Heyy, Ik ben vandaag 11 weken en 4 dagen zwanger en ik heb ontzettend veel last van menstruatiepijn.. ik heb het idee dat het elk moment kan gaan losbarsten. Geen bloed gelukkig helemaal niks maar het maakt me zo bang.. ik heb wel een beetje rond gelezen op internet dat het bandenpijn zou kunnen zijn maar dan lees ik ook weer dat je dat alleen hebt als je de hele dag druk bezig bent.. nu had ik zelf vandaag de hele dag een bankhang dag en nu echt ontzettend veel pijn.. wat me dan ook erg angstig maakt was dat gister mijn borsten helemaal geen zeer meer deden, nu is dat "gelukkig" weer terug zeker omdat dat ook echt een van mijn enigste symtoom was was is gelijk weer bang.. Zijn er meer dames die hier last van hebben gehad die mij misschien een beetje gerust kunnen stellen?? Xx
ik heb zoiets ook gehad. onwijs veel pijn en krampen. toen was ik wel bezig ergens mee maar niet iets raars. doe het bijna dagelijks. toen ben ik ook gestopt en naar huis gegaan toen had ik ook allemaal bloed. maar "schoon" bloed. toen ben ik lekker onder de warme douche gekropen omdat ik ook wel heel bang was. en lekker gaan relaxen. als het echt slecht was dan was het zo en kon ik er toch niets beters van maken. daarna lekker gaan liggen. en zoals je kunt zien aan me banner het gaat nogsteeds goed gelukkig misschien heb je dus ook iets gedaan waar door je pijn heb. gewoon iets nornaals waar je niets achter zoekt. hopen dat je je morgen (vandaag) beter voelt en anders vk bellen misschien
Hier had ik ook vaak last van menstruatiepijn en dat terwijl ik elke dag bankhang dag heb haha. Vast niks om je zorgen over te maken
Kleinegup.. Pff ook nog met bloed erbij zal wel even een flinke shock zijn geweest.. supermooi dat alles nu goed gaat hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en tnxx voor je geruststellende berichtje zit nu ook wel een beetje te denken en ik had wel net me paardjes gevoerd en emmers water gedragen.. normaal gesproken doe ik dat zo vanzelfsprekend, zou helemaal niet denken dat het daardoor zou kunnen komen. Maar nou je het zegt, misschien inderdaad daardoor Dankjewel ummk, dat stelt me weer erg gerust Pijn is gelukkig wel weggetrokken nadat ik rustig ging liggen.. dus hopen dat het weg blijft
Ken het van mijn eerste zwangerschap en nu ook weer. Volgens verloskundige kan het komen doordat onze baarmoeders groeien. Bij mij helpt lekker in bed kruipen met warme kruik op de buik.
heb ik ook gehad, ook snachts heeeeel erge krampen dat ik dacht, dit kan niet goedgaan. maar kijk mij banner
Had ik ook. Je baarmoeder groeit in snel tempo, dat kan de krampen veroorzaken. Niks om je zorgen over te maken je zal nog wel heel veel gekke of verontrustende dingen gaan voelen de komende weken, maar (helaas) hoort dat er gewoon bij! Succes!
Heel erg bedankt dames het is toch heel fijn om te horen dat ik niet de enigste ben.. ZaZaM.. Haha dat zal best wel inderdaad en waarschijnlijk zal ik ook bij elk klein dingetje een beetje in de stress schieten.. maar ja daar zal ik me maar een beetje overheen moeten zetten en gewoon lekker gaan genieten
Bij mn eerste zwangerschap heel veel last van gehad. Echt weken lang en dan weer een paar weken minder en toen begon het weer. Ik dacht ook aan de groeiende baarmoeder. Nu bij mijn tweede zwangerschap ook met vlagen. Bij mij hoort het er blijkbaar bij. Doet me geen pijn maar voelt wel vervelend. En je schrikt omdat je denkt bloed aan te gaan treffen.