Al maanden heb ik last van een kies bovenin. Ik weet alleen niet welke en of het wel aan een kies ligt Er zijn 2 kiezen erachter getrokken 1 met een gat en 1 die scheef stond. Bij de laatste is een heel stuk kaak meegenomen daar zit dus nu een boog in. De kiezen zijn op de foto geweest 2 x en door 2 tandartsen bekeken niks te zien! Een klein kiesje daarvoor was wel afgebrokkelt maar niks bijzonders Tikkrn doet niet zeer en kou en warmte ook niet het is ook niet ontstoken Soms heb ik vervelende pijnschokjes soms zeurt het en soms is het een paar dagen weg Iemand die ook zulk iets heeft gehad vindhet heel vervelend
Ik heb ook een tijd lang last gehad van een kies boven. Snachts echt een kloppende pijn en overdag zeurend en af en toe echt steken. Bij de tandarts fotos gemaakt en er was niks te zien. Later bleek het van een verstandskies uit mn onderkaak te komen. Van die kies zelf had ik totaal geen last! Kies getrokken en na een paar dagen ook geen pijn meer in mn bovenkaak.
je zegt dat er een kies is afgebrokkeld....nou dan is die het waarschijnlijk! als er wat glazuur vanaf is kan je daar een zeurende pijn van hebben, als het tandbeen bloot ligt. zou gewoon even naar de tandarts gaan van de week. succes!
Ben je verkouden?? Ikzelf heb er ook veel last van gehad maar dat was dan altijd tegelijk met een (neus)verkoudheid, slijm gaat in je kaakholte zitten en drukt dan net op de wortel van je kies die misschien net met zijn puntjes in de kaakholte uitkomt...
Ja daar had de tandarts het ook al over die holtes. Maar het is echt de kies daarvoor niet de gene die is afgesleten want die doet geen pijn en heeft de tandarts het ook niet over gehad verder.zal wel niks op de fotos te zien zijn geweest
Je zegt dat je niet precies weet welke kies of dat het er wel 1 is.. Zit je in een drukke stressvolle periode? En heb je met name s ochtends last?
kan ook je tandvlees zijn. Ik ga ook steeds met dergelijke klachten naar tandarts, maar dan kom ik er iedere keer weer vandaan met de melding dat t mijn tandvlees is. Dan spoel ik weer even ene poosje met listerine ontstekingremmend en dan gaat het weer over