste veel heftiger had, als de zwangerschappen daarna.
Ik had het dus niet de hele dag en eergisteren wel een prachtige echo met een minibaby met een kloppend hartje. Het zegt dus gelukkig helemaal niks. Ik heb me onnodig zorgen gemaakt. Maar dat vriendinnetje keek me echt aan van 'oooh, heb jij niet de hele dag last???'. Ik schrok ervan!
Bij mij wisselt het ook heel erg. Maar toch geregeld ook wel echt steken in mn onderbuik. Dacht steeds dat t mn blaas was, want ook vaak als ik moest plassen.. maar het is toch echt mn baarmoeder. Hebben meer meiden dit? dus niet dat zeurende ongi gevoel (wat ik soms ook heb), maar echt lage steken.