Ben naar mijn berekening nu 7 of 8 weken zwanger. Over 1,5 week echo dus dan wordt de exacte duur bekend. Mijn symptomen bestaan uit - Misselijkheid, de hele dag door - Grotere borsten, pas me bh's gewoon niet meer - Lage rugpijn - Slecht kunnen slapen, veel nachtmerries - Vermoeidheid - Geen fut hebben om uberhaupt iets aan te pakken wie kent het en wat zijn jullie tips en trucs om ermee om te gaan. Vooral de misselijkheid is enorm, wc schoonmaken, wordt ik niet vrolijk van, de douche evenmin, de hond kan ik niet uitstaan, eten koken is een ramp want voor je het weet hang ik boven het toilet. Hier zoek ik dan ook echt een oplossing voor.... Verspreid me eten over de hele dag al.... 's morgens een banaan, dan een cracker met thee, dan wat fruit weer, een boterhammetje als het lukt, en eeen paar happen avondeten. Ik wordt er niet vrolijk van.... Maar toch draag ik met trots een wondedr in me buik!
heel herkenbaar, alleen dat misselijk zijn heb ik niet echt last van, heel af en toe.... het zal er allemaal wel bij horen =)
ik erken het en ik spuug dan ook nog eens redelijk veel geen tips weet er zelf geen maar ik leef met je mee