blauwe plekken gevoel ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mvj, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb onder mijn borsten een band van circa 5 cm huid een ontzettend rot gevoel , heb het gevoel dat er allemaal blauwe plekken zitten en het opgezet is .
    het is wel wat opgezet maar ik heb geen blauwe plekken ....
    kent iemand dit ?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Oei, vervelend!
    Heb het zelf niet, iig geen opgezette plekken. Wel dat blauwe plek gevoel als ik er aan kom in de buurt bij mn ribben. Voel ons meisje daar af en toe ook erg hard trappelen!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @heart : maar ook onder je borsten of niet ?

verder niemand ?

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje ik heb die pijn onder mijn rechter borst en bij mij trekt het door naar mijn rug volgens ha mijn rib maar waardoor weet ik niet hij dacht dat het bij mij niet door de zwangerschap komt

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ lot ooh oke ook wel gek onder 1 borst ? maar misschien zijn het de klieren of zo ?
    ik zal het woensdag eens vragen aan mijn gyn ....waarschijnlijk zal hij zeggen dat het erbij hoort ...dat zegt hij namelijk van alles ...

6. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had het wel onder mijn ribben, een enorm beurs gevoel. Geen blauwe plek in zicht echter. Voor zover ik kon zien was het niet opgezet. Heb er regelmatig last van gehad tot mijn kindje ging indalen, succes!

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja ken het de kleine ligt bij mij hoog in de baarmoeder met het kontje omhoog en zijn knietjes onder de rechterkant van mijn ribben
    zo ligt hij al 3 weken en trappelt daar dus ook steeds met als gevolg een beurs en pijnlijk gevoel :s erg vervelend maar kan er weinig aan doen denk ik

8. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    heb ik ook.
    vk zegt dat het letterlijk ook blauw kan zijn van binnen, zie je niet aan de buitenkant.
    Komt van z'n kontje en voetjes die trappelen tegen de bovenkant van je baarmoeder..

Het kan inderdaad meer aan de ene dan aan de andere kant zijn, waar z'n voeten zitten heeft het harder te verduren.. :(

niks aan te doen helaas.

Deel Deze Pagina