Voorteken bevalling???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debo81, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 36 weken zwanger en vraag me af of ik last heb van voortekenen van de bevalling... Sinds vrijdag lijkt het of de kleine in m'n bekken zit, voelt of er een bal tussen m'n benen zit en soort spierpijn in m'n benen en rug.. Kleine is drukker Dan normaal en t doet echt pijn àls hij beweegt, soort kramp en last van harde buiken.
    Ook heb ik op 1 plek net boven m'n stuitje pijn... Herkend iemand dit en à,s hij idd al vast zit is dit dan een teken dat hij snel kan komen?
    Ik hoop eig dat hij nog wel even blijft Zitten nl

2. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Hier precies hetzelfde maar toch al een tijde dus het heeft niet veel te zeggen kan nog wel even duren.

Xxx

3. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft het 3 wkn geduurt, is tot 41.2 blijven zitten...dus ..succes mocht het wek zo zijn!

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ok nou weken met dit gevoel lijkt me niet fijn! Kan amper lopen..jullie ook succes! Die steken op 1 plek, stuitje kan dat ook bekkeninstabiliteit Zijn of had ik dat eerder moeten hebben in de zw schap?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat gebeurde bij Thirza bij 37 weken en die werd 5 weken later pas geboren. Dus nee, zegt totaal niets over wanneer de bevalling komt.
    Helaas, in mijn geval, want vanaf dat moment kon ik vrijwel niets meer omdat lopen/bewegen ongelovelijk veel pijn deed :(

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd en t lijkt elke dag erger te worden, soort spier die geraakt. Is lijkt t ook wel , spierpijn achtige pijn met steken... Nou ben benieuwd...

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Als de kleine ingedaald is kan het idd nog wel ff duren;)..
    Ik ben vandaag uitgerekend en zit ook bij alles te denken..zou het nu komen??haha..maarja je weet t gewoon niet..afwachten dus

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh vreselijk, dat heb ik heel lang gehad bij Kyran. Al vanaf een week of 30 denk ik. Hij was ook al heel vroeg ingedaald, had ook echt pijn aan mijn doos als ik liep :p Alsof de baby er zo kon uitvallen, hihi!

9. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lagen jullie kleintjes dan al vast in je bekken? Ik heb nl t idee dat dat ook die pijn nu veroorzaakt

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die echte pijn kwam idd toen ze met 37 weken vast ingedaald lag. Daarvoor ook al wel, maar dat vast ingedaald liggen was echt vreselijk voor m'n bekken :(

11. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik wilde hier net een topic over maken! Ik heb dit dus ook, vorige week zondag is de baby gedraaid (eindelijk) en van donderdag op vrijdag is ie ingedaald. Nu is het net of ik zijn schouders op mijn bekken voel hangen. Kan ook echt niet meer op een stoel zonder kussen zitten.

Deel Deze Pagina