ik heb onder mijn borsten een band van circa 5 cm huid een ontzettend rot gevoel , heb het gevoel dat er allemaal blauwe plekken zitten en het opgezet is . het is wel wat opgezet maar ik heb geen blauwe plekken .... kent iemand dit ?
Oei, vervelend! Heb het zelf niet, iig geen opgezette plekken. Wel dat blauwe plek gevoel als ik er aan kom in de buurt bij mn ribben. Voel ons meisje daar af en toe ook erg hard trappelen!
Sybje ik heb die pijn onder mijn rechter borst en bij mij trekt het door naar mijn rug volgens ha mijn rib maar waardoor weet ik niet hij dacht dat het bij mij niet door de zwangerschap komt
@ lot ooh oke ook wel gek onder 1 borst ? maar misschien zijn het de klieren of zo ? ik zal het woensdag eens vragen aan mijn gyn ....waarschijnlijk zal hij zeggen dat het erbij hoort ...dat zegt hij namelijk van alles ...
Ik had het wel onder mijn ribben, een enorm beurs gevoel. Geen blauwe plek in zicht echter. Voor zover ik kon zien was het niet opgezet. Heb er regelmatig last van gehad tot mijn kindje ging indalen, succes!
ja ken het de kleine ligt bij mij hoog in de baarmoeder met het kontje omhoog en zijn knietjes onder de rechterkant van mijn ribben zo ligt hij al 3 weken en trappelt daar dus ook steeds met als gevolg een beurs en pijnlijk gevoel :s erg vervelend maar kan er weinig aan doen denk ik
heb ik ook. vk zegt dat het letterlijk ook blauw kan zijn van binnen, zie je niet aan de buitenkant. Komt van z'n kontje en voetjes die trappelen tegen de bovenkant van je baarmoeder.. Het kan inderdaad meer aan de ene dan aan de andere kant zijn, waar z'n voeten zitten heeft het harder te verduren.. niks aan te doen helaas.