Zeurende onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EsraMaria, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dankjewel meiden, maar ik durf nog niet goed een topic bij ik ben zwanger aan te maken... hihi toch nog een beetje verbouwereerd denk ik zo ;)

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Jaaa jij kan een topic openen op ik ben zwanger manuela, das toch een super duidelijke test. Moet je die van mij zien *LoL* Ik test vrijdag nog een keertje met testen uit de webwinkel.

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Heey gefeliciteerd meid. Ik zie een tweede streep!

4. kizzeke

kizzeke Nieuw lid

13 okt 2006
    4
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey Esra

ik ken dat gevoel van een 'zeurende ondebuik'. ik weet nog niet of ik zwanger ben (maandag ga ik testen!). maar ik heb sinds een paar dagen ook die steekjes in mijn onderbuik en soms een zeurende pijn. geen gevoelige borsten of misselijk, geen afscheiding, niks van dat. toch hoop ik dat het positief is! ik moet zeggen dat deze site met al zijn 'symptomen' me hoop gegeven heeft dat het deze keer prijs is. hopelijk geen valse hoop.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vanmorgen getest ( 3-4 dagen te vroeg.
    Heel raar, na 2 min. een vaal streepje, maar 2 min. later was die verdwenen. :rolleyes:
    Maandag ga ik opnieuw testen, en anders woensdag.
    Dus tjah.. nog onzekerheid van deze kant.

Ik heb precies het zelfde als wat de meeste beschrijven, vol gevoel, misselijkheid, pijnlijke borsten/ tepels, hoewel het nu wel iets is afzakt.
    Bijna geen 'witte' afscheiding meer(nihil). En nog geen ongi klachten..

6. lovely21

lovely21 Lid

4 sep 2006
    40
    0
    0
    Ik weet niet eens meer wat ik voel!

7. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Hey.. bij mij precies hetzelfde, geen gevoelige borsten, geen afscheiding ed. maar wel die vreemde onderbuik :rolleyes:
    Ik hoop voor ons dat het raak is! Ik test trouwens ook maandag (zit vandaag op mn NOD) maar durf echt nog niet te testen, wacht eerst lekker even af.. :evil: ;)

8. kizzeke

kizzeke Nieuw lid

13 okt 2006
    4
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey Esra

ik heb dinsdag pas mijn NOD. ik wou eerst donderdag testen, maar ik kan gewoon niet wachten. ik heb onlangs via internet 4 clearview testen (goed merk toch?) gekocht voor nog geen 10 euro, dus een testje meer of minder kan me niet schelen. als ik maar gemoedsrust heb!
    ik moet zeggen dat die pijn en steken in mijn onderbuik geminderd is. misschien had het iets met de innesteling te maken. kan evengoed van mijn darmen zijn... maandag weten we het!

9. kizzeke

kizzeke Nieuw lid

13 okt 2006
    4
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey Esra

ik heb dinsdag pas mijn NOD. ik wou eerst donderdag testen, maar ik kan gewoon niet wachten. ik heb onlangs via internet 4 clearview testen (goed merk toch?) gekocht voor nog geen 10 euro, dus een testje meer of minder kan me niet schelen. als ik maar gemoedsrust heb!
    ik moet zeggen dat die pijn en steken in mijn onderbuik geminderd is. misschien had het iets met de innesteling te maken. kan evengoed van mijn darmen zijn... maandag weten we het!

10. sterre1

sterre1 Lid

7 jul 2006
    19
    0
    0
    hoi ik heb rond de 16mijn eisprong gehad ensindsdien heb ik steekjes in mijn onderbuik aan de rechterkant . zelf gemeenschap hebben doet pijn. zou dit eenzwangerschapsteken kunnen zijn?

11. sterre1

sterre1 Lid

7 jul 2006
    19
    0
    0
    mijn nieuwe banner

12. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Ik word gek van die krampjes in m'n onderbuik, heb dit normaal nooit. Verder ben ik ook af en toe een beetje misselijk vooral als ik even niets gegeten heb.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hier hetzelfde, ben sinds vorige week dinsdag van mijn ongie af na een hele pijnlijke ongie, maar blijf steekjes houden in mijn buik nu nog.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen?

Deel Deze Pagina