Ontsluiting 34wk

Discussie in 'De bevalling' gestart door SnoepTomaatje, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 SnoepTomaatje, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
    Hai!

Ik heb vorige week heel de week aan weeën remmers gelegen, daar mijn kleine puk al wilde komen :$ Op maandag zette het écht door (ook slijmprop verloren) en had ik een cm ontsluiting, en dachten ze dat ik ging bevallen.

Gelukkig heeft dat niet doorgezet en mocht ik vrij rap daarna naar huis.

Nu blijf ik alleen die krampen houden als in het ziekenhuis (dat ze dachten dat ik ging bevallen) alleen krijg ik er geen harde buik bij (kreeg ik in het ziekenhuis ook niet echt) ze komen ook niet echt regelmatig, maar houden me toch wakker en niets is prettig om te doen.

Zojuist werd ik ook weer enorm misselijk ervan en heb ik wel een menstruatie achtig gevoel weer in mijn buik. De rest van de kramp zit voornamelijk in mijn rug.

Als ik google op voor-weeën dan kom ik alleen maar uit op dingen waardoor je ontsluiting krijgt, maar niets waarbij je al ontsluiting heb.. heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid ik zou voor de zekerheid toch weer bellen naar je gyn/verloskundige

als je nu weer van die weeen hebt, wie weet heb je wel rugweeen??

en je lichaam kan je soms ook leeg maken(spugen/diaree) voor de bevalling..

ik zou echt bellen al is het maar om het te melden, maar zowiso om niet zeker te weten dat de beeb er nu wel echt aan komt..!!

3. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouja heb het sinds Maandag, en mocht alleen bellen als ik om de 5min een harde buik kreeg. Zojuist even onder de douche gestaan met mijn rug, dat hielp heel even.

Het voelt nog steeds hetzelfde als in het ziekenhuis, en toen was er steeds niets op de ctg te meten en hebben ze mij naar huis gestuurd. Met wat ik nu voel "kunnen ze niet zoveel" en ik zou het verschil echt wel voelen als het echte weeen zijn.

Daarom dacht ik: Ik open maar een topic, wellicht hebben jullie herkenning of ervaring en weten jullie wat ik ermee aankan.

Deel Deze Pagina