Kan het geen blaasontsteking zijn? Ik heb dit nu op dit moment en krijg daar ook steken, harde buiken en rugpijn van. Misschien eens voorstellen dat ze je testen?
Ik heb weer gebeld en ze zeggen als het echt wat geweest was had het ondertussen wel erger geweest. Er zit misschien wat in gistermiddag was wel heftiger ik stond in de winkel en moest ze toch echt effe wegpuffen daarna rustig aangedaan en tien gingen ze weer naar het niveau van hier voor nog steeds pijnlijk en erg kramperig maar ik hoefde ze niet meer weg te puffen . Ik heb vanmiddag wel echo in het ziekenhuis vanwege onderzoek mocht het weer erger worden ben ik daar en kan ik ze persoonlijk aanspreken maar goed ik weet het ook niet meer ben er nog steeds niet gerust op maar inderdaad misschien had het ondertussen dan al veel erger moeten zijn. Blaasontsteking heb ik laten testen bij huisarts maar dat was het niet. Nou ja ondertussen weet ik nog niks maar het zal dan wel niks zijn ik hou het wel nog steeds in de gaten kwa bloedverlies of vocht verlies. Het enige wat ik nu heb is meer slijmverlies mijn harde buiken zijn wel weer toegenomen.
Dat je ze gewoon weg moet puffen vind ik best alarmerend eigenlijk. Hopelijk is in het zh alles goed. Hou jezelf in de gaten hoor! Laat je nog even weten hoe het in het zh gegaan is??
jeetje niet normaal hoe ze je behandelen vind dat je nog aardig rustig reageert over je vk.. ik had echt wel willen hebben dat ik langs mocht komen. sterkte en laat je niet aan de kant schoppen. kom voor jezelf en je kleine meisje op het gaat wel om een kinder leventje!
Ik lijk misschien rustig maar ben het niet hoor maar de laatste keer voelde ik me zo niet serieus genomen en als klein kind behandeld dat ze de lat om te bellen heel erg hoog gemaakt hebben. Toen ik daar was vonden ze het nog steeds niet alarmerend omdat ik niet veel bloedverlies of vochtverlies heb dus weer niks gedaan. Gisteravond was het eindelijk wat minder vannacht ook rustig maar vanochtend begon het weer. Echt weten wat ik met deze situatie moet weet ik niet echt meer schijnbaar is het niet mega gevaarlijk want het zet niet door dus we wachten wel weer af ik heb wel de grens gesteld dat als ik ze nog een keer weg moet puffen ga ik bellen
Zit je topic echt met verbazing te lezen! Denk dat ik naar een ander ziekenhuis zou gaan of een gesprek zou aanvragen! Logisch dat je je na eerdere vroeggeboorte meer zorgen maakt maar dat verklaard niet jou klachten! Laat je niet wegsturen, meis! Hoe lang is je cervix? Zelf drie prematuurtjes gehad en wel het idee dat ik altijd serieus genomen werd.
Het gaat op en neer gister overdag nog steeds veel krampen maar werd niet erger vanacht veel wakker geworden van pijn en krampen in buik en harde buiken ook opgestaan met rare steken down under zeg maar. Hoop niet dat het erger word anders ben ik wel van plan te bellen want dit is de grens kwa pijn. Ik sta elke keer op het punt van bellen maar dan word het weer niet erger en dan bel ik weer niet heb echt soort van angst gekregen om te bellen waardoor ik tot het uiterste ga kwa pijn maar zodra ik ze weer weg moet puffen bel ik wel direct. Ik heb wel mijn afspraak vervroegd had eigenlijk over 2 weken gemoeten maar ga nu donderdag op controle en dan fa ik ze wel vertellen dat ik me er niet oké onder voel en dat ik nog geneens meer durf te bellen en ik wil dat ze alles gaan checken. Nou we hopen dat het rustig blijft en niet erger word dan dit . Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes en de steun dat heeft me goed gedaan
Goed dat je je afspraak vervroegd hebt! En je moet het zeker bespreken! Maak een lijstje net punten die je wilt bespreken. Laat ook een kweek afnemen, kijken of er eventueel bacteriën aan het broeien zijn. Sterkte meis. Dikke knuffel
Meid laat je niet wegsturen, heb ik wel gedaan en ben van overtuigd als ze beter hadden opgelet zl niet met 34 weken geboren was.
Vandaag weer geweest ik alles uitgelegd en toen kreeg ik ctg daar zagen ze de harde buiken inderdaad op. Dus daarna meting gehad maar er was niks veranderd kwa lengte ze besloot om toen te gaan checken waar dat bloedverlies dan vandaan kwam. Ze zij dat ze dacht dat dat dat bloedverlies vast van de buitenkant van mijn baarmoedermond zou komen stelde vast niet verl voor. Zij dus inwendig gekeken en toen schrok ze en begon ze opeens over opname. Ze zij het is heel veel bloed en het komt echt uit je baarmoeder ik gad zoiets van ja ik zeg het niet voor niks dat ik veel bloed verlies maar ja ze namen elke keer niet de moeite ombrengen checken. Uiteindelijk kreeg ik de keus voor opname of niet ze maakte zich mog niet erge zorgen omdat hij niet korter was geworden dus Tsja wat moet ik daar dan doen Er werd wel gezegd bij meer bloedverlies of ergere krampen/harde buiken contact opnemen. Ik daarna nog snel even eten gehaald daarna voelde ik het zo lopen in de supermarkt maar ik dacht even met bellen en nu is het weer zoals toen ik vanmiddag naar het ziekenhuis ging. We gaan het zien hoe het loopt in ieder geval sta ik nog niet op bevallen. Ik vond de opmerking o hetvis veel bloed beetje raar omdat ik dat elke keer al verteld heb maar oké we laten het maar hoeveer is ben er effe klaar mee ben ondertussen ook erg moe zelfs beetje emo heb er lang gezeten en was laat thuis terwijl ik er in de middag heen ging
Gelukkig dat ze je nu wel serieus nemen en goed hebben gekeken. Wel jammer dat dat zolang heeft geduurd.. En ja ik snap dat je dan zegt..laat mij maar weer naar huis gaan. Maar hou jezelf goed in de gaten he!! Probeer te rusten, en laat je een beetje verwennen ofzo. Het is logisch dat je moe en emo bent..je hebt veel te veel aan je hoofd zo..
pff ik schrik er zeker van hoe ze je afwimpelen zeg, en niet serieus nemen/namen. Gelukkig doen ze dat nu wel, maar vind het best erg te lezen dat ze dat pas bij een afspraak doen. Voor het zelfde geld zet het ineens mega snel door of weet ik het wat.. brr Is het toevallig het ziekenhuis hier in de buurt? haha die is ook zo vreselijk slecht.. blegh Hoop dat je je nu wat beter voelt, lekker rustig aan doen en gewoon weer bellen hoor als je het niet vertrouwd.