ben bijna 33 weken en heb nog geen zwangerschapsstreep. maar die komt ook niet bij iedereen. het heeft met pigment te maken
Hallo, Ik ben nu 14 weken en bij mij zie je hem al, niet heel duidelijk, maar wel goed zichtbaar. Heb hem nu een week ofzo.
Hier ook nog niks! De haartjes onder mijn navel zijn wel iets donkerder en langer, maar van zo´n mooie bruine streep nog niks te bekennen!
ik heb em al..heb niet opgelet sinds wanneer want nu ik deze topic lees ging ik ff kijken. maar dat heeft idd met je pigment te maken hoor. iedereen heeft em maar niet iedereen ziet em
Wat je zegt! Bij mij gaat die ook vrolijk door. Nog ff en hij gaat via mijn rug weer naar beneden hahahaha. Bij mij zit die er al zo lang, het was bijna of de zwangerschapstest op mijn buik zat. Streep, dus ja zwanger Lijkt wel of die nu iets lichter aan het worden is.
ben nu in mijn 29 week, maar ziet het ook nog niet , ik denk ook dat het bij iedereen weer anders is en misschien wel bij de eerste is het niet zo te zien dat zou kunnen, maar niet bij iedereen altijd zo. denk ik gr jacque