hoi meiden, ik ben nu 22+2 weken zwanger en ik heb nu al 3 dagen last van een flink zeurend gevoel in mn onderbuik. eigenlijk is het vergelijkbaar met een hele flinke ongi.. zo'n gevoel in ieder geval. hebben nog meer meiden hier last van (gehad) of weet iemand wat dit kan zijn? liefs!
Bandenpijn misschien ? Dat had ik met dat termijn ook erg .. Maar niet echt met hele erge ongi pijnen En als je t niet vertrouwd toch ff je vk bellen.
bandenpijn zou ik wel herkennen, maar dat ebt vaak wel weg.. dit blijft maar duren... niemand enig idee?
Ik lees ffies mee.. Heb er namelijk ook last van! Ben van plan om een plasje in te leveren bij huisarts, omdat je toch veel over blaasontsteking leest. Heb jij toevallig dan ook gespannen/harde onderbuik? Ik hoop niet dat het echt harde buiken zijn, das wel erg vroeg denk ik met 20 weken... Stiekem hoop ik dat dat harde ons mannetje is. en je darmen? hoe is t daarmee? mijn darmen zijn nl Drama met een hoofdletter D!! succes!
idd laten testen op blaasontsteking! had t zelfde gevoel en ben nu 25 wkn en bleek ook blaasontsteking te zijn
Ik heb het ook al een goede week. mijn urine staat ook op de kweek. morgen heb ik de uitslag. ik zou anders ook echt niet kunnen weten wat het is...
maar ik heb al heel vaak blaasontsteking gehad en dan had ik ook echt pijn bij plassen en kleine beetjes plassen en dat is nnu niet...
Ik heb ook vaak blaasontsteking gehad maar tijdens mn zwangerschap voelt het niet zo als anders. Dan brand het bij mij niet en heb ik voornamelijk menstruatiepijntjes.
Ik ben nu 23 weken en vorige week ook veel pijntjes onderin mijn buik gehad. Voelde wel echt als mijn baarmoeder en niet de banden. Nu is het weer over... Ik herken het dus wel, maar wat het is?
Ik heb het ook, en volgens mijn verloskundige is dit de baby/baarmoeder die op je blaas drukt.Ze adviseerde mij om het even aan te kijken en anders wel urine na te laten kijken, maar ze dacht echt aan de baby.
Was bij mij ook blaasontsteking ondanks dat de gyn me had verteld dat het enkel kon wijzen op een vroeggeboorte (lekker geruststellend.. not)
Inderdaad. Ik heb al 4 jaar chronische blaasontsteking maar het was deze keer echt niet te vergelijken. Ik had er nu trouwens ook koorts bij