Ik ben 36 weken zwanger en vraag me af of ik last heb van voortekenen van de bevalling... Sinds vrijdag lijkt het of de kleine in m'n bekken zit, voelt of er een bal tussen m'n benen zit en soort spierpijn in m'n benen en rug.. Kleine is drukker Dan normaal en t doet echt pijn àls hij beweegt, soort kramp en last van harde buiken. Ook heb ik op 1 plek net boven m'n stuitje pijn... Herkend iemand dit en à,s hij idd al vast zit is dit dan een teken dat hij snel kan komen? Ik hoop eig dat hij nog wel even blijft Zitten nl
Hier precies hetzelfde maar toch al een tijde dus het heeft niet veel te zeggen kan nog wel even duren. Xxx
Pfff ok nou weken met dit gevoel lijkt me niet fijn! Kan amper lopen..jullie ook succes! Die steken op 1 plek, stuitje kan dat ook bekkeninstabiliteit Zijn of had ik dat eerder moeten hebben in de zw schap?
Dat gebeurde bij Thirza bij 37 weken en die werd 5 weken later pas geboren. Dus nee, zegt totaal niets over wanneer de bevalling komt. Helaas, in mijn geval, want vanaf dat moment kon ik vrijwel niets meer omdat lopen/bewegen ongelovelijk veel pijn deed
Ja idd en t lijkt elke dag erger te worden, soort spier die geraakt. Is lijkt t ook wel , spierpijn achtige pijn met steken... Nou ben benieuwd...
Als de kleine ingedaald is kan het idd nog wel ff duren.. Ik ben vandaag uitgerekend en zit ook bij alles te denken..zou het nu komen??haha..maarja je weet t gewoon niet..afwachten dus
Oh vreselijk, dat heb ik heel lang gehad bij Kyran. Al vanaf een week of 30 denk ik. Hij was ook al heel vroeg ingedaald, had ook echt pijn aan mijn doos als ik liep Alsof de baby er zo kon uitvallen, hihi!
Lagen jullie kleintjes dan al vast in je bekken? Ik heb nl t idee dat dat ook die pijn nu veroorzaakt
Die echte pijn kwam idd toen ze met 37 weken vast ingedaald lag. Daarvoor ook al wel, maar dat vast ingedaald liggen was echt vreselijk voor m'n bekken
Ik wilde hier net een topic over maken! Ik heb dit dus ook, vorige week zondag is de baby gedraaid (eindelijk) en van donderdag op vrijdag is ie ingedaald. Nu is het net of ik zijn schouders op mijn bekken voel hangen. Kan ook echt niet meer op een stoel zonder kussen zitten.