Hallo dames, Misschien iemand die hier ervaring mee heeft of mij kan helpen? Ik ben 22-06 ongesteld geweest ( ontzettend weinig waarvan 1,5 dag bruinverlies en misschien een halve dag rood) nu zijn we anderhalve week verder en heb ik sinds eergister weer bruin bloed? Verlies niet super veel maar wel wat Nu vroeg ik me af is dit normaal of kan dit wat anders zijn?
Ik heb ook zoiets. Ik had een erg regelmatige cyclus maar deze ronde was ik eerdt gewoon normaal en 6/7 dagen ongi en toen hield t op. Tot 21-6 had ik een beetje roze afscheiding en dat hield ff aan en hield op toen dag niks en daarna weer bruinverlies tot nu. Ik zou 4-7 ongi moeten worden. Ik had gister een test gedaan maar was negatief nu wachten tot mn menstruatie toch doorbreekt of ik test deze week positief. Het zou een bloeding kunnen zijn van de ovulatie maarja vind t wel beetje snel dan? En je bent zeker al een tijd gestopt met de pil oid?
Ik ging toch nog even rekenen maar het zou wel een ovulatie bloeding kunnen zijn. Hoekang is je cyclus? En misschien beetje een gekke vraag; is het bruinverlies slijmerig en draderig of een andere structuur?
Ben je nog maar pas gestopt met de pil? (Je handtekening is niet volledig). Daar zou het goed aan kunnen liggen. De boel moet nog weer een beetje op regel komen.
Ik hoop dan dat het een ovulatiebloeding is maar het zou nu inderdaad ook nog aan het ontpillen kunnen liggen. Mijn bloeding is nu gestopt en had vanmorgen heeeeeel bijna onzichtbaar licht positief getest. Maar zie het wel als negatief dus van de week nog eens testen Hoop dst het raak is voor je!