Hoi meiden! gister nacht ben ik erg geschrokken! ik viel pas tegen 3 uur in slaap, en werd toen om 4 uur wakker met flinke krampen bij mn baarmoeder, ook mijn borsten deden ineens geen pijn meer (en dit heb ik echt al vanaf t begin) dus ik was heel verdrietig ik dacht nu ga ik het verliezen.. naar toilet geweest maar er kwam nix, ik ben toen toch weer in slaap gevallen en rond 6 uur werd ik wakker, geen buikpijn meer en wel weer pijnlijke borsten toen was ik weer gelukkig verder is het gister heel de dag goed gegaan.. wat is dit? is dit herkenbaar? kben nog n beetje onzeker
Had ik ook bij mijn dochter in het prille begin. Ik heb toen ook een paar keer gedacht "nou ben ik het kwijt!!". Maar inmiddels is ze alweer een jaar. Wat het precies is weet ik niet, denk toch je banden die voor het eerst gaan oprekken, of de groei van je baarmoeder. Bij de 2de heb ik het helemaal nietzo heftig.
Ik heb van week 4 tot 6 gruwelijke buikpijn en rugpijn gehad. Zo erg dat ik dacht, dit is einde oefening. Ook kwamen mijn borsten en gingen mijn borsten. Je wordt er enorm onzeker van, maar het hoort er echt bij.