Zijn er zwangeren die nog regelmatig uitgaan? Ik wil zaterdag graag weer een keer uit, dit kan toch geen kwaad?? Ik voel me dan wel een beetje bekeken als ik in zo'n discotheek sta met zo'n dikke toeter
Waarom niet? Als jij daar zin in hebt, moet je dat gewoon doen... Ik moet er zelf niet aan denken... Ik die rook, herrie aan mn hoofd, tot laat op moeten blijven. Maar ja daar heb ik ook last van als ik niet zwanger ben hoor hahaha In ieder geval een hele fijne avond
Nee, ik moet er nu echt niet aan denken. Ik ben erg gauw moe en ik heb absoluut niet de behoefte om in de drukte te gaan staan en in de rook. Veel liever nodig ik mensen bij mij uit om samen te kletsen, spellen te spelen, muziek te maken etc... Of we gaan naar vrienden toe. Voor mijn zwangerschap ging ik nog wel eens eropuit naar een cafetje of discotheek. Nu staat mijn hoofd er echt niet naar. Maar doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. Luister wel naar je lichaam, dat is wel belangrijk. Geniet gewoon van je leven en laat je niet tegenhouden door anderen.!!
Ik vond die dreunende muziek een verschrikkelijk gevoel in mijn buik. De rokende en duwende mensen om mij heen vond ik net zo vervelend. En ik heb mijn kindje de dagen erna nauwelijks gevoeld. Wij zijn naar een feest geweest toen ik 24 weken zwanger was. Geen succes dus...
Ik ben ook een enorme discoganger ging normaal iedere week naar de discotheek maar eerlijk gezegd vind ik er nu niets meer aan .... niet omdat ik moe ben of de rook me stoort maar puur en alleen omdat het gewoon niet goed voelt , je staat er toch met het idee dat je zwanger bent ik weet niet , moeilijk uit te leggen maar als jij je er goed bij voelt zou ik niet weten waarom niet
zo zit ik dus ook te twijfelen.. in december is er een optreden van intwine in paradiso amsterdam.. eigelijk wil ik daar heel graag heen.. er zijn ook zit plaatsen dat scheelt.. hopelijk ben ik nog fit genoeg dan.. ben nl in feb uitgerekend..
Ik ben ook een keer uitgeweest begin van mijn zwangerschap, werd helemaal gek van harde muziek en stond te duizelen.. Voor mij nu niet, vind zo een feestje wel erg leuk maar kan het niet meer zolang volhouden.
als je zin hebt ga je gewoon je ziet wel hoe je (jullie ) je voelen toch je kunt gauw genoeg naar huis en je weet het dan voor de volgende keer wij hadden hier feestweek en heb me bijzonder goed vermaakt maar ja tis persoonlijk kuzz anita
Wij gaan ook nog gewoon uit. De baby dans dan heerlijk mee haha. Hij is dan wel een stuk drukker maar net als de skihut enzo zit er niet meer in maar gezellig naar de kroeg heerlijk ook al is het nu zonder sigaretten en drank
ik zou het zelf nooit doen, straks krijg je met die drukte een elleboog in je buik, ja en al die rook is ook niet lekker. ieders moet het zelf weten, maar ik heb nooit dingen gedaan tijdens m'n zwangerschap die niet goed waren, wat ik er dan zelf van vond he, sommigen gaan ook rustig skieen ik vind dat ook wel een risico.
ik heb geen zin om uit te gaan, ik vind het nl (nog steeds)erg moeilijkt om uit te gaan en dan helemaal niks te drinken... Alcohol is niet perse nodig maar toch als ik elke week uit zou gaan heb ik er meer moeite mee dan als ik thuis ben...... Zo heel af en toe ga ik nog wel eens uit maar dan naar wat rustige cafe's
Ja, maar dat zijn uitlaatgassen ook. Je kunt toch moeilijk negen maanden binnen gaan zitten. Niet dat ik het roken wil promoten hoor, ik rook zelf ook niet, maar als je een keertje uit wilt gaan dan lijkt me dat niet zo'n probleem. Als jij je er goed bij voelt denk ik niet dat het veel kwaad kan.
Ik ben niet meer geweest toen ik zwanger was, vanwege de rook, de drukte enne... omdat ik me nou niet echt prettig voelde in die dikke buik ... Niet 'uitgaans-prettig' iig
gewoon lekker doen waar jezelf zin in hebt, als jij een keer de behoefte heb om lekker even weg-uit te gaan, lekker doen..geniet lekker van je leven-zwangerschap....en bovenal blijf dat ook doen, want buiten het feit dat je straks moeder(echtgenoot) bent blijf je ten alle tijde ook vrouw... groetjes smoekie
Nou ik ben lekker geweest! Het eind van de avond lekker op een barkruk gezeten en tijdens het lopen/dansen mijn handen voor mijn buik gedaan omdat ik het toch een beetje eng vond.
Nou alleen thuis zitten is ook slecht voor je. Ga lekker genieten en lekker je buik schowen. Overigens van 1 avondje in de rook staan kan ik me niet voorstellen dat je daarmee je kind kwaad doet. Dan moet je de hele dag met een mondmasker rondlopen en wat voor kwaad kan het om lekker uit te gaan, wat te kletsen, dansen en te drinken(uiteraard een sapje)..? Als je het kan doen moet je het lekker doen is mijn advies. Ben vorige week ook uitgeweest naar de kroeg en had nergens last van. Bij mijn 1ste dochter ging ik vaak tijdens de zwangerschap naar de kroeg, film en zelfs een paar keer concert en 4x musical. Volgens mij is ze niet doof alhoewel ik soms nog wel eens twijfel als ze eigenwijs doet
ligt er ook maar net aan hoe ver je bent... harde muziek kan weeen opwekken. In het boek veilig zwanger wordt het ook afgeraden. Ik zelf kreeg nooit genoeg van feesten maar nu denk ik stel er breek ruzie uit en je moet er net maar ongelukkig tussen staan. En wat dan ook heel belangrijk is als je gaat om goed naar je lichaam te luisteren, ben je moe dan ga je naar huis ook al is het zo gezellig en ik persoonlijk zou dat al niet kunnen ik ging vroeger altijd als laatste naar huis. succes groetjes kimberly