Hoi hoi, Ik heb sinds 4 dagen dat ik na een poosje bezig zijn wat pijn in mijn buik krijg.. soort van menstruatie pijn.. ik ben 28 weken zwanger en voel de baby goed hoor dus dat zit wel goed maar dacht wie weet heeft nog iemand dit en hebben jullie wat tips? heb ook een poosje gehad dat als ik op mijn rug lag ik ook maagpijn kreeg maar nu is het echt zeurende pijn onder in de buik... ben benieuwd of iemand iets herkend? Banden pijn kan ook zeurende pijn zijn? Ik dacht alleen stekende pijn??
Hoi hoi, Ik had al heel vroeg in de zwangerschap krampen in mijn onderbuik. Bij mij is het meestal dat dit krampen zijn van darmen. Als ik dan onder op mijn buik druk voel ik ook de druk van mijn darmen. Sinds ik zwanger ben kan ik moeilijker naar het toilet, dus ik denk dat het daarom zo rommelt. Groetjes
Denk dat ze ruimte aan het maken zijn waardoor je darmen aan het rommelen is en menstruatie pijn hebt. Maar het kan ook anders zijn, maar wat geen idee.
Tja ik heb ook heel misschien wel wat met de darmen hoor... heb wel spastische darmen en kan normaal niet tegen melk en nu gek genoeg wel maar wie weet geeft dat toch wat irritatie In begin had ik dit gevoel inderdaad ook maar nu vooral na dat ik wat gedaan heb... ga in elk geval morgen vroeg even kijken of ik een blaasontsteking heb want ook dat kan wat zeurende gevoel geven in de buik. We zouden wel zien maar denk dat het er bij hoort... jammer dat er geen tips komen want dat was fijn geweest haha!
Ik heb met 28 weken voor t laatst ook een paar dagen last van menstruatiekrampen gehad. Voelde dat alleen onderin en een paar dagen later zat mijn buik veel hoger. Wat bleek nou... groeiende baarmoeder. Misschien kan dat het zijn?
Tja dat zou inderdaad ook kunnen. Baby maakt nu wel echt een groeispurt zeggen ze hè nou ja in elk geval geen blaasontsteking en neem het maar voor lief. Verder gaat alles goed... Wie weet wat er inderdaad allemaal van binnen gebeurd hè..