Zeurende buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur30, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, jippie! Ben heel blij maar kan het bijna nog niet geloven. Ik heb alleen sinds vorige week donderdag best veel last van zeurende buikpijn. Herkent iemand dit? Ik ben zo bang dat er iets mis is...

Groetjes,
    Fleur

2. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    GEFELICITEERD, Fleur! :D
    Geniet ervan!

Maak je GEEN zorgen om die zeurende buik, ik heb er ook last van gehad!

x

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ook! Geen zorgen maken hoor, is wrsch. je groeiende baarmoeder dat je voelt.

4. Hartstikke gefeliciteerd!
    Die buikpijn hoort er inderdaad bij! Gaat na ongeveer de 12de week wel weer weg.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou fleur ik heb er ook last van, ben wel blij dat het weer over gaat. het helpt niet echt voor je onzekerheid al die buikkrampen. maargoed. er zijn meerdere juni mama's die er last van hebben. ANdres klets je daar toch ook gezellig mee.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Yep hier ook een met buikpijn, weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben en vind het toch allemaal een beetje vreemd. Hoort er gelukkig bij anders zou ik me echt zorgen gaan maken.

Liefs,
    Duveldraakje

7. Angel Eyes

Ik heb je al gefeliciteerd maar nogmaals. dat ene topic is echt vruchtbaar he haha

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb je al gefeliciteerd maar nogmaals. dat ene topic is echt vruchtbaar he haha[/quote:2557cl3x]

Het is inderdaad een zeer vruchtbare maand geweest :D

Liefs,
    Duveldraakje

9. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo meiden,

Iedereen Gefeliciteerd die ook zwanger is. Wat leuk zeg, zoveel juni mama's, gezellig!

Bedankt voor al jullie snelle reacties!

Ben "blij" te horen dat die buikpijn er dus een beetje bij hoort helaas. Hopelijk is dat over een paar weekjes verdwenen... Ik denk telkens als het maar geen miskraam wordt of zo met die buikpijn, dat hoop ik niet mee te maken maar dan krijg je ook bloedverlies toch?

Groetjes,
    Fleur

10. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik maak me een beetje zorgen nu...

Ik had gisteren nog steeds zeurende buikpijn, heb toen voor de zekerheid nog een testje gedaan en had daarvoor de urine opgevangen in een bakje, uitslag was weer zwanger. Maar er zat iets raars in de urine, een lichtkleurig draaderig, vlokkerig, weefselachtig iets... Dit zal toch geen miskraam zijn geweest? Dat gaat toch altijd gepaard met bloedingen of niet? En het gekke is mijn buikpijn is sinds vanochtend verdwenen... Wat moet ik hier nu van denken? Heb echt het idee dat het voorbij is of zo...

Groetjes,
    Fleur

11. Angel Eyes

lieverd, ik weet hoe je je voelt. maak je niet al te druk.
    dat weefselachtige spul kan best een vlokje geweest zijn. vraag me niet wat het is, dat lees ik hier vaak. dat schijnt normaal te zijn.
    en inderdaad jah een miskraam is met bloed.

Ik heb de ene minuut best veel kramp, en de volgende minuut voel ik ook niks meer. Voor ons zijn nu de rotweken aangebroken. komen we hier doorheen. we zullen heel veel voelen. maar ik denk dat we veel hebben aan de ervaringen van de meiden hiero die al zwanger egweest zijn.

12. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    gefeliciteerd hoor! :D
    er is over buikpijn meer tevinden! ik had er ook al eens naar gevraagt! kreeg veel reacties dat dat er bijhoorde en dat het geen kwaad kon! gewoon genieten van je zwangerschap!

13. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Dank je wel Monique! Heb inderdaad al meer gelezen over die buikpijn dus dat zal er wel gewoon bijhoren maar dat andere in mijn urine vond ik toch echt raar.

He Angela, ik weet het ik maak me veel te druk, ik voel me echt zo onzeker. Ik heb me al zolang verheugd op zwanger zijn en nu ben ik helemaal emotioneel. Maar jij hebt daar dus vaker van gehoord, dat stelt me wel een klein beetje gerust. Ja we zitten samen in hetzelfde schuitje he. Geduld moeten we hebben. Wanneer heb jij je eerst echo? Ik op 25 oktober, ben dan zeven weken.

Groetjes,
    Fleur

14. Angel Eyes

nou bij mij is het een beetje raar gelopen allemaal, ik heb nu al zon 6 weken buikpijn. en aangezien ik vorig jaar twee cystes had aan mijn eierstokken heeft mijn huisarts me doorgestuurd naar de gyn, deze afspraak heb ik voor 10 oktober staan, aanstaande dinsdag dus. deze afspraak is gemaakt zonder dat ik wist dat ik zwanger was.

daarbij had ik vorige maand maar anderhalve dag ongi, ik vermoedde toen een innesteling, maar na twee negatieve testen, tot een week later heb ik me erbioj neergelegd dat ik niet zwanger was. mede daarom dacht mijn HA ook aan cystes.

nu heb ik dus dinsdag een inwendige echo, en dan gaan ze meteen kijken of ik 4 of 8 weken ver ben. heel gek allemaal. het kan twee kanten op gaan.

een dag of zes voordat ik positief testte ben ik verschrikkelijk over mijn nek gegaan. toen was ik theoretisch 3 weken zwanger. lijkt mij een beetje vroeg om al misselijk te zijn. om eerlijk te zijn heb ik ook het vermoeden dat ik al verder ben dan 4 weken.

maar je druk maken hoort erbij hoor, ik doe wel stoer maar maak me ook druk. ik probeer reeel te blijven, en ondertussen ben je dolblij.

maargoed even een paar weekjes doorkomen en dan kun je wat beter ademhalen.....

haha lang verhaal maarja

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Zelfs tijdens de echo had ik die zeurende buikpijn. Had het al dagen. Toch klopte het hartje en was er niets vreemds te zien. Heb het bij vlagen nog steeds, maakt altijd weer ongerust. Toch probeer ik het te relativeren. Inderdaad geen bloed, goed nieuws. Jezelf gek maken helpt niemand.

16. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!

hier t zelfde hoor, heb ook buikpijn gehad en dacht ook echt dat t mis zou gaan maar nee hoor< hoort er allemaal bij, geniet er van!

Deel Deze Pagina