Zeurende pijn in m'n heupen na vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door boannan, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik weet niet eens of je het een miskraam mag noemen. Afgelopen maandag was de testdag van de kliniek (IVF) en dat was 15 dagen na punctie. Test was duidelijk positief maar streepje op de k2v5 liep niet goed op. Het schommelt nogal. De ene dag is streepje lichter en de volgende dag weer donkerder. Maar nog geen knalstreep gehad. Dus ik hield er al rekening mee dat het niet goed zat.

Woensdag en donderdag een beetje bruinverlies en sinds gisteren flink bloedverlies. Veel meer dan ik normaal heb. Ook flinke menstruatiepijn voor mijn doen. Vandaag ging dat beter maar nu sinds vanavond een zeurende pijn in m'n heupen lijkt wel. Pijn komt en gaat. En volgens mij ook niet specifiek aan 1 kant. Maar niet zo dat ik krom loop van de pijn ofzo.

Herkent iemand dat? Hoort het erbij? 1 keer eerder een miskraam/MA gehad maar toen was ik veel verder en veel gedoe gehad met een stukje restweefsel enzo. Dat kan zo vroeg nog niet toch? Ik zou in principe morgen pas 5 weken zijn. Ik blijf nog wel even doortesten om te kijken of de testen aflopen. Dat is tot nu toe nog niet echt. Ja, ze lopen op en af en daar weer op en af, etc. Het is overigens niet zo dat ik nu de illusie heb dat het nog goed zit ofzo. Ik ben een beetje voorzichtig ivm bbz enzo.

Iemand ervaring?

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zo ver ik weet voel je eigelijk niks meer dan een beetje menstruatie klachten.
    Bij mijn mk met 6 weken voelde ik helemaal niks.

Zelf ken ik het dus niet

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Boannan, ik lees stilletjes mee in je topics.
    Er is vanmorgen een nieuw topic geopend bij ovulatie en zwagerschapstesten over hoe de testen mensen kunnen gaan laten twijfelen.

Even over een evt miskraam, ik heb in 2012 een miskraam gehad, men, zoveel pijn gehad dat ik niet normaal kon zitten liggen etc. Heb er zelfs een nacht voor in het zh gelegen. Ook bij mij trok de pijn door t bekken, heupen en benen en vooral rechts. Ik heb toen zware diclofenac zetpillen mee gekregen, en die deden goed hun werk.

Kon je nou tussen door nig ergens terrecht? Je was op vakantie toch?

4. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik denk dat het niet meer nodig is. Afgelopen dagen flink bloedverlies gehad en sinds vrijdag lopen de testen snel af. Vanmorgen bijna omowit dus het is echt over hoor. Helaas...

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Ach meis! Heel veel sterkte!!

6. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70