Mijn dochter vreselijk druk! help

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Ladylittleangel, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Beste verloskundige,

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar, ik hoop dat ik hier goed ben voor mijn vraag.

Mijn dochter van 8 weken is vanaf het begin erg beweegelijk met haar armpjes.
    Maar sinds gisteren is ze ZO onrustig! ze huilt/krijst bijna alleen maar en komt gewoon niet tot rust, en daardoor gaan de flesjes ook niet helemaal leeg.
    Vandaag contact gehad met CB omdat het echt te erg werd, maar omdat ik as donderdag toch al een afspraak heb staan moest ik maar wachten.
    Ik moet dan even aangeven dat ik haar wil inbakeren dus moet de arts naar haar heupjes kijken en de techniek leren.
    Maar wat moet ik tot die tijd doen? ze is echt heel moe, maar ze kan gewoon niet slapen van de onrust in haar lijfje.
    We zijn trouwens 1 keer bij de osteopaat geweest, hij zei dat ze toch wel beetje Kiss-syndroom heeft, maar we hebben daar pas volgende week maandag de volgende afspraak staan.
    Ik heb het zo te doen met mijn kleine meid.

Heeft U misschien een tip of advies voor mij en Fay?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik zou haar gewoon inbakeren en niet wachten tot donderdag. Ook al zou de techniek niet helemaal goed zijn (kan je vast op internet wel ergens vinden,puur een kwestie van lekker stevig inpakken)
    Plaats je vraag ook even bij de kraamverzorgende wij weten meer over zwangeren en bevallingen dan over kindertjes.

Imke

Share This Page