geen last van zwangerschap wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by kiannes, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiannes

kiannes Lid

Feb 15, 2009
    10
    0
    0
    hai ik heb helemaal geen last van mijn zwangerschap nu 10 weekjes,twijfel zelfs of het wel klopt mijn man ook hij zegt ook ik denk niet dat je zwanger bent heeft iemand dit ook gehad,niet misselijk gewoon helemaal niks! :(:

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Roep nog niet te luid zou ik zeggen...

3. Flower72

Flower72 Bekend lid

Aug 23, 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Hier nog zo een hoor. :)

Heel af en toe een oprisping of een wat flauw gevoel, maar dat is wel alles. Ik ben ook niet sneller moe of zo.

Gelukkig heb ik al een paar echo's achter de rug, zodat ik in ieder geval bewijs heb dat ik zwanger ben. Anders zou ik nog steeds niet geloven.

Nou ja, ik geniet er nog maar lekker van, elke ochtend misselijk lijkt me ook geen pretje.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

sssssssssstttt nog niet te vroeg juichen dames...ik hoop absoluut dat het zo blijft doorgaan natuurlijk

maarruuhhh tot 8 weken had ik ook nergensss last van en voelde me ook niet zwanger. ergens vondik het wel jammer want de misselijkheid enz hoorde erbij vond ik naahhh toen het eenmaaaal begon met overgeven enz had ik er spijt van dat ik zo hoopte dta ik ook misselijk zou worden.

misselijk moe overgeven ik liep als een zombie rond, wilde alleeenmaar slapen, presteerder heel slecht op het werk (ergste was dat ik het nog nite verteld had dus ze dachten dat er iets heel ergs aan de hand was) ziek ziek ziekkk

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

owww en ik was niet alleen in de ochtend misselijk.. ik was de hele dag door misselijk vooral savonds.

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Idem dito, sinds 8 weken, het was pas echt voorbij aan 18 weken.

7. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

Sep 22, 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben nu 26 weken en ben nu pas sinds een paar dagen misselijk.
    Ben het voor die tijd nog nooit geweest.

Hoop voor je dat het bij jou lekker zo blijft :D

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik had tot 23 weken nergens last van. Ja soms wat bandenpijn. Maar daarna begon het feest!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nog steeds geen klachten of kwalen.... alleen maagzuur, maar daar hebben ook niet-zwangeren wel eens last van. En ik mag nog 6 weken (ongeveer). Wel merk ik nu dat het lichamelijk wat "minder" wordt, in de zin van, je bent wat sneller vermoeid of buiten adem.

Maar verder..... het is dat ik een dikke buik heb en duidelijk ons meisje voel... maar verder zou ik echt niet zwanger kunnen zijn :D Ik heb eigenlijk geen symptomen of klachten gehad

10. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Hier, naast vermoeidheid, ook nergens last van. Vorige keer ook niet; tot de bevalling aan toe, het kan dus zeker wel! Geniet er maar van!

11. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ook ik heb steeds de neiging een test te halen om het te checken, ik ben constant bang dat het over is....

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik was in het begin ook niet ziek ik wou het ook niet te hard roepen. nou ben ik 6 weken zwanger en ben al 3 dagen lang dag in dag uit ziek. dus niet te hard juichen het kan nog komen :)

liefs

13. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    biuj mijn eerste meisie had ik nergens last van hel af en toe wat bandenpijn waarvaan paar maal echt heftig dat ikdacht dat het foute boel was. maar verder niks.

nu gaat het ook goed. alleen gevoelige borsten heb ik wel en ben erg snel moe maar jah heb dan ook een peuter van bijna 3 rondhuppelen.

je mag echt blij wezen dat je nog nergens last van hebt. want denk idd dat elke dag boven de pot hangen ook gaat vervelen. en dat je dan je zelf voor je kop slaat dat je wenste dat je meer kwaaltjes had.

14. Mein

Mein Lid

Feb 13, 2009
    5
    0
    0
    ik heb ook helemaal nergens last van en vraag mij dus ook af of er uberhaupt wel 'iets' zit! Ben soms wel moe, maar doe ook veel en ben vaker moe. geen last van borsten (wel gehad, dus daarom nog onzekerder!) niet misselijk. Om toch wel beetje gek van te worden! A.s. woensdag eerste echo dus hoop dat er dan wat te zien is!
    Succes allemaal

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb ook nergens last van. Was alleen de 1e 3 maanden sávonds rond 20.00 uur doodop dus ik lag al vroeg in bed. Maar dat is nu weg.
    Was ook steeds bang dat het mis was omdat ik nergens last van had. Gelukkig is alles prima in orde.

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hier ook iemand die nergens last van had! Zou iedereen zo'n zwangerschap willen geven ;)
    Ook de bevalling viel heel erg mee, ons meisje kwam wel 4 weekjes te vroeg maar doet het super!

Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt maar dat hoeft dus echt niet hoor!

17. nikton

nikton Bekend lid

Jan 10, 2008
    703
    0
    16
    Hier nog iemand die bijna geen kwaaltjes heeft.. In het begin gevoelige borsten, maar vanaf 9,5/10 weken begon de vermoeidheid. Om 20.00 u sukkelde ik al in slaap;) Nu is dat over en heb ik weer nergens last van. Ook een vriendin van mij had een probleemloze zwangerschap. Het uitblijven van haar menstruatie en haar groeiende buik verklapte dat ze zwanger was, anders had ze het niet gemerkt! Geen zorgen dus! Geniet ervan, het kan ook ineens bij 20 wkn opkomen zetten! Haha!

18. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

* geluksvogels * :evil:

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier 15 weken en ik heb haar gister op een echo gezien waardoor ik weet dat ze echt in mijn buik groeit.
    Znder echo zou ik het ook niet geloven hoor.

20. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

Oct 12, 2008
    181
    0
    0
    ik ben ruim zeven weken zwanger en heb tot nu toe niet echt ergens last van ja wat vermoeider als normaal maar verder niks gelukkig maar maar wat nog niet is kan komen

Share This Page