misselijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door deb1, 17 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi,

ik heb nog een vraagje. IN het begin van mijn zwangerschap was ik heel erg misselijk. vorige week ging het redelijk goed tot ik de hele week gewerkt had en heel erg moe was aan het einde van de week. Toen heb ik weer alles eruit gegooid. Nu heb ik dat steeds aan het einde van de dag. ik kom om 7 uur thuis van werken. eet wat (niet te veel en niet te vet etc) maar toch wordt ik 's-Avonds gigantisch misselijk en voel me dan zo beroerd, dat ik nu iedere avond om 8 uur op mijn bed lig. niet echt gezellig dus. Kan dit nu ook met de vermoeidheid te maken hebben dat ik me zo beroerd voel?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi deb 1

Ja, dit kan met vermoeidheid te maken hebben of drukte. Als je thuis dan tot rust komt, komt alles eruit. En nee dat is neit zo gezellig.

Kan je evt iets eerder naar huis? Wat eet je op een dag?
    probeer om 16-17 uur een kracker of soepje te eten iets kleins. Dat kan je de maag juist rustig houden tot je avond eten.
    Heb je een erg drukke baan?

Meestal zie je verbetering na 14 weken zwangerschap, misschien kun je tot die tijd het wat rustiger aan doen?

Groetjs imke

3. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi,

bedankt voor je antwoord.
    ik heb inderdaad een drukke baan. Zeker in deze maanden. het is topdrukte bij ons (reisburo) klanten lopen dus in en uit. balie hele dag vol. Stress stress stress. alles even snel doen. en dan heb ik nog de leiding over de zaak. dus moet alles draaiende houden. Denk dus wel dat het daar mee te maken heeft. Kan dus helaas ook niet eerder weg deze 2 maanden. Daarna misschien wel weer, maar het duurt tot eind februari.

groetjes Debby

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi deb1

Kijk het aan, is het voor jou te doen dan is het oke maar luister naar je lijf ander zit je over twee maanden thuis. Dat zou jammer zijn!
    Loop jezelf neit voorbij!. Imke

Deel Deze Pagina